Mirai - Test pojemności bagażnia

2023-06-03
|
Toyota Mirai to flagowy, produkowany na masową skalę pojazd napędzany wodorem. Mirai drugiej generacji rozrósł się do 5 metrów długości i wskoczył do aut segmentu E. Niestety pomimo swojej wielkości oferuje bardzo małą przestrzeń bagażową.
W przeciwieństwie do konkurencji (np. Tesla Model S) Toyota jest jedynie 4-osobowa, nie oferuje bagażnika z przodu, a pojemność bagażnik z tyłu to jedynie około 300 litrów. Należy też wspomnieć o olbrzymim tunelu środkowym między pasażerami z tyłu. Wszystko przez konieczność "upchania" dużych zbiorników na wodór.
W efekcie w teście Bjorna do Toyoty udało się zmieścić 18 pudełek po bananach. Aby się to udało trzeba było przesunąć lekko fotel kierowcy do przodu. Tesla Model S (auto z tego samego segmentu i tej samej długości) była w stanie zmieścić 23 pudełka! Z czego w bagażniku aż 8 vs 5 w Toyocie. I jedną osobę więcej na tylnej kanapie. To pokazuje z jakimi wyzwaniami mierzą się inżynierowie Toyoty aby zmieścić maksymalnie duże zbiorniki na wodór i jednocześnie zachować jakąkolkwiek przestrzeń bagażową.

Warto przeczytać

Francuski Start-up Seederal Wprowadza Elektryczny Traktor na Rynek

Francuski Start-up Seederal Wprowadza Elektryczny Traktor na Rynek

Francuski start-up Seederal ogłosił plan wprowadzenia na rynek w pełni elektrycznego ciągnika rolniczego już w przyszłym roku. Maszyna o mocy 160 KM ma być zdolna do pracy od 8 do 12 godzin na jednym ładowaniu, które potrwa zaledwie 120 minut. Zobacz więcej >>
Cadillac Powraca do Europy z Elektrycznym Modelem Lyriq

Cadillac Powraca do Europy z Elektrycznym Modelem Lyriq

Po latach nieobecności Cadillac, marka symbolizująca luksus i przepych rodem zza Oceanu, powraca na europejski rynek. W roli głównej występuje ich flagowy model elektryczny – Cadillac Lyriq. Zobacz więcej >>
Volvo Inwestuje w Szybkie Ładowarki – Rusza Program eV City powered by Volvo

Volvo Inwestuje w Szybkie Ładowarki – Rusza Program eV City powered by Volvo

Volvo ogłosiło ambitny program rozbudowy infrastruktury do szybkiego ładowania samochodów elektrycznych w Polsce. Program, nazwany eV City powered by Volvo, zakłada budowę około 130 dwustanowiskowych, ogólnodostępnych stacji szybkiego ładowania o mocy 175 kW w największych polskich aglomeracjach. Zobacz więcej >>
Chińska marka BYD ujawnia szczegółowe ceny modeli Dolphin, Seal i Seal U w Polsce

Chińska marka BYD ujawnia szczegółowe ceny modeli Dolphin, Seal i Seal U w Polsce

Chińska marka BYD, znana jako Build Your Dreams, ogłosiła szczegółowe ceny swoich modeli Dolphin, Seal i Seal U na polskim rynku. To jedna z najgorętszych premier 2024 roku, zwłaszcza że BYD jest jednym z głównych sponsorów turnieju Euro 2024 w Niemczech, co zapewni jej szeroką ekspozycję w mediach. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane