Wyniki dla: #gtx

Newsy ()

Filmy ()

Volkswagen ID.3 obniża ceny – odpowiedź na rosnącą konkurencję

Volkswagen ID.3 obniża ceny – odpowiedź na rosnącą konkurencję

Volkswagen ID.3 staje przed coraz większym wyzwaniem na rynku aut elektrycznych, a konkurencja rośnie nie tylko ze strony innych producentów, ale również wewnątrz koncernu VW. Aby utrzymać konkurencyjność swojego popularnego modelu, niemiecki gigant postanowił obniżyć ceny ID.3, przynajmniej na rynku niemieckim. Zobacz więcej >>
Volkswagen ID. Buzz GTX

Volkswagen ID. Buzz GTX

Volkswagen przedstawił światu model ID. Buzz GTX, który ma zrewolucjonizować koncepcję elektrycznych minivanów. Zobacz więcej >>
Nowy Volkswagen ID.3 GTX: Elektryczne Przełomy i Nowe Możliwości

Nowy Volkswagen ID.3 GTX: Elektryczne Przełomy i Nowe Możliwości

Volkswagen ID.3 GTX, najnowszy dodatek do rodziny samochodów elektrycznych Volkswagena, właśnie został oficjalnie zaprezentowany, gotowy, by zrewolucjonizować świat elektrycznej mobilności. Wyposażony w imponującą baterię o pojemności 84 (79) kWh oraz dwie potężne wersje napędowe, ten model obiecuje jeszcze większe osiągi i jeszcze większy zasięg. Zobacz więcej >>
Nowy Nissan Ariya Nismo: Mocna Konkurencja dla VW ID.4 GTX i Hyundaia Ioniqa 5 N

Nowy Nissan Ariya Nismo: Mocna Konkurencja dla VW ID.4 GTX i Hyundaia Ioniqa 5 N

W nadchodzącym salonie Tokyo Auto Salon 2024, Nissan zaskoczył fanów prezentacją najnowszego wcielenia modelu Ariya – Nissan Ariya Nismo B6 i B9. Obie wersje, napędzane na obie osie e-Force, nie tylko imponują specyfikacjami, ale również obiecuje być ciekawym zawodnikiem na rynku elektrycznych SUV-ów. Zobacz więcej >>
Bagażnik na Dachu czy na Haku? Test VW ID.4 GTX i Thule Arcos

Bagażnik na Dachu czy na Haku? Test VW ID.4 GTX i Thule Arcos

Bjorn Nyland, popularny youtuber i entuzjasta samochodów elektrycznych, postanowił przeprowadzić nietypowy, lecz istotny test, porównujący zużycie energii w samochodzie elektrycznym z dwoma różnymi rodzajami bagażników: dachowym i montowanym na haku. Wyniki testu okazały się zaskakujące, sugerując, że bagażnik na haku może być korzystniejszy dla efektywności energetycznej niż bagażnik dachowy. Zobacz więcej >>
Niestety, niczego nie dopasowaliśmy... :(
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane