Volkswagen ID. Buzz GTX

Volkswagen ID. Buzz GTX
27.03.2024 16:00
Volkswagen przedstawił światu model ID. Buzz GTX, który ma zrewolucjonizować koncepcję elektrycznych minivanów. Wyposażony w innowacyjne rozwiązania i elastyczne opcje konfiguracyjne, ten pojazd zapowiada nową erę w transporcie elektrycznym.
ID. Buzz GTX, oprócz standardowej wersji, oferuje także wariant z długim rozstawem osi, który pozwala na zamontowanie trzeciego rzędu siedzeń. To oznacza, że można go zamówić z dwoma lub trzema rzędami siedzeń w konfiguracjach 2+3, 2+2+2 lub 2+3+2. Volkswagen zapewnia, że nowy minivan będzie dostępny z dwiema nowymi bateriami: 84 kWh lub 91 kWh, oferując większy zasięg i wydajność. Premiera modelu odbyła się przed zakończeniem pierwszego kwartału 2024 roku, a przedsprzedaż ma ruszyć latem, z planowanym rozpoczęciem sprzedaży w drugiej połowie tego samego roku. Choć cena nie została jeszcze podana, spodziewajmy się, że nie będzie to tania propozycja, biorąc pod uwagę, że bazowa cena ID. Buzza z dotychczasową baterią wynosiła 282 600 złotych.
Co nowego oferuje ID. Buzz GTX? Przede wszystkim dwie zupełnie nowe baterie o większej pojemności: 84 kWh dla wersji standardowej i 91 kWh dla wariantu przedłużonego. Volkswagen obiecuje szybkie ładowanie, umożliwiając uzupełnienie nawet 80% energii w ciągu zaledwie 26 minut. Dodatkowo, samochód będzie wyposażony w mocny silnik o mocy 210 kW/286 KM napędzający tylną oś oraz silnik przedni o mocy 80 kW/109 KM dla napędu przednich kół. To zapewni nie tylko szybką jazdę, ale także możliwość ciągnięcia przyczepy o masie do 1,8 tony w wersji standardowej i do 1,6 tony w wersji przedłużonej. Estetycznie, ID. Buzz GTX zachwyca lakierowanym w kolorze szybkiej czerwieni, który może być łączony z srebrnym kolorem w górnej części nadwozia. We wnętrzu zastosowano ciemne tapicerki i czerwone przeszycia, tworząc elegancką i nowoczesną atmosferę. Ponadto, pojazd wyposażono w duży ekran centralny o przekątnej 12,9 cala oraz integrację z ChatGPT. Zalety ID. Buzz GTX nie kończą się tutaj. Model ten oferuje także elastyczność w konfiguracji siedzeń, umożliwiając wybór układu 2+3 lub 2+2+2, niezależnie od długości nadwozia. Dzięki temu, podróżowanie z rodziną lub przyjaciółmi staje się jeszcze bardziej komfortowe i wygodne.
Volkswagen ID. Buzz GTX to prawdziwa rewolucja w świecie elektrycznych minivanów, łącząca innowacyjne technologie, wydajność oraz wszechstronność. Czekamy z niecierpliwością na premierę tego fascynującego pojazdu i jego wpływ na przyszłość elektrycznej mobilności.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Jak zamontować reflektory adaptacyjne w starszej Tesli Model 3?

Jak zamontować reflektory adaptacyjne w starszej Tesli Model 3?

Ostatnia aktualizacja oprogramowania Tesli, która umożliwiła aktywację reflektorów adaptacyjnych, skłoniła wielu właścicieli starszych modeli Tesli Model 3 do zadania sobie pytania: czy można zainstalować nowsze reflektory adaptacyjne w starszych wersjach samochodów? Odpowiedź może być zaskakująca, ale zdaniem jednego hakerów, jest to możliwe, chociaż wymaga pewnych kroków. Starsze modele Tesli Model 3 wyposażone są w reflektory projekcyjne sektorowe, które nie mają matrycy diod potrzebnej do działania reflektorów adaptacyjnych. Zobacz więcej >>
Tesla Model S Plaid: Nowe Sportowe Siedzenia pojawiają się, ale gdzie jest Cybertruck?

Tesla Model S Plaid: Nowe Sportowe Siedzenia pojawiają się, ale gdzie jest Cybertruck?

Tesla wkracza na nowy poziom komfortu i sportowego stylu, dodając opcję sportowych siedzeń do swojego flagowego modelu, Modelu S Plaid. Ale czy to naprawdę nowość? Okazuje się, że sportowe fotele, które teraz oficjalnie pojawiły się w konfiguratorze Modelu S Plaid, pierwotnie miały swoje pięć minut sławy na pokładzie Tesli Cybertrucka... Zobacz więcej >>
Fiat 500e: Nowa Platforma dla Przystępniejszej Ceny

Fiat 500e: Nowa Platforma dla Przystępniejszej Ceny

Fiat 500e, ikona miejskich ulic, szykuje się na kolejną odsłonę swojej historii. Tym razem, jednak, zmiany idą głębiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zobacz więcej >>
Ładowanie Pulsacyjne: Klucz do Dłuższego Życia Baterii Li-ion

Ładowanie Pulsacyjne: Klucz do Dłuższego Życia Baterii Li-ion

Nowe badania przeprowadzone przez naukowców z Centrum Helmholtza rzucają nowe światło na proces starzenia się ogniw Li-ion. Okazuje się, że metoda ładowania pulsacyjnego, wykorzystująca wysoką częstotliwość impulsów, może znacząco spowolnić degradację baterii i podwoić ich czas życia w porównaniu do tradycyjnych metod ładowania opartych na stałym natężeniu. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane