Volkswagen ID. Buzz GTX

Volkswagen ID. Buzz GTX
27.03.2024 16:00
Volkswagen przedstawił światu model ID. Buzz GTX, który ma zrewolucjonizować koncepcję elektrycznych minivanów. Wyposażony w innowacyjne rozwiązania i elastyczne opcje konfiguracyjne, ten pojazd zapowiada nową erę w transporcie elektrycznym.
ID. Buzz GTX, oprócz standardowej wersji, oferuje także wariant z długim rozstawem osi, który pozwala na zamontowanie trzeciego rzędu siedzeń. To oznacza, że można go zamówić z dwoma lub trzema rzędami siedzeń w konfiguracjach 2+3, 2+2+2 lub 2+3+2. Volkswagen zapewnia, że nowy minivan będzie dostępny z dwiema nowymi bateriami: 84 kWh lub 91 kWh, oferując większy zasięg i wydajność. Premiera modelu odbyła się przed zakończeniem pierwszego kwartału 2024 roku, a przedsprzedaż ma ruszyć latem, z planowanym rozpoczęciem sprzedaży w drugiej połowie tego samego roku. Choć cena nie została jeszcze podana, spodziewajmy się, że nie będzie to tania propozycja, biorąc pod uwagę, że bazowa cena ID. Buzza z dotychczasową baterią wynosiła 282 600 złotych.
Co nowego oferuje ID. Buzz GTX? Przede wszystkim dwie zupełnie nowe baterie o większej pojemności: 84 kWh dla wersji standardowej i 91 kWh dla wariantu przedłużonego. Volkswagen obiecuje szybkie ładowanie, umożliwiając uzupełnienie nawet 80% energii w ciągu zaledwie 26 minut. Dodatkowo, samochód będzie wyposażony w mocny silnik o mocy 210 kW/286 KM napędzający tylną oś oraz silnik przedni o mocy 80 kW/109 KM dla napędu przednich kół. To zapewni nie tylko szybką jazdę, ale także możliwość ciągnięcia przyczepy o masie do 1,8 tony w wersji standardowej i do 1,6 tony w wersji przedłużonej. Estetycznie, ID. Buzz GTX zachwyca lakierowanym w kolorze szybkiej czerwieni, który może być łączony z srebrnym kolorem w górnej części nadwozia. We wnętrzu zastosowano ciemne tapicerki i czerwone przeszycia, tworząc elegancką i nowoczesną atmosferę. Ponadto, pojazd wyposażono w duży ekran centralny o przekątnej 12,9 cala oraz integrację z ChatGPT. Zalety ID. Buzz GTX nie kończą się tutaj. Model ten oferuje także elastyczność w konfiguracji siedzeń, umożliwiając wybór układu 2+3 lub 2+2+2, niezależnie od długości nadwozia. Dzięki temu, podróżowanie z rodziną lub przyjaciółmi staje się jeszcze bardziej komfortowe i wygodne.
Volkswagen ID. Buzz GTX to prawdziwa rewolucja w świecie elektrycznych minivanów, łącząca innowacyjne technologie, wydajność oraz wszechstronność. Czekamy z niecierpliwością na premierę tego fascynującego pojazdu i jego wpływ na przyszłość elektrycznej mobilności.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Nieoznakowane elektryki dla stołecznej policji – kolejny krok ku zielonej flocie

Nieoznakowane elektryki dla stołecznej policji – kolejny krok ku zielonej flocie

Komenda Stołeczna Policji zbroi się… w ciszę i zeroemisyjność. W ramach drugiego etapu projektu „Rozwój elektromobilności na terenie podległym Komendantowi Stołecznemu Policji”, do floty służb mundurowych trafi sześć nieoznakowanych radiowozów elektrycznych oraz dwie stacje ładowania. Zobacz więcej >>
Elektryki dalej na buspasach? Są dobre wieści dla kierowców EV! 🚗⚡

Elektryki dalej na buspasach? Są dobre wieści dla kierowców EV! 🚗⚡

Zgodnie z obowiązującym prawem, samochody elektryczne mogą korzystać z buspasów do 31 grudnia 2025 r. To przywilej wprowadzony ustawą o elektromobilności z 2018 roku. Zobacz więcej >>
XPENG wyprzedza Teslę! Klienci w Europie stawiają na chińską markę

XPENG wyprzedza Teslę! Klienci w Europie stawiają na chińską markę

XPENG jako pierwszy chiński producent samochodów elektrycznych znalazł się na pierwszym miejscu rankingu satysfakcji klientów w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. W badaniu przeprowadzonym przez USCALE GmbH wzięło udział ponad 5 000 właścicieli EV – a wyniki mówią jasno: kierowcy XPENG są najbardziej zadowoleni ze swojego wyboru. Zobacz więcej >>
 „Dekalog bezpiecznego kierowcy” od GDDKiA – sprawdź, czy jeździsz odpowiedzialnie! 🚗

„Dekalog bezpiecznego kierowcy” od GDDKiA – sprawdź, czy jeździsz odpowiedzialnie! 🚗

🗓 25 lipca – Dzień Bezpiecznego Kierowcy to dobra okazja, by przypomnieć sobie podstawowe zasady bezpiecznej jazdy – zwłaszcza w sezonie wakacyjnym, kiedy wiele osób rusza w dłuższe trasy. Z tej okazji GDDKiA opublikowała swój „Dekalog bezpiecznego kierowcy” – praktyczny zestaw porad, który może uratować nie tylko wakacje, ale i zdrowie oraz życie podróżnych. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Nowa Mapa Superchargerów i Rozwój Sieci Ładowarek Tesli w Polsce

Nowa Mapa Superchargerów i Rozwój Sieci Ładowarek Tesli w Polsce

Tesla kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci szybkich ładowarek Supercharger, a wraz z tym procesem pojawia się nowa aktualizacja mapy, która prezentuje zarówno istniejące stacje, jak i te w fazie rozwoju. Dodatkowo, na stronie producenta uruchomiono kolejną rundę głosowania, w której użytkownicy mogą wskazać miejsca, gdzie ich zdaniem powinny zostać zainstalowane nowe ładowarki. Zobacz więcej >>
Jak rozpoznać, czy Tesla Model Y ma baterię z ogniwami CATL czy BYD? Sprawdź 7 znak w VIN-ie: F lub E

Jak rozpoznać, czy Tesla Model Y ma baterię z ogniwami CATL czy BYD? Sprawdź 7 znak w VIN-ie: F lub E

Wraz z najnowszą aktualizacją oprogramowania Tesli, użytkownicy Modelu Y o napędzie na tył i mniejszej baterii w Europie zyskali nową funkcję – adaptacyjne reflektory. Jednakże, w związku z obniżką cen tych modeli, pojawiły się pytania dotyczące różnic między wariantami, zwłaszcza w kontekście rodzaju zastosowanych ogniw baterii. Zobacz więcej >>
Grafit wytwarzany z wiórów drzewnych może wkrótce znaleźć się w akumulatorze Twojego elektryka!

Grafit wytwarzany z wiórów drzewnych może wkrótce znaleźć się w akumulatorze Twojego elektryka!

Startup z Nowej Zelandii otrzymał właśnie spory zastrzyk gotówki - w wysokości 18 milionów dolarów - na komercjalizację grafitu wytwarzanego z wiórów drzewnych do zastosowania w akumulatorach pojazdów elektrycznych. To rewelacyjna wiadomość dla przemysłu motoryzacyjnego w Europie i Stanach Zjednoczonych. CarbonScape tłumaczy, że biografit jest produkowany z ubocznych materiałów przemysłu leśnego i drzewnego, takich jak zrębki i trociny, stanowiąc zrównoważoną alternatywę dla grafitu syntetycznego i naturalnego. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane