Volkswagen ID. Buzz GTX

Volkswagen ID. Buzz GTX
27.03.2024 16:00
Volkswagen przedstawił światu model ID. Buzz GTX, który ma zrewolucjonizować koncepcję elektrycznych minivanów. Wyposażony w innowacyjne rozwiązania i elastyczne opcje konfiguracyjne, ten pojazd zapowiada nową erę w transporcie elektrycznym.
ID. Buzz GTX, oprócz standardowej wersji, oferuje także wariant z długim rozstawem osi, który pozwala na zamontowanie trzeciego rzędu siedzeń. To oznacza, że można go zamówić z dwoma lub trzema rzędami siedzeń w konfiguracjach 2+3, 2+2+2 lub 2+3+2. Volkswagen zapewnia, że nowy minivan będzie dostępny z dwiema nowymi bateriami: 84 kWh lub 91 kWh, oferując większy zasięg i wydajność. Premiera modelu odbyła się przed zakończeniem pierwszego kwartału 2024 roku, a przedsprzedaż ma ruszyć latem, z planowanym rozpoczęciem sprzedaży w drugiej połowie tego samego roku. Choć cena nie została jeszcze podana, spodziewajmy się, że nie będzie to tania propozycja, biorąc pod uwagę, że bazowa cena ID. Buzza z dotychczasową baterią wynosiła 282 600 złotych.
Co nowego oferuje ID. Buzz GTX? Przede wszystkim dwie zupełnie nowe baterie o większej pojemności: 84 kWh dla wersji standardowej i 91 kWh dla wariantu przedłużonego. Volkswagen obiecuje szybkie ładowanie, umożliwiając uzupełnienie nawet 80% energii w ciągu zaledwie 26 minut. Dodatkowo, samochód będzie wyposażony w mocny silnik o mocy 210 kW/286 KM napędzający tylną oś oraz silnik przedni o mocy 80 kW/109 KM dla napędu przednich kół. To zapewni nie tylko szybką jazdę, ale także możliwość ciągnięcia przyczepy o masie do 1,8 tony w wersji standardowej i do 1,6 tony w wersji przedłużonej. Estetycznie, ID. Buzz GTX zachwyca lakierowanym w kolorze szybkiej czerwieni, który może być łączony z srebrnym kolorem w górnej części nadwozia. We wnętrzu zastosowano ciemne tapicerki i czerwone przeszycia, tworząc elegancką i nowoczesną atmosferę. Ponadto, pojazd wyposażono w duży ekran centralny o przekątnej 12,9 cala oraz integrację z ChatGPT. Zalety ID. Buzz GTX nie kończą się tutaj. Model ten oferuje także elastyczność w konfiguracji siedzeń, umożliwiając wybór układu 2+3 lub 2+2+2, niezależnie od długości nadwozia. Dzięki temu, podróżowanie z rodziną lub przyjaciółmi staje się jeszcze bardziej komfortowe i wygodne.
Volkswagen ID. Buzz GTX to prawdziwa rewolucja w świecie elektrycznych minivanów, łącząca innowacyjne technologie, wydajność oraz wszechstronność. Czekamy z niecierpliwością na premierę tego fascynującego pojazdu i jego wpływ na przyszłość elektrycznej mobilności.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Tesla Model Y dojechał autonomicznie do klienta. Przełom czy kontrowersja?

Tesla Model Y dojechał autonomicznie do klienta. Przełom czy kontrowersja?

W Teksasie wydarzyło się coś, co może zwiastować nową erę w motoryzacji. Tesla ogłosiła, że egzemplarz Modelu Y samodzielnie przejechał z fabryki Giga Texas w Austin prosto do domu klienta – i to bez kierowcy na pokładzie. Zobacz więcej >>
Nowe prawo drogowe 2025 – ostrzejsze kary za nielegalne wyścigi i brawurę

Nowe prawo drogowe 2025 – ostrzejsze kary za nielegalne wyścigi i brawurę

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy, która ma poprawić bezpieczeństwo na polskich drogach. W obliczu ponad 21,5 tys. Zobacz więcej >>
Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Huawei zapowiada na wrzesień 2025 aktualizację do nowego systemu jazdy autonomicznej ADS 4.0. Choć w sieci pojawiły się głosy o poziomie autonomii 4, producent studzi emocje – w rzeczywistości chodzi raczej o poziom 3, i to wyłącznie na autostradach. Zobacz więcej >>
5000 elektrycznych vanów Mercedesa zasili flotę Amazona

5000 elektrycznych vanów Mercedesa zasili flotę Amazona

Amazon stawia na elektromobilność na wielką skalę. Do jego sieci dostawczej trafi niemal 5000 bezemisyjnych vanów Mercedes-Benz – modeli eSprinter i eVito. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane