Volkswagen ID. Buzz GTX

Volkswagen ID. Buzz GTX
27.03.2024 16:00
Volkswagen przedstawił światu model ID. Buzz GTX, który ma zrewolucjonizować koncepcję elektrycznych minivanów. Wyposażony w innowacyjne rozwiązania i elastyczne opcje konfiguracyjne, ten pojazd zapowiada nową erę w transporcie elektrycznym.
ID. Buzz GTX, oprócz standardowej wersji, oferuje także wariant z długim rozstawem osi, który pozwala na zamontowanie trzeciego rzędu siedzeń. To oznacza, że można go zamówić z dwoma lub trzema rzędami siedzeń w konfiguracjach 2+3, 2+2+2 lub 2+3+2. Volkswagen zapewnia, że nowy minivan będzie dostępny z dwiema nowymi bateriami: 84 kWh lub 91 kWh, oferując większy zasięg i wydajność. Premiera modelu odbyła się przed zakończeniem pierwszego kwartału 2024 roku, a przedsprzedaż ma ruszyć latem, z planowanym rozpoczęciem sprzedaży w drugiej połowie tego samego roku. Choć cena nie została jeszcze podana, spodziewajmy się, że nie będzie to tania propozycja, biorąc pod uwagę, że bazowa cena ID. Buzza z dotychczasową baterią wynosiła 282 600 złotych.
Co nowego oferuje ID. Buzz GTX? Przede wszystkim dwie zupełnie nowe baterie o większej pojemności: 84 kWh dla wersji standardowej i 91 kWh dla wariantu przedłużonego. Volkswagen obiecuje szybkie ładowanie, umożliwiając uzupełnienie nawet 80% energii w ciągu zaledwie 26 minut. Dodatkowo, samochód będzie wyposażony w mocny silnik o mocy 210 kW/286 KM napędzający tylną oś oraz silnik przedni o mocy 80 kW/109 KM dla napędu przednich kół. To zapewni nie tylko szybką jazdę, ale także możliwość ciągnięcia przyczepy o masie do 1,8 tony w wersji standardowej i do 1,6 tony w wersji przedłużonej. Estetycznie, ID. Buzz GTX zachwyca lakierowanym w kolorze szybkiej czerwieni, który może być łączony z srebrnym kolorem w górnej części nadwozia. We wnętrzu zastosowano ciemne tapicerki i czerwone przeszycia, tworząc elegancką i nowoczesną atmosferę. Ponadto, pojazd wyposażono w duży ekran centralny o przekątnej 12,9 cala oraz integrację z ChatGPT. Zalety ID. Buzz GTX nie kończą się tutaj. Model ten oferuje także elastyczność w konfiguracji siedzeń, umożliwiając wybór układu 2+3 lub 2+2+2, niezależnie od długości nadwozia. Dzięki temu, podróżowanie z rodziną lub przyjaciółmi staje się jeszcze bardziej komfortowe i wygodne.
Volkswagen ID. Buzz GTX to prawdziwa rewolucja w świecie elektrycznych minivanów, łącząca innowacyjne technologie, wydajność oraz wszechstronność. Czekamy z niecierpliwością na premierę tego fascynującego pojazdu i jego wpływ na przyszłość elektrycznej mobilności.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Odświeżony Tesla Model Y: Przełomowa premiera w Szanghaju

Odświeżony Tesla Model Y: Przełomowa premiera w Szanghaju

Tesla Model Y, jeden z najpopularniejszych crossoverów elektrycznych na świecie, doczekał się odświeżonej wersji, która ma trafić do masowej produkcji już w styczniu 2025 roku. Fabryka w Szanghaju przygotowuje się do startu produkcji modelu znanego pod nazwą kodową Juniper, który ma umocnić pozycję Tesli na kluczowym rynku chińskim i poza nim. Zobacz więcej >>
Promocja GreenWay na ferie zimowe 2025: Oszczędności dla kierowców aut elektrycznych

Promocja GreenWay na ferie zimowe 2025: Oszczędności dla kierowców aut elektrycznych

Ferie zimowe w Polsce w 2025 roku odbędą się po raz ostatni według dotychczasowego systemu, z podziałem na cztery tury dla województw. Od 2026 roku Ministerstwo Edukacji Narodowej wprowadzi nowy podział na trzy tury z rotacyjnymi grupami województw. Zobacz więcej >>
Dynamiczny rozwój stacji ładowania w Polsce w 2024 roku

Dynamiczny rozwój stacji ładowania w Polsce w 2024 roku

Na koniec grudnia 2024 roku liczba lokalizacji stacji ładowania samochodów elektrycznych w Polsce wzrosła o 53% w porównaniu do stanu na koniec 2023 roku, co przełożyło się na 10,6 tys. punktów ładowania (wzrost o 50%). Zobacz więcej >>
Zmiany na europejskich autostradach w 2025 roku – wyższe opłaty i nowe limity prędkości

Zmiany na europejskich autostradach w 2025 roku – wyższe opłaty i nowe limity prędkości

2025 rok to czas istotnych zmian dla kierowców podróżujących po Europie. W wielu krajach Unii Europejskiej wprowadzono wyższe opłaty za winiety oraz zaktualizowano limity prędkości. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane