Renault Zoe 2020 R135 - europejska Tesla... prawie (PL)

2021-11-18
|
Renault Zoe to produkowany od 2012 roku samochód elektryczny zbudowany na platformie Clio. Nowoczesny design z zewnątrz i elementy Clio wewnątrz dawały poczucie świeżości, ale jednocześnie bezpieczeństwa. Chodzi o to, żeby klienta nie odstraszyć jakimś dziwnym rozwiązaniem. Ma być nowocześnie, ale po staremu.
Przez lata w Europie Renault Zoe i Nissan Leaf zmieniały się na pierwszym miejscu w wynikach sprzedaży aut elektrycznych. Dopiero w 2019 roku wszystkich przebiła Tesla Model 3. Być może kolejna kuracja odmładzająca i większe akumulatory pozwolą Zoe zwrócić na pierwsze miejsce. Początek 2020 roku był dla francuskiego elektryka obiecujący.
Renault Zoe ma obecnie akumulatory o pojemności 52 kWh, co daje teoretyczny zasięg do 395 kilometrów. Zoe występuje w dwóch wersjach R110 i R135. Pierwsza ma 108, a druga 135 KM. Słabsza wersja rozpędza się od zera do setki w 11,4 sekundy i ma prędkość maksymalną 135 km/h. Mocniejsza wersja ma czas do setki 9,5 sekundy i prędkość maksymalną 140 km/h. Testowy egzemplarz to R135.
↔ Renault Zoe wymiary:
✔ długość: 4087 mm
✔ szerokość: 1787 mm
✔ wysokość: 1562 mm
✔ rozstaw osi: 2588 mm
✔ bagażnik: 338 L

Warto przeczytać

Rynek Samochodów Elektrycznych w Europie: Analiza Wzrostu i Trendów na Przełomie 2023/2024

Rynek Samochodów Elektrycznych w Europie: Analiza Wzrostu i Trendów na Przełomie 2023/2024

Najnowsze dane opublikowane przez Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów (ACEA) rzuciły światło na aktualny stan sprzedaży samochodów elektrycznych w Europie, wykazując pewne delikatne spowolnienie w tempie wzrostu. W okresie styczeń-luty 2024 roku pojazdy elektryczne stanowiły 11,5% wszystkich nowych rejestracji w Unii Europejskiej, co oznacza wzrost o 11,2% w porównaniu do poprzedniego roku. Zobacz więcej >>
Nowy Volkswagen ID.3 GTX: Elektryczne Przełomy i Nowe Możliwości

Nowy Volkswagen ID.3 GTX: Elektryczne Przełomy i Nowe Możliwości

Volkswagen ID.3 GTX, najnowszy dodatek do rodziny samochodów elektrycznych Volkswagena, właśnie został oficjalnie zaprezentowany, gotowy, by zrewolucjonizować świat elektrycznej mobilności. Wyposażony w imponującą baterię o pojemności 84 (79) kWh oraz dwie potężne wersje napędowe, ten model obiecuje jeszcze większe osiągi i jeszcze większy zasięg. Zobacz więcej >>
Cybertruck z ładowaniem indukcyjnym: Tesla wkracza w erę bezprzewodowego ładowania

Cybertruck z ładowaniem indukcyjnym: Tesla wkracza w erę bezprzewodowego ładowania

Tesla, znana z rewolucyjnych innowacji w przemyśle motoryzacyjnym, przygotowuje się do kolejnego kroku w elektrycznej rewolucji. Najnowsze doniesienia sugerują, że Cybertruck, flagowy pickup Tesli, będzie wyposażony w funkcję ładowania indukcyjnego. Zobacz więcej >>
VW ID.3: Oświetlenie Nastrojowe w Abonamencie?!

VW ID.3: Oświetlenie Nastrojowe w Abonamencie?!

Zaskakujące komunikaty od samochodu mogą teraz dotyczyć nawet tak drobnych detali, jak oświetlenie nastrojowe. Jednak właśnie taka sytuacja miała miejsce w przypadku jednego z użytkowników Volkswagen ID.3, który został poinformowany przez swój pojazd, że traci dostęp do tej funkcji. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane