Hyundai Kona Electric - jazda po polsku (PL) - test i jazda próbna

2021-11-17
|
Hyundai zszokował rynek wyglądem swojego nowego modelu - IONIQ 5 (a także KIA EV6). Ale w swojej ofercie ma też starszą i tańszą koncepcję - Konę Electric. I to właśnie to auto Marek Drives wziął na tapet.
początek cytatu
Hyundai Kona Electric to samochód o napędzie elektrycznym. Taki sam napęd używany jest w modelach KIA e-Soul oraz e-Niro. Ten materiał to kontynuacja wycieczki e-Niro do Zakopanego. Jak daleko zajedzie Hyundai Kona Electric, kiedy jadę tak jak wszyscy.
koniec cytatu
Na filmie zobaczycie test zasięgu, zużycie w trasie, prezentację auta zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz i opinię Marka, który w swoim portfolio ma już przetestowane mnóstwo aut.

Warto przeczytać

Recykling baterii litowo-jonowych w samochodach elektrycznych: klucz do zrównoważonej motoryzacji

Recykling baterii litowo-jonowych w samochodach elektrycznych: klucz do zrównoważonej motoryzacji

Recykling baterii i akumulatorów używanych w samochodach elektrycznych jest nie tylko kluczowym elementem zrównoważonego rozwoju branży motoryzacyjnej, ale także wyzwaniem wymagającym zaawansowanych technologii i precyzyjnego zarządzania. Od wydobycia cennych surowców po neutralizację materiałów niebezpiecznych, proces ten odgrywa zasadniczą rolę w minimalizowaniu wpływu na środowisko i zapewnianiu stabilności dostaw niezbędnych do produkcji nowych baterii. Zobacz więcej >>
Oslo zmienia zasady dla samochodów elektrycznych: koniec z buspasami

Oslo zmienia zasady dla samochodów elektrycznych: koniec z buspasami

Władze Oslo zdecydowały, że samochody elektryczne nie będą już mogły korzystać z buspasów. Nowe uprawnienia zyskają natomiast kierowcy lekkich samochodów dostawczych i ciężarówek. Zobacz więcej >>
Volkswagen ID.Golf - Rewolucja Elektryczna Przełożona

Volkswagen ID.Golf - Rewolucja Elektryczna Przełożona

Volkswagen ID.Golf, który miał być przełomem w elektryfikacji jednego z najbardziej ikonicznych modeli w historii motoryzacji, napotyka kolejne opóźnienia. Premierę przesunięto o 15 miesięcy, co oznacza, że nie zobaczymy go na rynku przed 2029 rokiem. Zobacz więcej >>
Volkswagen ID.Buzz z akumulatorem 62 kWh: nowa era nadchodzi!

Volkswagen ID.Buzz z akumulatorem 62 kWh: nowa era nadchodzi!

Volkswagen Samochody Dostawcze, jak donosi tygodnik Automobilwoche, planuje wprowadzenie na rynek nowego wariantu ID.Buzza z akumulatorem o pojemności 62 kWh. Szef marketingu firmy, Lars Krause, w rozmowie z niemieckim czasopismem zapowiedział, że za „trzy do czterech lat” napęd elektryczny stanie się w Europie pierwszym wyborem klientów w segmencie vanów. Dynamiczny rozwój gamy modelowej Firma ma ambitne plany związane z elektromobilnością. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane