Daniel Grzyb postanowił nagrać krótki film opisujący 5 najbardziej irytujących WAD auta i 5 największych zalet nowego Japończyka.
5 WAD:
- ergonomia siedzenia za kierownicą: podłokietniki nie są na tej samej wysokości, co sprawia, że siedząc za kierownicą i podpierając łokcie przyjmujemy niewygodą pozycję
- źle wybrane miejsce na ładowarkę indukcyjną: ładowarka telefonu znajduje się pod klapą podłokietnika i nie widzimy go wychodząc z auta
- widoczne przewody podgrzewania przedniej szyby: elektrycznie podgrzewana szyba sprawdza się w naszych warunkach wyśmienicie, ale w Nissanie zatopione w szybie druciki są dość widoczne
- delikatne i słabo podświetlone przyciski na desce: przyciski wizualnie robią ogromne wrażenie, ale nie są responsywne przy naciskaniu i zbyt słabo podświetlone
- samochód nie wykrywa kiedy wysiadamy: niektóre auta elektryczne nie wymagają ich osobnego włączania i wyłączania. Włączenie odbywa się poprzez otwarcie auta bądź wciśnięcie hamulca. W Nissanie musimy pamiętać o ręcznym włączaniu i wyłączaniu auta, co w elektryku nie jest potrzebne.
5 ZALET:
- duża przestrzeń z tyłu: samochód ma duży rozstaw osi, przez co udało się zaoferować bardzo dużą przestrzeń zarówno dla pasażerów z przodu jak i z tyłu, zachowując przy tym duży bagażnik
- porty ładowania USB-C i USB-A: przydatna funkcja gdy posiadamy starsze urządzenia ładowane przez USB typu A
- lusterko cyfrowe: wygodna opcja umożliwiająca przełączenie między klasycznym lusterkiem wstecznym, a ekranem pokazującym obraz z tylnej kamery
- dzielona przestrzeń bagażnika: bagażnik ma opcję podzielenia na 2 części za pomocą półki
- zawieszenie: samochód jest wysoko zawieszony, bardzo komfortowy.