5 WAD i 5 ZALET Nissana Ariya

2023-03-10
|
Daniel Grzyb postanowił nagrać krótki film opisujący 5 najbardziej irytujących WAD auta i 5 największych zalet nowego Japończyka.
5 WAD:
- ergonomia siedzenia za kierownicą: podłokietniki nie są na tej samej wysokości, co sprawia, że siedząc za kierownicą i podpierając łokcie przyjmujemy niewygodą pozycję
- źle wybrane miejsce na ładowarkę indukcyjną: ładowarka telefonu znajduje się pod klapą podłokietnika i nie widzimy go wychodząc z auta
- widoczne przewody podgrzewania przedniej szyby: elektrycznie podgrzewana szyba sprawdza się w naszych warunkach wyśmienicie, ale w Nissanie zatopione w szybie druciki są dość widoczne
- delikatne i słabo podświetlone przyciski na desce: przyciski wizualnie robią ogromne wrażenie, ale nie są responsywne przy naciskaniu i zbyt słabo podświetlone
- samochód nie wykrywa kiedy wysiadamy: niektóre auta elektryczne nie wymagają ich osobnego włączania i wyłączania. Włączenie odbywa się poprzez otwarcie auta bądź wciśnięcie hamulca. W Nissanie musimy pamiętać o ręcznym włączaniu i wyłączaniu auta, co w elektryku nie jest potrzebne.
5 ZALET:
- duża przestrzeń z tyłu: samochód ma duży rozstaw osi, przez co udało się zaoferować bardzo dużą przestrzeń zarówno dla pasażerów z przodu jak i z tyłu, zachowując przy tym duży bagażnik
- porty ładowania USB-C i USB-A: przydatna funkcja gdy posiadamy starsze urządzenia ładowane przez USB typu A
- lusterko cyfrowe: wygodna opcja umożliwiająca przełączenie między klasycznym lusterkiem wstecznym, a ekranem pokazującym obraz z tylnej kamery
- dzielona przestrzeń bagażnika: bagażnik ma opcję podzielenia na 2 części za pomocą półki
- zawieszenie: samochód jest wysoko zawieszony, bardzo komfortowy.

Warto przeczytać

BYD wprowadza megawatowe ładowarki do Europy. Rewolucja w szybkim ładowaniu już blisko

BYD wprowadza megawatowe ładowarki do Europy. Rewolucja w szybkim ładowaniu już blisko

Chiński gigant motoryzacyjny BYD zapowiedział wprowadzenie do Europy ultramocnych stacji ładowania o mocy nawet 1000 kW. Technologia funkcjonująca już w Chinach pod nazwą Megawatt Flash Chargers ma odmienić podejście do elektromobilności na Starym Kontynencie. Zobacz więcej >>
🛣️ Koniec opłat na A4 Kraków–Katowice! Ale… jeszcze nie teraz

🛣️ Koniec opłat na A4 Kraków–Katowice! Ale… jeszcze nie teraz

Ministerstwo Infrastruktury ogłosiło konkretną datę zniesienia opłat na autostradzie A4 pomiędzy Krakowem a Katowicami – będzie to 15 marca 2027 roku. Po tej dacie kierowcy samochodów osobowych pojadą za darmo, bo autostrada trafi pod zarząd GDDKiA, a brak podstaw prawnych uniemożliwia pobieranie opłat od pojazdów lekkich. Zobacz więcej >>
Długie gwarancje, czyli jak producenci elektryków walczą o zaufanie klientów

Długie gwarancje, czyli jak producenci elektryków walczą o zaufanie klientów

🔋 Gwarancje pod lupą Na rynku aut elektrycznych gwarancja staje się dziś jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta. Szczególnie mocno widać to wśród nowych graczy, jak marki chińskie, które próbują przekonać sceptycznych klientów do swojej oferty. Zobacz więcej >>
Mercedes G 580 EQ – elektryczna ikona, której nikt nie chce? Klienci wolą klasyczne V8

Mercedes G 580 EQ – elektryczna ikona, której nikt nie chce? Klienci wolą klasyczne V8

Miał być symbolem nowoczesności i luksusu na miarę XXI wieku. Zamiast tego Mercedes G 580 EQ, elektryczna wersja legendarnej Klasy G, notuje wyniki sprzedaży, które można uznać za... Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane