Nie trzeba było długo czekać, aby ludzie zaczęli personalizować Volkswagen ID. Buzz. Jest to idealne płótno na niestandardową folię, zmieniając ją w coś wyjątkowego lub, w tym przypadku, stosując psychodeliczne kolory oryginalnego Wehikułu Tajemnic Scooby-Doo. Nie jest tajemnicą, dlaczego ID. Buzz to świetny pojazd do niestandardowego motywu Scooby-Doo. Elektryczny van to nowoczesne podejście do oryginalnego Volkswagena Transportera. Zbudowany przez Concept Motorsport w Indonezji van wykorzystuje folię winylową stworzoną przez TeckWrap i zawiera dodatkowe modyfikacje.
Zawieszenie zostało zmodernizowane do KW V3 coilovers, zapewniając konfigurowalną obniżoną wysokość jazdy. Konfiguracja obejmuje wysokiej jakości amortyzatory i sprężyny, aby zminimalizować przechyły i ruchy toczenia podczas pokonywania zakrętów, przyspieszania i hamowania. To jest właśnie to, czego van potrzebuje, aby zgubić ścigającego upiora lub zapewnić pewność jazdy po strasznej, ciemnej, dwupasmowej wiejskiej drodze. Oryginalna kreskówka Scooby Doo, Gdzie jesteś zadebiutowała w 1969 roku, w szczytowym okresie mody hipisowskiej i "odjechanych" kolorów. Pochodzenie Wehikułu Tajemnic jest przedmiotem debaty, a ludzie twierdzą, że jest to Dodge A100, Chevrolet G-Body panel van lub Ford Econoline. Został również nazwany hipisowskim vanem, co jest kolejnym odniesieniem do Volkswagena Type 2. W filmie Scooby-Doo z 2002 r. furgonetką jest Bedford CF z 1972 r., ale pojazd promocyjny do filmu jest oparty na furgonetce GMC z 1976 r.
Chociaż być może nigdy nie dowiemy się, jakim typem pojazdu był oryginalny Wehikuł Tajemnic, nie jest zastanawiające, dlaczego van pozostaje popularny. Pokolenia ludzi dorastały oglądając Scooby-Doo, czy to oryginalną kreskówkę, czy jej spin-offy i filmy. Jako pojazd bohatera, zapewnia niekończące się zapasy przekąsek Scooby Snacks i wszystko, czego "wścibskie dzieciaki" potrzebują do udaremniania przestępców i rozwiązywania tajemnic.
Programy lojalnościowe stacji benzynowych od lat cieszą się dużą popularnością wśród kierowców. Teraz Orlen, lider w tej dziedzinie w Polsce, postanowił rozszerzyć swoją ofertę, obejmując nią również właścicieli pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Ford, jako jeden z liderów rynku motoryzacyjnego, zdecydował się na znaczącą zmianę w produkcji baterii do swoich pojazdów elektrycznych. W 2025 roku Mustang Mach-E będzie wyposażany w akumulatory produkowane nie pod Wrocławiem, ale w stanie Michigan. Zobacz więcej >>
Orlen Charge wprowadził promocyjne stawki na ładowanie samochodów elektrycznych, które obowiązują od 28 października do 10 listopada 2023 roku. Zniżki te mogą szczególnie ucieszyć kierowców planujących listopadowe podróże związane z Dniem Wszystkich Świętych oraz długim weekendem. Zobacz więcej >>
Dodge zapowiedział nową generację elektrycznego Chargera, który będzie wyposażony w zaawansowane baterie solid state. Ten innowacyjny krok jest wynikiem współpracy z firmą Factorial, liderem w dziedzinie technologii stałego elektrolitu. Zobacz więcej >>
Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>