Tesla cieszy się najwyższym wskaźnikiem lojalności klientów spośród wszystkich producentów samochodów, a analitycy uważają, że Cybertruck może jeszcze bardziej to wzmocnić. Obecnie właściciele pojazdów elektrycznych Tesli, lojalni wobec marki, mają ograniczone opcje, jeśli chodzi o dokonanie aktualizacji, ponieważ oferta producenta obejmuje tylko dwie limuzyny – Model 3 i Model S – oraz dwie crossovery – Model Y i Model X. Jednak spodziewane pojawienie się Tesli Cybertruck w nadchodzących tygodniach mogłoby dostarczyć potrzebnego urozmaicenia, zgodnie z informacjami od S&P Global Mobility za pośrednictwem Automotive News. Kent Chiu, dyrektor ds. usług doradczych w S&P Global Mobility, śledzącej dane o lojalności klientów Tesli, uważa, że Cybertruck jest "kluczowy dla utrzymania fanów Tesli w obrębie marki". Inne produkty Tesli, które poszerzyłyby ofertę, również są uważane za kluczowe dla utrzymania wysokiego poziomu lojalności.
„Cybertruck, druga generacja Roadstera i pojazd pozycjonowany poniżej Modelu 3 zostały obiecane i powinny przemieszczać istniejących właścicieli w górę lub być może na boki w obrębie marki. Teraz Tesla musi je wprowadzić na rynek” – powiedział Chiu w poście na blogu z 13 września. Całkowity wskaźnik lojalności Tesli wynosi 68 procent, co jest daleko powyżej średniego wskaźnika lojalności marek luksusowych w branży, wynoszącego 46 procent. Oznacza to, że tylko 32 procent właścicieli opuszcza Teslę, by kupić nowy pojazd. Wskaźnik lojalności wzrasta do imponujących 90 procent, gdy właściciele Tesli kupują specjalnie pojazd z napędem elektrycznym – tylko 10 procent właścicieli Tesli rezygnuje z marki, aby kupić EV od innego producenta samochodów.
Mimo że niekonwencjonalny design Cybertrucka sprawia, że jest to nietypowy pojazd, obecni właściciele Tesli zdają się z niecierpliwością oczekiwać jego debiutu. Ankieta właścicieli Modelu 3 opublikowana przez Bloomberg w lipcu ujawniła, że około połowa z nich planujących zakup nowego pojazdu w ciągu najbliższych dwóch lat rozważa zakup Cybertrucka. Ponad 7000 zweryfikowanych właścicieli Modelu 3 wzięło udział w ankiecie. Prawdopodobnie wielu właścicieli Modelu Y myśli podobnie, zwłaszcza że w chwili obecnej mogą oni jedynie zdecydować się na Model S lub Model Y, a są to znacznie droższe pojazdy, zaczynające się od około 75000 i 80000 dolarów. Trzeba jednak pamiętać, że jednym z wielkich niewiadomych, jeśli chodzi o Cybertrucka, jest cena.
W lipcu Kelley Blue Book przewidywał, że elektryczny pickup Tesli zacznie się od około 50 000 dolarów, co byłoby podobne do Forda F-150 Lightning. Cybertruck za 50 000 dolarów z pewnością przyciągnąłby wielu właścicieli Modelu 3 i Modelu Y, a wielu właścicieli Modelu S i Modelu X byłoby prawdopodobnie zainteresowanych wersjami Cybertruck o wyższych parametrach. Elon Musk, CEO Tesli, powiedział w maju, że sprzedaż Cybertrucka może wynieść od 250 000 do 500 000 rocznie, w zależności od popytu.