Mercedes EQS chwali się swoim niskim zużyciem energii i niskim współczynnikiem oporu Cx. Ale papier wszystko przyjmie. Pytanie jak Mercedes poradzi sobie zimą, w trasie, w polskich warunkach z ultra małą liczbą ładowarek?
Na te pytania spróbowali odpowiedzieć Ania i Marek (Marek Drives), którzy wybrali się EQSem z Warszawy do Wrocławia przy temperaturze -2 stopni Celsjusza!
Dla zainteresowanych EQSem polecamy też test świateł na kanale Bjorna:
Tesla kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci szybkich ładowarek Supercharger, a wraz z tym procesem pojawia się nowa aktualizacja mapy, która prezentuje zarówno istniejące stacje, jak i te w fazie rozwoju. Dodatkowo, na stronie producenta uruchomiono kolejną rundę głosowania, w której użytkownicy mogą wskazać miejsca, gdzie ich zdaniem powinny zostać zainstalowane nowe ładowarki. Zobacz więcej >>
Dodge zapowiedział nową generację elektrycznego Chargera, który będzie wyposażony w zaawansowane baterie solid state. Ten innowacyjny krok jest wynikiem współpracy z firmą Factorial, liderem w dziedzinie technologii stałego elektrolitu. Zobacz więcej >>
Volkswagen ID.3 staje przed coraz większym wyzwaniem na rynku aut elektrycznych, a konkurencja rośnie nie tylko ze strony innych producentów, ale również wewnątrz koncernu VW. Aby utrzymać konkurencyjność swojego popularnego modelu, niemiecki gigant postanowił obniżyć ceny ID.3, przynajmniej na rynku niemieckim. Zobacz więcej >>
W obliczu rosnącej liczby pożarów samochodów elektrycznych (EV) w podziemnych garażach, Hyundai Motor Group podjął kroki, które mogą zrewolucjonizować bezpieczeństwo przeciwpożarowe w miastach. We współpracy z Narodową Agencją Pożarniczą Korei, firma planuje wprowadzenie do służby bezzałogowego robota strażackiego, który stanie się kluczowym elementem w walce z niebezpiecznymi pożarami akumulatorów litowo-jonowych. Zobacz więcej >>
Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>