Po tym, jak Ram przez kilka miesięcy promował swoją pierwszą elektryczną ciężarówkę, twierdząc, że "przewyższy ona wszystkich konkurentów" pod względem zasięgu, siły uciągu, ładowności i czasu ładowania", Ram w końcu ujawnił światu swój koncept w styczniu na targach CES 2023.
Ram pokazał kilka cech modelu koncepcyjnego, w tym tryb cienia (który podąża za użytkownikiem, gdy ten przechodzi przed pojazdem), kilka wersji kabiny, projektor zewnętrzny, a nawet autonomiczną ładowarkę. Ram 1500 REV będzie osadzony na ramie STLA firmy Stellantis, zaprojektowanej dla większych pojazdów, charakteryzującej się większą przestrzenią na nogi i komfortem niż Ram 1500 w wersji spalinowej. Wczoraj podczas Super Bowl Sunday, Ram w końcu dał nam zobaczyć produkcyjną wersję Ram 1500 REV, potwierdzając, że producent podejmuje kolejny krok w swojej zelektryfikowanej podróży.
Oto pierwsze zdjęcia Ram 1500 BEV:
Produkcja nowej elektrycznej ciężarówki jest zaplanowana na przyszły rok, a rezerwacje są już otwarte na ich stronie internetowej. Za 100 dolarów potencjalni nabywcy mogą zabezpieczyć swoje miejsce w pre-orderze poprzez program Rev insider+.
Na rynku jest już kilka w pełni elektrycznych ciężarówek, które cieszą się dużym zainteresowaniem, takich jak Ford F-150 Lightning i Rivian R1T. Kiedy Ram w końcu wprowadzi swoją ciężarówkę na rynek, będzie kilka innych do wyboru (być może także Tesla Cybertruck?). Aby firma mogła prześcignąć wszystkich konkurentów, jak sama twierdzi, Ram 1500 BEV będzie musiał być czymś wyjątkowym.
Co sądzicie o pierwszym elektrycznym samochodzie RAM? Koniecznie dajcie nam znać w komentarzach!
Zostawiamy wam także film pokazujący jeszcze więcej zdjęć Ram 1500 BEV.
Wraz z rosnącą popularnością samochodów elektrycznych na polskich drogach pojawia się coraz większa potrzeba specjalistycznych opon zimowych, które zapewnią bezpieczeństwo i poprawią efektywność jazdy w trudnych warunkach. Elektryki wymagają bowiem opon dostosowanych do specyficznych potrzeb, takich jak wyższy moment obrotowy czy większa masa pojazdu. Zobacz więcej >>
Rada Ministrów podjęła decyzję o przyjęciu trzeciej nowelizacji Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, co ma pomóc realizować cele Krajowego Planu Odbudowy (KPO) z 2021 roku. Choć wdrażanie nowych przepisów można uznać za sukces na poziomie strategicznym, szczegółowe regulacje ujawniają luki i niedociągnięcia, które mogą utrudnić osiągnięcie zamierzonych celów. Zobacz więcej >>
Po krótkiej przerwie Tesla ponownie uruchamia w Polsce program linków polecających, dzięki któremu zyskać mogą zarówno aktualni właściciele pojazdów Tesli, jak i nowi nabywcy, którzy skorzystają z unikalnego kodu rekomendacji. To szansa na zniżki dla klientów oraz premie dla polecających, co przyciąga coraz więcej zainteresowanych. Zobacz więcej >>
Programy lojalnościowe stacji benzynowych od lat cieszą się dużą popularnością wśród kierowców. Teraz Orlen, lider w tej dziedzinie w Polsce, postanowił rozszerzyć swoją ofertę, obejmując nią również właścicieli pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>