LiveWire ONE, flagowy motocykl elektryczny marki LiveWire, już dostępny w Europie!

LiveWire ONE, flagowy motocykl elektryczny marki LiveWire, już dostępny w Europie!
19.03.2023 12:11
Firma LiveWire, specjalizująca się w produkcji motocykli elektrycznych, właśnie ogłosiła, że ich flagowy model, LiveWire ONE, jest już dostępny w Europie. Marka LiveWire została wydzielona z Harley-Davidson, co oznacza, że motocykle elektryczne są teraz osobną marką. LiveWire ONE jest wysokowydajnym motocyklem elektrycznym i został wprowadzony na rynek w Europie w atrakcyjnej cenie około 23 000 USD, co jest tańsze niż oryginalny model H-D LiveWire, który kosztował nieco poniżej 30 000 USD.
Europejska wersja LiveWire ONE jest produkowana w fabryce Harley-Davidson w Pensylwanii w USA i pozostaje motocyklem premium na rynku europejskim, podobnie jak na rynku amerykańskim. Ceny dla poszczególnych krajów, z uwzględnieniem podatku VAT, są różne i wynoszą odpowiednio: Niemcy 24 990 €, Francja 25 290 €, Holandia 25 390 €, a Wielka Brytania 22 990 GBP. Rezerwacje można dokonywać już teraz, a LiveWire oferuje priorytetową dostawę dla klientów, którzy dokonają rezerwacji za kwotę 100 €. Dostawy mają rozpocząć się w kwietniu.
LiveWire ONE jest motocyklem elektrycznym, który oferuje niezwykłe doznania jazdy. Zdaniem wielu użytkowników, trudno opisać uczucie szybkości, jakie można odczuć podczas przyspieszania od 0 do 60 mil na godzinę (96 km/h). Motocykl wykorzystuje unikalny dźwięk wytwarzany przez przekładnię kątową oraz niesamowity moment obrotowy, co sprawia, że jazda na nim jest wyjątkowym doświadczeniem.
Należy jednak pamiętać, że motocykl nie oferuje zbyt dużego zasięgu, szczególnie podczas jazdy po autostradzie. Zasięg wynosi 140 mil (225 km) w mieście oraz 90 mil (145 km) w trybie mieszanym miasto/autostrada. Jest to jednak świetny pojazd pośredni, który poradzi sobie zarówno z lokalnymi dojazdami do pracy, jak i z jazdami poza miastem.
Autor: Ala
Zdjęcia: ocdn
|
Źródło: electrek
|
Tagi:

Warto przeczytać

Mercedes G 580 EQ – elektryczna ikona, której nikt nie chce? Klienci wolą klasyczne V8

Mercedes G 580 EQ – elektryczna ikona, której nikt nie chce? Klienci wolą klasyczne V8

Miał być symbolem nowoczesności i luksusu na miarę XXI wieku. Zamiast tego Mercedes G 580 EQ, elektryczna wersja legendarnej Klasy G, notuje wyniki sprzedaży, które można uznać za... Zobacz więcej >>
BYD wprowadza megawatowe ładowarki do Europy. Rewolucja w szybkim ładowaniu już blisko

BYD wprowadza megawatowe ładowarki do Europy. Rewolucja w szybkim ładowaniu już blisko

Chiński gigant motoryzacyjny BYD zapowiedział wprowadzenie do Europy ultramocnych stacji ładowania o mocy nawet 1000 kW. Technologia funkcjonująca już w Chinach pod nazwą Megawatt Flash Chargers ma odmienić podejście do elektromobilności na Starym Kontynencie. Zobacz więcej >>
Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Huawei zapowiada na wrzesień 2025 aktualizację do nowego systemu jazdy autonomicznej ADS 4.0. Choć w sieci pojawiły się głosy o poziomie autonomii 4, producent studzi emocje – w rzeczywistości chodzi raczej o poziom 3, i to wyłącznie na autostradach. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane