Polestar 2 - lider sprzedaży samochodów elektrycznych w Niemczech.

Polestar 2 - lider sprzedaży samochodów elektrycznych w Niemczech.
26.03.2023 13:00
Polestar 2 to elektryczny samochód klasy premium, który zdobył serca niemieckich kierowców. W 2022 roku stał się najlepiej sprzedającym się elektrycznym samochodem firmowym i znalazł się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się samochodów firmowych w Niemczech według raportu LeasePlan.
Polestar 2 konkurował z samochodami Tesli, takimi jak Model 3 dalekiego zasięgu i Model Y dalekiego zasięgu, zajmując dwa pierwsze miejsca w różnych wariantach. Polestar jest jednym z najpopularniejszych samochodów elektrycznych na niektórych najważniejszych rynkach samochodowych, w tym w Norwegii, Szwecji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Belgii. Dzięki swojemu nowoczesnemu designowi, zaawansowanej technologii i niskim kosztom eksploatacji, Polestar 2 szybko zyskał uznanie klientów.Christopher Schmidt, dyrektor handlowy LeasePlan Niemcy, powiedział:
początek cytatu
W przyszłości trzeba stworzyć silniejsze zachęty dla samochodów elektrycznych, aby coraz więcej kierowców w firmach mogło przestawić się na napęd elektryczny i aby cała lista 10 najlepszych była bardziej ekologiczna.
koniec cytatu
Pierwszy w pełni elektryczny pojazd Polestar został zaprezentowany w lutym 2019 roku. Po wprowadzeniu na rynek w połowie 2020 roku, stał się jednym z najlepiej sprzedających się pojazdów elektrycznych w wielu regionach. Polestar 2 szturmem podbija branżę motoryzacyjną i zyskuje popularność jako nie tylko jako samochód osobowy, ale również jako samochód służbowy. Dzięki swojemu niezawodnemu napędowi elektrycznemu i niskim kosztom eksploatacji, Polestar 2 jest coraz bardziej popularnym wyborem dla firm, które chcą zredukować swoje emisje CO2 i zwiększyć swoją ekologiczną świadomość.
Autor: Ala

Warto przeczytać

Alpine A290 – sportowe Renault 5 E-Tech, które chce być hot hatchem na prąd

Alpine A290 – sportowe Renault 5 E-Tech, które chce być hot hatchem na prąd

Alpine A290 to elektryczny hot hatch, który wywodzi się z miejskiego Renault 5 E-Tech. Choć dzielą wiele wspólnych cech, różni je kluczowa rzecz: emocje za kierownicą. Zobacz więcej >>
Krawężnik, który ładuje samochód. Niemcy testują rewolucję w elektromobilności

Krawężnik, który ładuje samochód. Niemcy testują rewolucję w elektromobilności

Przez ostatni rok ulice Kolonii stały się poligonem dla jednego z najciekawszych projektów miejskiej elektromobilności w Europie. Rheinmetall – znany głównie z sektora zbrojeniowego – pokazał, że jego technologie świetnie sprawdzają się także… w chodniku. Zobacz więcej >>
Hyundai Elexio – nowy elektryk na rynek chiński. Czy trafi do Europy?

Hyundai Elexio – nowy elektryk na rynek chiński. Czy trafi do Europy?

Hyundai zaprezentował zupełnie nowy model elektryczny – Elexio. To średniej wielkości SUV opracowany z myślą o rynku chińskim. Zobacz więcej >>
Europejski rynek motoryzacyjny 2025: rabaty, koniec dopłat i rekordy sprzedaży elektryków

Europejski rynek motoryzacyjny 2025: rabaty, koniec dopłat i rekordy sprzedaży elektryków

Rosnące rabaty, znikające rządowe dopłaty i imponujące wyniki sprzedaży aut elektrycznych – tak w skrócie wygląda europejski rynek motoryzacyjny na początku 2025 roku. Z najnowszego raportu JATO Dynamics wynika, że producenci muszą wykazywać się niezwykłą elastycznością, aby sprostać szybko zmieniającym się warunkom. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane