Produkcja Cybertrucka wcześniej niż się spodziewamy?

Produkcja Cybertrucka wcześniej niż się spodziewamy?
04.04.2023 20:01
Elon Musk podkręca tempo produkcji Tesli Cybertruck, ponieważ niektórzy wciąż mają nadzieję, że Tesla nie obiecuje i nie dostarcza. Program produkcyjny Cybertruck jest uważnie śledzony przez branżę, ponieważ jest to prawdopodobnie najważniejszy nowy pojazd elektryczny, który pojawi się w tym roku. Z ponad 1,5 miliona rezerwacji i niesamowitym doświadczeniem Tesli w budowaniu pojazdów elektrycznych w dużych ilościach, oczekuje się, że będzie on zmieniał reguły gry na młodym, ale ważnym rynku elektrycznych samochodów.
Uważnie śledzimy program produkcyjny, w tym rzeczywiste wyposażenie produkcyjne specyficzne dla Cybertrucka, które pojawiło się w Gigafactory Texas, nadwozie Cybertrucka w Gigafactory Texas, a ostatnio prototypy Cybertrucka Beta, które zauważono podczas testów na drogach.
Ostatnio odnotowaliśmy również wzrost liczby ofert pracy związanych z produkcją Cybertruck w Gigafactory Texas.
Teraz CEO Elon Musk dodaje do oczekiwań. W ten weekend CEO powiedział, że przeszedł się po linii produkcyjnej Cybertruck w Austin i był pod wrażeniem:
Musk dodał, że linia produkcyjna "czuje się jak przyszłość", nie rozwijając tematu.
Oficjalnie Tesla planuje rozpocząć produkcję Cybertrucka latem tego roku. To jedyny oficjalny termin, ale niektórzy fani Tesli uważają, że producent może nie dotrzymywać obietnic i że mógłby wprowadzić elektrycznego pickupa do produkcji wcześniej.
Nowy komentarz Muska na nowo rozbudził to uczucie u niektórych fanów. Nie podzielamy tego odczucia, ale nie o to nawet chodzi. Rozpoczęcie produkcji może nastąpić tego lata lub trochę wcześniej, ale to niczego nie zmieni.
Nawet jeśli wszystko pójdzie gładko, a rzadko tak się dzieje, myślimy, że Tesla prawdopodobnie dostarczy mniej niż 10000 Cybertrucków w tym roku i mniej niż 150000 sztuk w przyszłym roku.
To tylko kropla w morzu do swojego 1 miliona rezerwacji.
Autor: Karolina
Źródło: electrek
|
Tagi:

Warto przeczytać

Mercedes G 580 EQ – elektryczna ikona, której nikt nie chce? Klienci wolą klasyczne V8

Mercedes G 580 EQ – elektryczna ikona, której nikt nie chce? Klienci wolą klasyczne V8

Miał być symbolem nowoczesności i luksusu na miarę XXI wieku. Zamiast tego Mercedes G 580 EQ, elektryczna wersja legendarnej Klasy G, notuje wyniki sprzedaży, które można uznać za... Zobacz więcej >>
Długie gwarancje, czyli jak producenci elektryków walczą o zaufanie klientów

Długie gwarancje, czyli jak producenci elektryków walczą o zaufanie klientów

🔋 Gwarancje pod lupą Na rynku aut elektrycznych gwarancja staje się dziś jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta. Szczególnie mocno widać to wśród nowych graczy, jak marki chińskie, które próbują przekonać sceptycznych klientów do swojej oferty. Zobacz więcej >>
Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Huawei zapowiada na wrzesień 2025 aktualizację do nowego systemu jazdy autonomicznej ADS 4.0. Choć w sieci pojawiły się głosy o poziomie autonomii 4, producent studzi emocje – w rzeczywistości chodzi raczej o poziom 3, i to wyłącznie na autostradach. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane