Jeśli nie znasz kanału WhistlinDiesel, to specjalizuje się on w wykonywaniu absurdalnych akrobacji z samochodami dla wyświetleń na YouTube. Zwykle rezultatem tych akrobacji jest zniszczenie samochodów biorących w nich udział.
Niektóre z najsłynniejszych wyczynów zespołu to m.in. robienie burnoutów w Dodge'u Challengerze Hellcat wyposażonym w koła horse & buggy, miażdżenie Nissana Skyline GT-R, wjeżdżanie nowiutkim Mercedesem-AMG G63 w głębokie bagno, a następnie zrzucanie go przez dom i wiele innych.
Do swojego najnowszego wyczynu Cody Detwiler i jego zespół wzięli Teslę Model 3 i poddali ją kilku "testom", aby sprawdzić, jak bardzo jest wytrzymała - jazda z założonym zaciskiem na koło, przecięcie tylnych siedzeń piłą łańcuchową, "przywołanie" jej przez zamknięte drzwi garażowe i inne.
Najważniejszym punktem filmu jest jednak moment, w którym Model 3 otrzymuje dramatyczny wzrost dzięki stalowym kołom przypominającym te od dyliżansu. 120-calowe koła są ogromne. Celem było postawienie Tesli na kołach, które były wystarczająco wysokie, aby umożliwić jej jazdę do góry nogami bez dotykania ziemi przez dach samochodu.
Jeśli zastanawiacie się, jak udało im się obrócić Model 3 do góry nogami, cóż, od tego są koparki. Po tym, jazda Teslą do góry nogami była pestką, z wyjątkiem tego, że musieli zrobić to na wstecznym biegu, aby samochód ruszył do przodu - nie martwcie się, filmik wyjaśnia to jaśniej niż to brzmi.
Na koniec klipu Tesla zostaje odwrócona do góry nogami, aby wykonać ostatni wyczyn: zjechać z góry - dosłownie z góry - z dużą prędkością. Jak możecie sobie wyobrazić, to nie może się dobrze skończyć.
Choć szkoda nam Modelu 3 - miejmy nadzieję, że udało się go uratować - ciężko nie zgodzić się z wartością rozrywkową tego klipu, a niektóre żarty na koszt Tesli i jej właścicieli też nie były najgorsze. Oto jeden sposób, aby zgarnąć ponad 2 miliony wyświetleń w mniej niż 24 godziny.
Rada Ministrów podjęła decyzję o przyjęciu trzeciej nowelizacji Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, co ma pomóc realizować cele Krajowego Planu Odbudowy (KPO) z 2021 roku. Choć wdrażanie nowych przepisów można uznać za sukces na poziomie strategicznym, szczegółowe regulacje ujawniają luki i niedociągnięcia, które mogą utrudnić osiągnięcie zamierzonych celów. Zobacz więcej >>
Wraz z rosnącą popularnością samochodów elektrycznych na polskich drogach pojawia się coraz większa potrzeba specjalistycznych opon zimowych, które zapewnią bezpieczeństwo i poprawią efektywność jazdy w trudnych warunkach. Elektryki wymagają bowiem opon dostosowanych do specyficznych potrzeb, takich jak wyższy moment obrotowy czy większa masa pojazdu. Zobacz więcej >>
Dodge zapowiedział nową generację elektrycznego Chargera, który będzie wyposażony w zaawansowane baterie solid state. Ten innowacyjny krok jest wynikiem współpracy z firmą Factorial, liderem w dziedzinie technologii stałego elektrolitu. Zobacz więcej >>
ORLEN Deutschland GmbH, spółka zależna PKN Orlen, rozpoczęła budowę nowoczesnego parku ładowania pojazdów elektrycznych w Elmshorn, w Niemczech. Jest to część strategii firmy mającej na celu rozwój infrastruktury elektromobilności nie tylko u naszego zachodniego sąsiada, ale także w Polsce. Zobacz więcej >>
Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>