Tesla Model Y otrzymuje koła terenowe Beadlock!

Tesla Model Y otrzymuje koła terenowe Beadlock!
02.10.2023 19:00
Specjalista rynku wtórnego Tesli, Unplugged Performance, wypuścił nową felgę terenową beadlock zaprojektowaną specjalnie dla Modelu Y. Jeśli uważasz, że Model Y nie jest odpowiednim samochodem dla tego typu kół, Unplugged Performance jest innego zdania. Firma twierdzi, że nowe 18-calowe kute koła UP-03 Beadlock Off-Road Spec dla Modelu Y "reprezentują zmianę wzorca w świecie jazdy terenowej EV, łącząc niezrównaną wydajność z wszechstronnością, która wykracza poza schematy". Cechą charakterystyczną kół jest ich unikalna konstrukcja, która pozwala na dwa różne sposoby montażu opon. Aby uzyskać pełną możliwość beadlock, stopka opony jest montowana na zewnątrz obręczy koła i jest blokowana na miejscu za pomocą tytanowych elementów mocujących pierścień beadlock do koła. Pozwala to na stosowanie niskiego ciśnienia w oponach w warunkach terenowych. W przypadku autostrad i codziennej jazdy zgodnej z DOT, opona pozwala na tradycyjny montaż stopki wewnątrz obręczy koła, z lub bez pierścienia beadlock na miejscu. Dlatego Unplugged Performance twierdzi, że koło może zapewnić to, co najlepsze z obu światów dla entuzjastów off-roadu i overlandingu.
początek cytatu
"Z dumą prezentujemy nasze koła UP-03 Beadlock. Są one świadectwem designu i funkcjonalności, które definiują Unplugged Performance. Koła te reprezentują nasze pełne wsparcie dla bezkompromisowej kultury samochodów terenowych i lądowych. Wraz z wyczekiwanym Cybertruckiem na horyzoncie, te felgi są przedsmakiem tego, co ma nadejść"
koniec cytatu
Wśród kluczowych zalet nowych kół terenowych typu beadlock, Unplugged Performance wymienia zwiększone możliwości terenowe, które pozwalają na obniżenie ciśnienia w oponach w celu zwiększenia rozmiaru powierzchni styku opony z podłożem. Ma to zapewnić maksymalną przyczepność w trudnych warunkach terenowych. Kolejnym pozytywnym aspektem jest wytrzymałość, ponieważ koła UP-03 Beadlock są wykonane z kutego aluminium o wysokiej wytrzymałości, co zapewnia maksymalną lekkość i trwałość. Ponadto, podobnie jak w przypadku standardowego koła UP-03, koło UP-03 Beadlock zachowuje konstrukcję szprych I-beam dla dodatkowej wytrzymałości. Dzięki tym cechom UP twierdzi, że koła "mogą wytrzymać najtrudniejsze przygody w terenie, zachowując jednocześnie komfort i zasięg na drodze". Co nie mniej ważne, fakt, że koło zostało zaprojektowane i skonstruowane tak, aby pasowało bezpośrednio do Modelu Y, pozwala na użycie fabrycznych nakrętek Tesli, kołpaków środkowych i czujników TPMS. Nowa felga UP-03 Beadlock kosztuje 1123 dolarów w sklepie internetowym Unplugged Performance, co oznacza, że pełny zestaw będzie kosztował 4495 dolarów.
Autor: Karolina
Źródło: insideevs
|
Tagi:

Warto przeczytać

ORLEN Deutschland buduje nowoczesny park ładowania w Elmshorn

ORLEN Deutschland buduje nowoczesny park ładowania w Elmshorn

ORLEN Deutschland GmbH, spółka zależna PKN Orlen, rozpoczęła budowę nowoczesnego parku ładowania pojazdów elektrycznych w Elmshorn, w Niemczech. Jest to część strategii firmy mającej na celu rozwój infrastruktury elektromobilności nie tylko u naszego zachodniego sąsiada, ale także w Polsce. Zobacz więcej >>
Elektryczne furgonetki a przyszłość stref wolnych od emisji w Europie

Elektryczne furgonetki a przyszłość stref wolnych od emisji w Europie

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku elektrycznych furgonetek, miasta Europy przygotowują się na wprowadzenie stref wolnych od emisji spalin do 2030 roku. Produkcja pojazdów elektrycznych szybko rośnie, a eksperci prognozują, że już wkrótce ich liczba przewyższy tradycyjne modele spalinowe. Zobacz więcej >>
Opony zimowe do samochodów elektrycznych – jak wybrać i dlaczego warto?

Opony zimowe do samochodów elektrycznych – jak wybrać i dlaczego warto?

Wraz z rosnącą popularnością samochodów elektrycznych na polskich drogach pojawia się coraz większa potrzeba specjalistycznych opon zimowych, które zapewnią bezpieczeństwo i poprawią efektywność jazdy w trudnych warunkach. Elektryki wymagają bowiem opon dostosowanych do specyficznych potrzeb, takich jak wyższy moment obrotowy czy większa masa pojazdu. Zobacz więcej >>
Ford przenosi produkcję baterii dla Mustanga Mach-E do USA – korzyści podatkowe priorytetem

Ford przenosi produkcję baterii dla Mustanga Mach-E do USA – korzyści podatkowe priorytetem

Ford, jako jeden z liderów rynku motoryzacyjnego, zdecydował się na znaczącą zmianę w produkcji baterii do swoich pojazdów elektrycznych. W 2025 roku Mustang Mach-E będzie wyposażany w akumulatory produkowane nie pod Wrocławiem, ale w stanie Michigan. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane