Jak wybierać biegi w Tesli Model 3 Highland, jeśli ekran jest nieaktywny?

Jak wybierać biegi w Tesli Model 3 Highland, jeśli ekran jest nieaktywny?
04.09.2023 20:00
Wraz z wielkim ujawnieniem odświeżonej Tesli Model 3, nadszedł czas, aby zaciekawieni entuzjaści i blogerzy dowiedzieli się wielu interesujących szczegółów na temat zmodernizowanego pojazdu elektrycznego, które pozostały pod czujnym okiem pasjonatów i specjalistów. Jednym z oczywistych faktów na temat odnowionego, całkowicie elektrycznego sedana jest to, że nie ma już fizycznych drążków na kolumnie kierownicy, jak to miało miejsce w Modelu 3 sprzed liftingu, a Tesla przenosi niektóre elementy sterujące na samą kierownicę, a niektóre na centralny ekran dotykowy. W starym EV wybór biegów był głównym zadaniem prawego drążka, a kierowcy naciskali w dół, aby jechać, w górę, aby cofać i naciskali przycisk, aby zaparkować. Teraz jednak, bez fizycznego drążka, użytkownik będzie musiał użyć ekranu, aby wybrać bieg, tak jak ma to miejsce w odnowionym Modelu S i Modelu X.
To nie koniec świata, ale podobnie jak w przypadku ekranu telewizora lub smartfona, centralny ekran dotykowy w zmodernizowanym Modelu 3 może - w rzadkich przypadkach - ulec awarii, uniemożliwiając jazdę, ponieważ nie można wybrać kierunku jazdy lub parkowania. Ale tutaj do gry wkracza zestaw fizycznych przycisków. Model S i Model X mają pasek przycisków pojemnościowych wokół przycisku do świateł awaryjnych na konsoli środkowej, ale odnowiony Model 3 tego nie ma. Zamiast tego pod ekranem zintegrowano parę półek do ładowania bezprzewodowego. W tak zwanym Project Highland Tesla przyciski te zostały przeniesione na podsufitkę, między dwie osłony przeciwsłoneczne i obok lusterka wstecznego, jak ujawniła chińska broszura z funkcjami zauważona przez Teslarati.
Ten sam dokument ujawnia specyfikacje wydajności odświeżonego Modelu 3, przy czym wariant z napędem na tylne koła otrzymuje silnik elektryczny o mocy 260 koni mechanicznych i momencie obrotowym 340 niutonometrów, a wszystko to przy wadze 1760 kilogramów. W tym samym czasie dwusilnikowa wersja z napędem na wszystkie koła ma 443 KM mocy i 559 Nm.
Autor: Karolina
Źródło: insideevs
|
Tagi:

Warto przeczytać

Tesla Model S z Niesamowitym Przebiegiem: 2 000 000 km na Liczniku

Tesla Model S z Niesamowitym Przebiegiem: 2 000 000 km na Liczniku

Hansjörg von Gemmingen prowadzi Teslę Model S, która właśnie osiągnęła niesamowity przebieg 2 000 000 kilometrów. To imponujące osiągnięcie, nawet dla samochodu spalinowego. Zobacz więcej >>
Circle K: Darmowe ładowanie samochodów energią mięśni.

Circle K: Darmowe ładowanie samochodów energią mięśni.

Norweski oddział Circle K wprowadza rewolucyjny koncept, który może zmienić sposób, w jaki rozumiemy ładowanie samochodów elektrycznych. Przedstawiając innowacyjne podejście do ekologii i mobilności, firma zainstalowała ultraszybkie ładowarki, które wykorzystują energię wytwarzaną przez rowerki treningowe. Zobacz więcej >>
Jak zamontować reflektory adaptacyjne w starszej Tesli Model 3?

Jak zamontować reflektory adaptacyjne w starszej Tesli Model 3?

Ostatnia aktualizacja oprogramowania Tesli, która umożliwiła aktywację reflektorów adaptacyjnych, skłoniła wielu właścicieli starszych modeli Tesli Model 3 do zadania sobie pytania: czy można zainstalować nowsze reflektory adaptacyjne w starszych wersjach samochodów? Odpowiedź może być zaskakująca, ale zdaniem jednego hakerów, jest to możliwe, chociaż wymaga pewnych kroków. Starsze modele Tesli Model 3 wyposażone są w reflektory projekcyjne sektorowe, które nie mają matrycy diod potrzebnej do działania reflektorów adaptacyjnych. Zobacz więcej >>
KIELCE. Orlen stawia ostatnią ładowarkę 50 kW, obiecuje roaming i karty RFID

KIELCE. Orlen stawia ostatnią ładowarkę 50 kW, obiecuje roaming i karty RFID

Orlen stawia krok w przyszłość motoryzacji elektrycznej, instalując ostatnią ładowarkę 50 kW w Kielcach. Łukasz Kwiatkowski, menedżer z Orlenu, ujawnił na LinkedIn, że firma postawiła urządzenie marki Ekoenergetyka Axon FX o mocy 50 kW. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane