QUIZ #7: Jakie to auto?

Jakie to auto?
18.03.2023
Kierownica, deska rozdzielcza, multimedia... środek auta to zawsze te same elementy. Ale pomimo tego, że schemat jest ten sam, to jednak każdy producent stara się wyróżnić na tle konkurencji. Kiedyś główny wyróżnikiem było logo na kierownicy. Dziś cech charakterystycznych jest zdecydowanie więcej. Jedni stawiają na minimalizm, inni na futurystykę, jeszcze inni zmieniają kształt kierownicy. Wszystko po to, by stworzyć charakterystyczny dla własnej marki środek auta.
Postanowiliśmy sprawdzić Waszą wiedzę w tej kwestii. Zobaczymy na ile dobrze rozpoznajecie markę i model auta jedynie na podstawie zdjęcia wnętrza pojazdu. Niektóre odpowiedzi będą proste, ale jesteśmy pewni, że część pytań sprawi, że będziecie musieli na chwilę zastygnąć przed ekranem.

Sprawdź swoją wiedzę

Wyniki

MiejsceOsobaCzasPunkty
1RM52 sekundy10 pkt
2Gall anonim 55 sekund10 pkt
3Maks63 sekundy10 pkt
4Miedzianyy89 sekund10 pkt
5Karol27 sekund9 pkt
6Ej2537 sekund9 pkt
7Dddddd38 sekund9 pkt
8Karol42 sekundy9 pkt
9Maciek4346 sekund9 pkt
10Oo52 sekundy9 pkt

Komentarze

Warto przeczytać

Elektryczny papamobile: nowa era współpracy Mercedesa i Watykanu

Elektryczny papamobile: nowa era współpracy Mercedesa i Watykanu

Mercedes-Benz i Watykan współpracują od prawie stu lat, dostarczając papieżom wyjątkowe pojazdy. Teraz ta współpraca wkracza w nowy etap – Papież Franciszek odebrał pierwszy w pełni elektryczny papamobile, przygotowany na bazie Mercedesa klasy G. Zobacz więcej >>
Elektryczne samochody w Raporcie TÜV 2025: Kto wypadł najlepiej, a kto rozczarował?

Elektryczne samochody w Raporcie TÜV 2025: Kto wypadł najlepiej, a kto rozczarował?

Najnowszy Raport TÜV 2025, oparty na wynikach 10,2 miliona badań technicznych przeprowadzonych w Niemczech od lipca 2023 do czerwca 2024, dostarczył interesujących wniosków na temat niezawodności samochodów elektrycznych. Pomimo ogólnie dobrych wyników, niektóre modele zaskoczyły pozytywnie, podczas gdy inne rozczarowały. Zobacz więcej >>
Eleport otwiera pierwszą stację ładowania w Warszawie – darmowe ładowanie w ramach promocji!

Eleport otwiera pierwszą stację ładowania w Warszawie – darmowe ładowanie w ramach promocji!

Estoński operator Eleport otworzył w Warszawie swoją pierwszą stację ładowania samochodów elektrycznych w ramach partnerstwa strategicznego z Carrefour Polska. Stacja, zlokalizowana przy ul. Zobacz więcej >>
Omoda E5 – nowy gracz na rynku elektrycznych crossoverów w Polsce

Omoda E5 – nowy gracz na rynku elektrycznych crossoverów w Polsce

Omoda E5, chiński crossover segmentu C, wkracza na polski rynek z dużymi ambicjami. Samochód porównywalny rozmiarami z Kią Niro ma zasięg 402 km na jednym ładowaniu oraz bogate wyposażenie. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>

Często czytane

Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane