Audi e-tron GT vs Tesla Model 3 - jedna główna różnica

2022-04-03
|
Autocentrum postanowiło dość nietypowo porównać ze sobą Audi e-tron GT z Teslą Model 3! I to nawet nie w wersji Performance, a Long Range. Zestawienie auta za niecałe 600 tysięcy złotych z autem o wartości 270 tysięcy. Czy ma to sens?
Okazuje się, że ma. E-tron GT w wersji podstawowej oferuje przyspieszenie zbliżone do tego, które oferuje Tesla 3 LR. W teście wyszło, że wynik, jaki osiągnęły oba auta jest identyczny - 4,3 sekundy do setki. Do tego Tesla oferuje większy zasięg, lepszy infotainment i sieć tanich Superchargerów.
Audi e-tron GT dominuje pod względem prowadzenia. Zbudowane na bazie Porsche Taycana Audi prowadzi się bardziej precyzyjnie niż Tesla. Do tego stylistyka... O gustach się nie dyskutuje, ale linia tego auta po prostu urzeka.
Czy powyższe zalety sprawiają, że Audi warte jest dołożenia 350 tysięcy złotych? To już kwestia indywidualna. Z pewnością oba auta prezentują się bardzo dobrze, każde ma swoje plusy i oba są doskonałą wizutówką elektromobilności.

Warto przeczytać

Porsche Taycan GTS ustanawia rekord Guinnessa w drifcie na lodzie!

Porsche Taycan GTS ustanawia rekord Guinnessa w drifcie na lodzie!

Zespół Porsche Experience w Lapland zapisał się na kartach historii, ustanawiając nowy rekord Guinnessa w najdłuższym nieprzerwanym drifcie pojazdu elektrycznego na lodzie! Za kierownicą Porsche Taycan GTS stanął Jens Richter, instruktor Porsche Experience, który wykonał imponujące 132 okrążenia toru lodowego w Finlandii. Rekordowe osiągnięcie na ekstremalnym torze 14 stycznia 2025 roku, w trudnych warunkach atmosferycznych, rozpoczęła się historyczna próba. W pierwszym podejściu, po pokonaniu 11 kilometrów, konieczne było przerwanie driftowania ze względu na pogarszającą się nawierzchnię toru. Zobacz więcej >>
Ferrari prezentuje swój pierwszy elektryczny supersamochód – premiera już jesienią!

Ferrari prezentuje swój pierwszy elektryczny supersamochód – premiera już jesienią!

Ferrari oficjalnie potwierdziło wejście w erę elektromobilności. Już 9 października 2025 roku podczas Capital Markets Day marka zaprezentuje swój pierwszy w pełni elektryczny supersamochód. Zobacz więcej >>
Nowa edycja programu "Mój Elektryk 2.0"

Nowa edycja programu "Mój Elektryk 2.0"

Rządowy program wspierający zakup pojazdów elektrycznych wraca w nowej odsłonie! "Mój Elektryk 2.0" to szansa na otrzymanie nawet do 40 tys. zł bezzwrotnego dofinansowania na zakup auta elektrycznego. Zobacz więcej >>
Polestar 3 zwycięzcą testów zasięgu w zimowych warunkach

Polestar 3 zwycięzcą testów zasięgu w zimowych warunkach

Norweskie Stowarzyszenie Samochodowe (NAF) przeprowadziło test zasięgów pojazdów elektrycznych w zimowych warunkach, a zwycięzcą został Polestar 3, pokonując m.in. Teslę Model 3. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane