Elektryczny sedan został przyłapany w pobliżu koła podbiegunowego!

Elektryczny sedan został przyłapany w pobliżu koła podbiegunowego!
14.02.2023 08:30
Może to trochę szokować, ale projekt Taycana pochodzi z 2015 roku, kiedy Porsche zaprezentowało przedsmak tego, co miało stać się jego pierwszym samochodem elektrycznym - Mission E. Cztery lata później, późniejsza wersja produkcyjna zadebiutowała na tym samym Show Samochodowym we Frankfurcie. W lutym 2023 roku, sprytnie zamaskowany prototyp zmodernizowanej wersji został zauważony podczas testów w niskich temperaturach. Szykują się więc (drobne) zmiany.
Na pierwszy rzut oka można pokusić się o stwierdzenie, że nic się nie zmieniło. Jednak bliższe spojrzenie na przedni zderzak pokazuje maskowanie w kolorze nadwozia, aby ukryć wloty powietrza umieszczone pod reflektorami w obecnym Taycanie. Ta czarna taśma ukrywa potencjalne zmiany w zderzaku, które mogą sięgać do środka. Chociaż reflektory wyglądają praktycznie identycznie, to może się to zmienić w przypadku modelu gotowego do produkcji, ponieważ Porsche może obecnie testować wstępną wersję.
Przenosząc się w przeszłość, wydaje się, że brakuje wyróżniających się plakietek "Porsche" i "Taycan". Trudno powiedzieć, czy światła tylne zostały zmienione, ale nie wykluczamy tam także zmiany. Tylny zderzak również wygląda identycznie, przynajmniej na razie.
Ludzie z Zuffenhausen nie zawracali sobie głowy ukrywaniem deski rozdzielczej. Biorąc pod uwagę wyeksponowaną kabinę i drobne zmiany zewnętrzne, jesteśmy skłonni uwierzyć, że prototyp został wykorzystany do przetestowania zmian w układzie napędowym. Mówi się o tym, że zmodernizowany Taycan może wprowadzić wersję o wysokich osiągach, która prawdopodobnie osiągnie 1000 KM z trzech silników elektrycznych. Jednak na ten moment to tylko spekulacje i nic nie jest jeszcze oficjalnie potwierdzone.
Agresywnie wyglądający prototyp został dostrzeżony w zeszłym miesiącu z plakietką TDI. Oczywiście, został on umieszczony tam tylko dla żartów, nie ukrywamy - udało im się to! :)
Porsche zbudowało już ponad 100 000 Taycanów, jeśli weźmiemy pod uwagę łącznie wszystkie wersje, w tym Cross i Sport Turismo. Z 34801 samochodami dostarczonymi w 2022 roku udało im się prześcignąć Panamerę (!), choć tylko o 659 sztuk. Niemiecka marka luksusowa zapowiedziała na początku roku, że dostawy były utrudnione przez łańcuch dostaw, co spowodowało spadek sprzedaży o 16 procent w porównaniu z rokiem 2021.
Wypatrujcie faceliftingu Taycana, który zostanie odsłonięty w najbliższych miesiącach i trafi do sprzedaży prawdopodobnie w roku 2024!
Autor: Karolina

Warto przeczytać

🚨 Mercedes-Benz walczy z podróbkami – miliony fałszywek przejęte w 2024 roku

🚨 Mercedes-Benz walczy z podróbkami – miliony fałszywek przejęte w 2024 roku

Podrabiane części samochodowe to nie tylko kwestia oszustwa finansowego, ale przede wszystkim ogromne zagrożenie dla bezpieczeństwa na drogach. Mercedes-Benz intensyfikuje swoją walkę z fałszerzami i podsumowuje działania z 2024 roku. Zobacz więcej >>
🚗 GreenWay z nową twarzą – marka dojrzewa razem z elektromobilnością ⚡

🚗 GreenWay z nową twarzą – marka dojrzewa razem z elektromobilnością ⚡

GreenWay, lider rynku ładowania samochodów elektrycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłasza rebranding. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać dostępność, niezawodność i bliskość marki wobec kierowców. Zobacz więcej >>
XPENG wyprzedza Teslę! Klienci w Europie stawiają na chińską markę

XPENG wyprzedza Teslę! Klienci w Europie stawiają na chińską markę

XPENG jako pierwszy chiński producent samochodów elektrycznych znalazł się na pierwszym miejscu rankingu satysfakcji klientów w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. W badaniu przeprowadzonym przez USCALE GmbH wzięło udział ponad 5 000 właścicieli EV – a wyniki mówią jasno: kierowcy XPENG są najbardziej zadowoleni ze swojego wyboru. Zobacz więcej >>
🚗 Hak holowniczy w samochodzie elektrycznym – czy to się opłaca?

🚗 Hak holowniczy w samochodzie elektrycznym – czy to się opłaca?

Coraz więcej kierowców korzysta z samochodów elektrycznych nie tylko w mieście, ale też podczas długich podróży. Wzrost zasięgów i lepsza infrastruktura ładowania sprawiają, że BEV-y jadą nawet na urlop do Chorwacji czy Włoch bez większych problemów. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Nowa Mapa Superchargerów i Rozwój Sieci Ładowarek Tesli w Polsce

Nowa Mapa Superchargerów i Rozwój Sieci Ładowarek Tesli w Polsce

Tesla kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci szybkich ładowarek Supercharger, a wraz z tym procesem pojawia się nowa aktualizacja mapy, która prezentuje zarówno istniejące stacje, jak i te w fazie rozwoju. Dodatkowo, na stronie producenta uruchomiono kolejną rundę głosowania, w której użytkownicy mogą wskazać miejsca, gdzie ich zdaniem powinny zostać zainstalowane nowe ładowarki. Zobacz więcej >>
Jak rozpoznać, czy Tesla Model Y ma baterię z ogniwami CATL czy BYD? Sprawdź 7 znak w VIN-ie: F lub E

Jak rozpoznać, czy Tesla Model Y ma baterię z ogniwami CATL czy BYD? Sprawdź 7 znak w VIN-ie: F lub E

Wraz z najnowszą aktualizacją oprogramowania Tesli, użytkownicy Modelu Y o napędzie na tył i mniejszej baterii w Europie zyskali nową funkcję – adaptacyjne reflektory. Jednakże, w związku z obniżką cen tych modeli, pojawiły się pytania dotyczące różnic między wariantami, zwłaszcza w kontekście rodzaju zastosowanych ogniw baterii. Zobacz więcej >>
Grafit wytwarzany z wiórów drzewnych może wkrótce znaleźć się w akumulatorze Twojego elektryka!

Grafit wytwarzany z wiórów drzewnych może wkrótce znaleźć się w akumulatorze Twojego elektryka!

Startup z Nowej Zelandii otrzymał właśnie spory zastrzyk gotówki - w wysokości 18 milionów dolarów - na komercjalizację grafitu wytwarzanego z wiórów drzewnych do zastosowania w akumulatorach pojazdów elektrycznych. To rewelacyjna wiadomość dla przemysłu motoryzacyjnego w Europie i Stanach Zjednoczonych. CarbonScape tłumaczy, że biografit jest produkowany z ubocznych materiałów przemysłu leśnego i drzewnego, takich jak zrębki i trociny, stanowiąc zrównoważoną alternatywę dla grafitu syntetycznego i naturalnego. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane