Pierwsze zdjęcia Recona Moab 4xe!

Pierwsze zdjęcia Recona Moab 4xe!
28.03.2023 09:45
Jeep przygotowuje się do wprowadzenia na rynek amerykański w ciągu najbliższych kilku lat kilku nowych, w pełni elektrycznych pojazdów, w tym Recona 4xe i Wagoneera S. Koncepcje EV zostały ostatnio po raz pierwszy osobiście pokazane na konferencji dealerskiej. Nowe zdjęcia ujawniają pierwszy pojazd EV Jeepa, Recon Moab 4xe.
Jeep ujawnił, że będzie dążyć do tego, aby 50% sprzedaży w USA było całkowicie elektryczne do 2030 roku w ramach planu firmy "Dare Forward 2030".
Jeep twierdzi, że planuje zostać liderem w dziedzinie zeroemisyjnych SUV-ów, przenosząc cztery najbardziej cenione przez siebie zalety do ery EV, w tym wolność, przygodę, autentyczność i pasję.
Producent wytrzymałych SUV-ów przekształca swoją kultową technologię 4×4 w elektryczną przyszłość dzięki 4xe. Jeep twierdzi, że technologia elektryczna 4xe jest potężniejsza niż jej poprzedniczka, z doskonałym momentem obrotowym na żądanie, umożliwiającym natychmiastowe przyspieszenie i wspinaczkę po skałach i wzniesieniach. Pierwszy Jeep, który zostanie wprowadzony na rynek w Ameryce Północnej to Recon 4xe, który jest inspirowany legendarnym Wranglerem. Jeep (Stellantis) zorganizował imprezę w MGM w Las Vegas, gdzie osobiście pokazał koncepty EV. Oto pierwsze zdjęcia konceptu Recon EV zamieszczone na Jeep Recon Forum.
Jeep twierdzi, że model Recon 4xe będzie miał wszystko, co oferuje linia 4×4, tylko z zerową emisją spalin oraz większą mocą i możliwościami niż kiedykolwiek. Koncepcja obejmuje agresywne opony terenowe, system kontroli trakcji, haki holownicze i zdejmowane drzwi/okna, co daje wrażenie otwartej przestrzeni. Szef Jeep North America mówi, że "całkowicie nowy, całkowicie elektryczny Jeep Recon jest w stanie pokonać potężny Rubicon Trail, jeden z najtrudniejszych szlaków terenowych w USA, i dotrzeć do końca szlaku z zasięgiem wystarczającym do tego, by pojechać z powrotem do miasta i naładować baterię."
Produkcja pojazdu elektrycznego Recon ma się rozpocząć w 2024 roku, a pierwsze modele będą dostępne już w następnym roku. Kolejnym modelem EV będzie Wagoneer S, elektryczny upgrade SUV-a klasy premium. Wagoneer S będzie w pełni wyposażony, według producenta samochodów, w 400KM i do 644 kilometrów zasięgu na jednym ładowaniu. Jeep twierdzi, że Grand Wagoneer S został zaprojektowany tak, aby przejechać z Nowego Jorku do Toronto z zasięgiem około 805 kilometrów.
Zamówienia rozpoczną się jeszcze w tym roku, a elektryczny Wagoneer wejdzie do produkcji w 2024 roku.
Autor: Karolina
Źródło: electrek
|
Tagi:

Warto przeczytać

Tesla Model 3 Long Range RWD – Nowy Standard Wydajności na Rynku Europejskim

Tesla Model 3 Long Range RWD – Nowy Standard Wydajności na Rynku Europejskim

Tesla po raz kolejny zaskakuje swoich fanów i rynek motoryzacyjny, wprowadzając nową wersję Modelu 3 na europejski rynek. Nowy wariant – Model 3 Long Range z napędem na tylne koła (RWD) – zapewnia imponujący zasięg 702 km według normy WLTP i zużycie energii na poziomie jedynie 12,5 kWh/100 km. Zobacz więcej >>
Czy infrastruktura energetyczna wytrzyma elektryfikację transportu?

Czy infrastruktura energetyczna wytrzyma elektryfikację transportu?

Elektryfikacja transportu, czyli przejście na pojazdy elektryczne, stanowi kluczowy element transformacji energetycznej w Polsce i Europie. Wraz z rozwojem elektromobilności pojawia się pytanie: czy nasza infrastruktura energetyczna jest gotowa na tak ogromne zmiany? Podczas Kongresu Nowej Mobilności, który startuje w Łodzi, tematy te zostaną szeroko omówione przez ekspertów. Wyzwania dla infrastruktury energetycznej Eksperci szacują, że do 2050 roku samochody elektryczne będą odpowiadać za 12-14% globalnej konsumpcji energii. Zobacz więcej >>
Impact Clean Power Technology uruchamia najnowocześniejszą linię produkcyjną baterii litowo-jonowych w Europie

Impact Clean Power Technology uruchamia najnowocześniejszą linię produkcyjną baterii litowo-jonowych w Europie

Impact Clean Power Technology, jeden z wiodących europejskich producentów zaawansowanych systemów bateryjnych, zrealizował przełomowy krok w rozwoju swojej działalności. Firma uruchomiła w pełni zautomatyzowaną linię produkcyjną baterii litowo-jonowych, która znajduje się w nowej fabryce GigafactoryX pod Warszawą. Zobacz więcej >>
Volkswagen ID.3 obniża ceny – odpowiedź na rosnącą konkurencję

Volkswagen ID.3 obniża ceny – odpowiedź na rosnącą konkurencję

Volkswagen ID.3 staje przed coraz większym wyzwaniem na rynku aut elektrycznych, a konkurencja rośnie nie tylko ze strony innych producentów, ale również wewnątrz koncernu VW. Aby utrzymać konkurencyjność swojego popularnego modelu, niemiecki gigant postanowił obniżyć ceny ID.3, przynajmniej na rynku niemieckim. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane