Mercedes Pay + już w Europie!

Mercedes Pay + już w Europie!
07.03.2023 10:45
Mercedes stał się kontrowersyjną figurą w świecie motoryzacji po tym, jak zaczął oferować klientom nowe funkcje, które mogli odblokować płacąc abonament. Dotyczy to takich funkcji jak sterowanie tylnymi kołami czy mobilne sterowanie klimatyzacją. Aby wesprzeć te systemy, Mercedes zaprezentował zupełnie nowy system płatności w samochodzie, wyposażony w skaner linii papilarnych do weryfikacji.
System "Mercedes pay+", dostępny obecnie w Niemczech, pozwala klientom płacić za wspomniane wcześniej usługi samochodowe, a także za ulepszenia, takie jak zdalne wspomaganie parkowania, system świateł drogowych, a nawet "zaawansowane usługi nawigacyjne, które dostarczają informacji o pogodzie lub dostępnych miejscach parkingowych w miejscu docelowym klienta". Mercedes pay+ trafi do szerszej europejskiej grupy odbiorców jeszcze w tym roku.
Niemiecki producent samochodów klasy premium nie jest jedynym, który stara się uczynić posiadanie samochodu bardziej opłacalnym dla siebie. BMW ogłosiło podobne usługi subskrypcyjne, podczas gdy Toyota już zintegrowała większość z nich z aplikacją Toyota, pozwalając klientom na subskrypcję zdalnego startu, mobilnego sterowania klimatyzacją i innych.
Kontrowersje wynikają z faktu, że ponieważ większość z tych usług jest już wbudowana w gotowy pojazd, wiele osób uważa, że ma prawo do tych funkcji po zakupie pojazdu lub zakupie systemów na początku.
Nie wiadomo, czy te nowe funkcje okażą się pomocne lub dochodowe dla wielu producentów samochodów, zwłaszcza, że niektóre firmy uniknają modelu subskrypcji. Niektórzy analitycy uważają, że konsumenci mogą zacząć faworyzować te marki, zwłaszcza na rynku wtórnym, gdzie funkcje mogą być nadal dostępne bez płacenia.
Autor: Karolina
Zdjęcia:
|
Źródło: teslarati
|
Tagi:

Warto przeczytać

Alpine A290 – sportowe Renault 5 E-Tech, które chce być hot hatchem na prąd

Alpine A290 – sportowe Renault 5 E-Tech, które chce być hot hatchem na prąd

Alpine A290 to elektryczny hot hatch, który wywodzi się z miejskiego Renault 5 E-Tech. Choć dzielą wiele wspólnych cech, różni je kluczowa rzecz: emocje za kierownicą. Zobacz więcej >>
 Rewolucja w górnictwie. W Mongolii pracują elektryczne ciężarówki bez kierowców

Rewolucja w górnictwie. W Mongolii pracują elektryczne ciężarówki bez kierowców

W Mongolii Wewnętrznej dzieje się coś, co jeszcze kilka lat temu brzmiałoby jak science fiction. Kopalnia odkrywkowa Yimin jako pierwsza na świecie przestawia się całkowicie na autonomiczne, elektryczne ciężarówki. Zobacz więcej >>
Elektryczny Volkswagen Golf nadchodzi – powrót legendy w nowym wydaniu

Elektryczny Volkswagen Golf nadchodzi – powrót legendy w nowym wydaniu

Volkswagen Golf EV zadebiutuje w 2029 roku – taką informację potwierdził sam dyrektor generalny marki, Thomas Schäfer. To właśnie wtedy niemiecki producent zamierza zakończyć karierę modelu ID.3 i wprowadzić na rynek nową generację legendarnego Golfa – tym razem w wersji w pełni elektrycznej. Zobacz więcej >>
E.ON Drive dostępne w aplikacji Elocity – wygoda i wsparcie 24/7 dla kierowców EV

E.ON Drive dostępne w aplikacji Elocity – wygoda i wsparcie 24/7 dla kierowców EV

E.ON Polska nawiązał współpracę z firmą Elocity, dzięki której blisko 50 ogólnodostępnych punktów ładowania samochodów elektrycznych operatora zostało włączonych do aplikacji Elocity. To kolejny krok w stronę uproszczenia elektromobilności dla użytkowników aut elektrycznych w Polsce. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane