Kierowcy masowo rezygnują z wolantu Yoke! Modernizacja wyprzedana w kilka dni!

Kierowcy masowo rezygnują z wolantu Yoke! Modernizacja wyprzedana w kilka dni!
23.03.2023 19:25
Kierowcy Tesli masowo rezygnują z kierownicy Yoke, od kiedy firma wprowadziła możliwość modernizacji. Po tym, jak w 2021 roku Tesla zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży odświeżone wersje Modelu S oraz Modelu X, wyposażone w wolant zamiast tradycyjnej, okrągłej kierownicy, decyzja producenta spotkała się z ogromną krytyką. Najbardziej niezadowoleni byli w tej sytuacji kierowcy, którzy zostali przez producenta pozbawieni możliwości wyboru.
Po kilku miesiącach Tesla zapowiedziała, że w przyszłości umożliwi kierowcom samodzielne podejmowanie decyzji w oparciu o internetowe studio projektowe, jednak wprowadzenie takiej funkcji wymaga od firmy czasu. W alternatywie producent obiecał możliwość modernizacji dla tych, którzy wolą okrągłą kierownicę zamiast wolantu.
Modernizacja kierownicy została po raz pierwszy zaoferowana przez Teslę zaledwie dziewięć dni temu i... już się wyprzedała! Za nową część i usługę instalacji w centrum serwisowym producenta trzeba było zapłacić 700 USD, dokonując zakupu przez aplikację Tesli. Producent nie ujawnił, ile zestawów modernizacyjnych było dostępnych dla Modelu S i Modelu X, ale po brakach w magazynie widać, jak bardzo klienci oczekiwali ich wydania.
Od czasu premiery Tesla nieustannie ulepsza swój wolant, oferując liczne aktualizacje oprogramowania, które czynią go bardziej intuicyjnym. Mamy jednak wrażenie, że początkowy zapał Tesli został już mocno ostudzony. W przedprodukcyjnej becie Cybertrucka nie widać już wolantu, a zamiast niego umieszczono klasyczną, okrągłą kierownicę z lekkim spłaszczeniem na górze i na dole.
Miejmy nadzieję, że Tesla wyciągnie po tej sytuacji wnioski i będzie przywiązywać większą wagę do tego, czego ludzie naprawdę chcą w swoich samochodach. Z drugiej strony nie można odmówić Tesli sporej odwagi i kreatywności, a przecież tego właśnie potrzebuje przemysł motoryzacyjny, by prężnie się rozwijać!
Autor: xkuczx
Zdjęcia: numerama
|
Źródło: teslarati
|
Tagi:

Warto przeczytać

Alpine A290 – sportowe Renault 5 E-Tech, które chce być hot hatchem na prąd

Alpine A290 – sportowe Renault 5 E-Tech, które chce być hot hatchem na prąd

Alpine A290 to elektryczny hot hatch, który wywodzi się z miejskiego Renault 5 E-Tech. Choć dzielą wiele wspólnych cech, różni je kluczowa rzecz: emocje za kierownicą. Zobacz więcej >>
Brytyjska flota drogowa stawia na elektromobilność – Toyota dostarcza 58 nowych EV

Brytyjska flota drogowa stawia na elektromobilność – Toyota dostarcza 58 nowych EV

Brytyjski zarząd dróg krajowych i autostrad – National Highways – rozwija swoją flotę pojazdów elektrycznych. Instytucja odpowiedzialna za nadzór nad 4500 milami dróg i autostrad w Wielkiej Brytanii wzbogaciła się o kolejne 58 bezemisyjnych samochodów marki Toyota. Zobacz więcej >>
Tesla traci grunt w Europie i Chinach – kwiecień 2025 pod znakiem spadków

Tesla traci grunt w Europie i Chinach – kwiecień 2025 pod znakiem spadków

Sprzedaż Tesli w kwietniu 2025 roku wyraźnie spadła – i to zarówno w Europie, jak i w Chinach. Dane mówią jednoznacznie: europejski rynek EV coraz częściej wybiera inne marki, a klienci zrażeni są nie tylko ofertą, ale i postawą Elona Muska. Zobacz więcej >>
Elektryczna rewolucja: Jak Wielka Brytania i Polska wchodzą w erę BEV

Elektryczna rewolucja: Jak Wielka Brytania i Polska wchodzą w erę BEV

Rok 2025 to kolejny przełom dla elektromobilności, szczególnie na Wyspach Brytyjskich. Ponad 20% nowych samochodów sprzedanych w UK to elektryki (BEV), co potwierdza, że auta z wtyczką przestały być niszową alternatywą, a stały się realną odpowiedzią na potrzeby współczesnych kierowców. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane