Zauważono Teslę Cybertruck, która testowała swój układ kierowniczy, a Elon Musk skomentował to, podkreślając promień skrętu elektrycznego pickupa.Na początku projektu Cybertruck, Tesla postawiła sobie za cel, aby elektryczny pickup był tak samo użytkowy jak Ford F-150 i prowadził się tak dobrze jak samochód sportowy. To dość ambitny cel i wielu było sceptycznych, ale pojazdy elektryczne oferują wiele korzyści. W połączeniu z innymi trendami w branży, takimi jak kierowanie tylną osią, Tesla może mieć szansę na realizację tego celu.
Nowy film prototypu Cybertruck pokazuje, że Tesla testuje układ kierowniczy elektrycznego pickupa:
Na początku filmu Cybertruck wykonuje manewr skrętu i wydaje się, że wykorzystuje swój tylny układ kierowniczy, aby wykonać go naprawdę ostro. Kierowanie tylną osią szybko staje się obowiązkową cechą elektrycznych pickupów wchodzących na rynek.
Sterowanie tylnymi kołami, lub czterema kołami, to zdolność do kierowania tylną osią, na ogół w mniejszym stopniu niż przednim kołem, i tworzenia ciaśniejszego i bardziej precyzyjnego promienia skrętu. GMC rozpoczął taniec demonstrując "tryb kraba", wykorzystując tylny układ kierowniczy w Hummerze EV.
Od tego czasu kilku innych producentów samochodów zapowiedziało zastosowanie układu kierowniczego na tylnych kołach, a w 2021 r. Tesla ogłosiła, że Cybertruck będzie miał taką możliwość.
Ale ten nowy tiktok pokazuje rzeczywiste wykorzystanie tej funkcji i w realnym scenariuszu możemy zobaczyć, jak imponujące jest to, że pickup może poruszać się w ten sposób. CEO Elon Musk skomentował nowe wideo i powiedział, że spodziewa się, że Cybertruck będzie skręcał tak dobrze, jak znacznie mniejszy Model Y.
Na końcu możemy zobaczyć, że kierowca testowy Tesli sprawdza stabilność układu kierowniczego Cybertrucka i wydaje się, że reaguje on dobrze.Tesla powiedziała niedawno, że zamierza wprowadzić Cybertrucka do produkcji latem tego roku, ale nie powinniśmy spodziewać się znaczących dostaw do 2024 roku, kiedy to producent rozpocznie produkcję seryjną. W międzyczasie producent ma nadal testować prototypy beta na drogach.
Miejcie oczy szeroko otwarte.