Peugeot będzie kolejną marką w grupie Stellantis, która (na razie w Europie) będzie w pełni elektryczna. Grupa Stellantis ogłosiła, że celem koncernu jest osiągnięcie 70% elektryfikacji w Europie do 2030 roku. W USA celem dla koncernu w tym samym czasie jest osiągnięcie 40% elektryfikacji.
Niektóre marki grupy Stellantis osiągną 100% elektryfikację znacznie szybciej:
1. DS - 100% aut elektrycznych BEV do 2026 roku
2. Alfa Romeo - 100% aut BEV do 2027 roku
3. Opel/Vauxhall - 100% aut BEV do 2028 roku
4. Peugeot - 100% aut BEV do 2030 roku
Oferta Peugeota jest już zelektryfikowana w 70% (70% modeli to co najmniej hybrydy), a do 2024 roku będzie zelektryfikowana w 100% (auta elektryczne BEV + hybrydy). 2030 rok ma być już dla Peugeota rokiem, w którym w ofercie będą jedynie samochody z bateriami BEV (bez hybryd).
Udział w pełni elektrycznego Peugeota e-208 w całkowitym wolumenie sprzedaży Peugeota 208 wynosi około 20%, czyli więcej niż początkowo przewidywano (szacowano 10 - 15%). Samochód oparty jest na platformie e-CMP, z której korzystają cztery marki: Peugeot, Citroën i Opel (z jej brytyjską spółką zależną Vauxhall).