Statystyki bezpieczeństwa Tesli: FSD Beta około pięć razy bezpieczniejszy niż średnia amerykańska.

Statystyki bezpieczeństwa Tesli: FSD Beta około pięć razy bezpieczniejszy niż średnia amerykańska.
03.03.2023 16:28
Tesla regularnie publikuje raporty dotyczące bezpieczeństwa swoich produktów, w tym statystyki dotyczące bezpieczeństwa jej systemu Autopilot. Sceptycy argumentowali, że ulice miast to zupełnie inny organizm, ponieważ porównuje się je ze znacznie większymi odcinkami autostrad federalnych. W tym samym czasie Tesla opublikowała statystyki bezpieczeństwa dla FSD Beta z ostatnich 12 miesięcy i jak na razie robią duże wrażenie.
Pomimo sceptycyzmu niektórych krytyków, którzy szydzą z danych Tesli, argumentując, że liczby nie są tak dokładne, ponieważ Autopilot i jego najbardziej zaawansowane funkcje, takie jak nawigacja z autopilotem i automatyczna zmiana pasa ruchu, są często używane na autostradach.
Według raportu bezpieczeństwa pojazdów Tesli za trzeci kwartał 2022 r. firma ma jeden wypadek na 6,26 miliona mil przejechanych podczas korzystania z autopilota. Tesla z efektywnym FSD Beta może być bezpieczniejsza, niż samochody bez autopilota, ponieważ takie użycie odnotowało jeden wypadek na 1,71 miliona przejechanych mil. Różnica jest 5-krotna! Profesjonalny FSD jest prawdopodobnie jedną z najbardziej kontrowersyjnych innowacji Tesli, ale jego tempo sprzedaży cały czas rośnie. Dlatego, wraz z aktualizacjami dotyczącymi produkcji podzespołów, ogłoszonymi podczas Dnia Inwestora, FSD i Autopilot nadal wymieniane są jako niezwykle istotne w rozwoju marki, ponieważ systemy te zwiększą stopień wykorzystania pojazdów (Tesla Taxi) i zwiększą poziom bezpieczeństwa na drogach.
Tesla poinformowała także, że rozpoczęła udostępnianie FSD Beta prawie wszystkim klientom w USA i Kanadzie, którzy kupili opcję FSD, co przekłada się na około 400 000 właścicieli, którzy staną się atywnymi testerami nowej wersji.
Autor: Ala
Zdjęcia: unsplash
|
Źródło: teslarati
|
Tagi:

Warto przeczytać

Tesla Model Y dojechał autonomicznie do klienta. Przełom czy kontrowersja?

Tesla Model Y dojechał autonomicznie do klienta. Przełom czy kontrowersja?

W Teksasie wydarzyło się coś, co może zwiastować nową erę w motoryzacji. Tesla ogłosiła, że egzemplarz Modelu Y samodzielnie przejechał z fabryki Giga Texas w Austin prosto do domu klienta – i to bez kierowcy na pokładzie. Zobacz więcej >>
🇵🇱 Polski debiut Exlantix – Chery nie zwalnia tempa! 🚗⚡

🇵🇱 Polski debiut Exlantix – Chery nie zwalnia tempa! 🚗⚡

Chiński koncern Chery wkracza na polski rynek z kolejną marką – Exlantix. Po sukcesach Omoda i Jaecoo oraz zapowiedziach Tiggo 7 i 8, przyszedł czas na submarkę klasy premium, która zadebiutuje jeszcze tej jesieni. Zobacz więcej >>
Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Huawei zapowiada na wrzesień 2025 aktualizację do nowego systemu jazdy autonomicznej ADS 4.0. Choć w sieci pojawiły się głosy o poziomie autonomii 4, producent studzi emocje – w rzeczywistości chodzi raczej o poziom 3, i to wyłącznie na autostradach. Zobacz więcej >>
Nowe prawo drogowe 2025 – ostrzejsze kary za nielegalne wyścigi i brawurę

Nowe prawo drogowe 2025 – ostrzejsze kary za nielegalne wyścigi i brawurę

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy, która ma poprawić bezpieczeństwo na polskich drogach. W obliczu ponad 21,5 tys. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane