YouTuber wyjaśnia, dlaczego pozbył się swojego Volkswagena ID.4.

YouTuber wyjaśnia, dlaczego pozbył się swojego Volkswagena ID.4.
06.06.2023 10:00
YouTuber Alex Guberman, bardziej znany jako E For Electric, niedawno zwrócił swojego Volkswagena ID.4 na rok przed zakończeniem leasingu. Guberman opowiedział szczegółowo o tym, dlaczego zdecydował się zwrócić swojego ID.4 wcześnie w filmie opublikowanym na jego kanale YouTube. Guberman po raz pierwszy opowiedział o tym, co przyciągnęło go do ID.4 w 2021 roku. Chociaż lubił jego wygląd i zasięg 400 kilometrów, kluczowym punktem sprzedaży była cena ID.4. Jego opłaty leasingowe wynosiły poniżej 1700 złotych miesięcznie, a nowi właściciele ID.4 otrzymali również trzy lata bezpłatnego ładowania Electrify America.
Było jednak kilka początkowych wad. Sterowanie głosowe i ogólnie interfejs użytkownika były słabej jakości i ogólnie nie robiły wrażenia. Tanie posunięcia, takie jak posiadanie tylko jednej pary przycisków do sterowania przednimi i tylnymi szybami, również frustrowały Gubermana. Zaledwie kilka tygodni po tym, jak Guberman odebrał swojego ID.4, całkowicie się zepsuł z powodu błędu systemu napędowego. Kolejne aktualizacje Over-The-Air były rzadkie i nie spełniły obietnic, a system informacyjno-rozrywkowy działał z opóźnieniem. Guberman mówił również o tym, jak Android Auto/Apple CarPlay potrzebował długiego oczekiwania na połączenie. Co więcej, dźwięk przestawał być odtwarzany w losowych momentach. Guberman był równie niezadowolony z aplikacji mobilnej Volkswagena, która jego zdaniem miała ograniczone funkcje i często nie łączyła się z jego samochodem.
Wkrótce po kolejnej awarii układu napędowego, Guberman zdecydował się na wcześniejszy zwrot pojazdu. I tak przeprowadzał się za granicę, więc jego decyzja o przedwczesnym zakończeniu leasingu ID.4 nie wynikała wyłącznie z tego, że był z niego niezadowolony. To powiedziawszy, Guberman doszedł do wniosku, że nie będzie tęsknił za crossoverem. Zauważył jednak, że był "pierwszym użytkownikiem" i że nowsi właściciele ID.4, z którymi rozmawiał, mieli mniej problemów.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Dreame chce podbić rynek samochodów elektrycznych – i to w wielkim stylu ✨

Dreame chce podbić rynek samochodów elektrycznych – i to w wielkim stylu ✨

Chińska firma Dreame Technology, dotychczas znana głównie z odkurzaczy, robotów sprzątających i sprzętu AGD, ogłosiła plany wejścia na rynek motoryzacyjny. Marka, która powstała w 2017 roku i szybko zdobyła globalną rozpoznawalność dzięki wsparciu Xiaomi, zapowiada budowę fabryki aut elektrycznych w Niemczech. Zobacz więcej >>
Zielona rewolucja na A2 – Polska testuje niskoemisyjną autostradę

Zielona rewolucja na A2 – Polska testuje niskoemisyjną autostradę

Na wschodnim Mazowszu, w okolicach Siedlec, powstał wyjątkowy, 900-metrowy odcinek autostrady A2, który może odmienić polskie drogownictwo. To pierwszy w kraju fragment drogi wykonany z dwuwarstwowego betonu opartego na dwóch rodzajach niskoemisyjnych cementów – CEM II i CEM III. Zobacz więcej >>
Arcfox T1 – elektryczny kompakt za 32 tys. zł, który może namieszać w Europie 🌍

Arcfox T1 – elektryczny kompakt za 32 tys. zł, który może namieszać w Europie 🌍

Chińska marka Arcfox, należąca do koncernu BAIC, prezentuje model T1, czyli kompaktowy samochód elektryczny, który swoją ceną może zrewolucjonizować rynek. W Chinach jego podstawowa wersja kosztuje równowartość 7,5 tys. Zobacz więcej >>
🚘 Hybrydy plug-in pod lupą: raport T&E obnaża prawdę o emisjach

🚘 Hybrydy plug-in pod lupą: raport T&E obnaża prawdę o emisjach

Na pierwszy rzut oka wyglądają jak samochody elektryczne – mają gniazdko do ładowania, niskie wskaźniki emisji w papierach i obietnicę ekologicznej jazdy. Ale najnowszy raport Transport & Environment (T&E) „Smoke screen: the growing PHEV emissions scandal” ujawnia, że w rzeczywistości wiele hybryd plug-in to „wilki w owczej skórze”. Zobacz więcej >>
Nowa Mapa Superchargerów i Rozwój Sieci Ładowarek Tesli w Polsce

Nowa Mapa Superchargerów i Rozwój Sieci Ładowarek Tesli w Polsce

Tesla kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci szybkich ładowarek Supercharger, a wraz z tym procesem pojawia się nowa aktualizacja mapy, która prezentuje zarówno istniejące stacje, jak i te w fazie rozwoju. Dodatkowo, na stronie producenta uruchomiono kolejną rundę głosowania, w której użytkownicy mogą wskazać miejsca, gdzie ich zdaniem powinny zostać zainstalowane nowe ładowarki. Zobacz więcej >>
Jak rozpoznać, czy Tesla Model Y ma baterię z ogniwami CATL czy BYD? Sprawdź 7 znak w VIN-ie: F lub E

Jak rozpoznać, czy Tesla Model Y ma baterię z ogniwami CATL czy BYD? Sprawdź 7 znak w VIN-ie: F lub E

Wraz z najnowszą aktualizacją oprogramowania Tesli, użytkownicy Modelu Y o napędzie na tył i mniejszej baterii w Europie zyskali nową funkcję – adaptacyjne reflektory. Jednakże, w związku z obniżką cen tych modeli, pojawiły się pytania dotyczące różnic między wariantami, zwłaszcza w kontekście rodzaju zastosowanych ogniw baterii. Zobacz więcej >>
Zeekr 007 - Elektryczna Innowacja z Chińskiego Koncernu Geely

Zeekr 007 - Elektryczna Innowacja z Chińskiego Koncernu Geely

Na chińskim rynku pojawił się nowy gracz, Zeekr 007, model marki Zeekr, będącej częścią koncernu Geely. To elektryczne auto debiutuje nie tylko ze swoimi zaawansowanymi funkcjami, ale również z nietypową reklamą, gdzie pierwsze dziesięć sekund filmu to prezentacja gamy modelowej Tesli. Zobacz więcej >>
Nowe Ładowarki W Polsce: Ionity Radomsko i Ekoen Warszawa

Nowe Ładowarki W Polsce: Ionity Radomsko i Ekoen Warszawa

W ostatnich dniach roku Polacy zyskali dwie nowe, potężne stacje ładowania dla samochodów elektrycznych. Pierwsza z nich, Ionity Radomsko, została uruchomiona na terenie Portu Radomsko, będącego doskonałym miejscem postojowym w podróży między Górnym Śląskiem a Warszawą. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane