YouTuber wyjaśnia, dlaczego pozbył się swojego Volkswagena ID.4.

YouTuber wyjaśnia, dlaczego pozbył się swojego Volkswagena ID.4.
06.06.2023 10:00
YouTuber Alex Guberman, bardziej znany jako E For Electric, niedawno zwrócił swojego Volkswagena ID.4 na rok przed zakończeniem leasingu. Guberman opowiedział szczegółowo o tym, dlaczego zdecydował się zwrócić swojego ID.4 wcześnie w filmie opublikowanym na jego kanale YouTube. Guberman po raz pierwszy opowiedział o tym, co przyciągnęło go do ID.4 w 2021 roku. Chociaż lubił jego wygląd i zasięg 400 kilometrów, kluczowym punktem sprzedaży była cena ID.4. Jego opłaty leasingowe wynosiły poniżej 1700 złotych miesięcznie, a nowi właściciele ID.4 otrzymali również trzy lata bezpłatnego ładowania Electrify America.
Było jednak kilka początkowych wad. Sterowanie głosowe i ogólnie interfejs użytkownika były słabej jakości i ogólnie nie robiły wrażenia. Tanie posunięcia, takie jak posiadanie tylko jednej pary przycisków do sterowania przednimi i tylnymi szybami, również frustrowały Gubermana. Zaledwie kilka tygodni po tym, jak Guberman odebrał swojego ID.4, całkowicie się zepsuł z powodu błędu systemu napędowego. Kolejne aktualizacje Over-The-Air były rzadkie i nie spełniły obietnic, a system informacyjno-rozrywkowy działał z opóźnieniem. Guberman mówił również o tym, jak Android Auto/Apple CarPlay potrzebował długiego oczekiwania na połączenie. Co więcej, dźwięk przestawał być odtwarzany w losowych momentach. Guberman był równie niezadowolony z aplikacji mobilnej Volkswagena, która jego zdaniem miała ograniczone funkcje i często nie łączyła się z jego samochodem.
Wkrótce po kolejnej awarii układu napędowego, Guberman zdecydował się na wcześniejszy zwrot pojazdu. I tak przeprowadzał się za granicę, więc jego decyzja o przedwczesnym zakończeniu leasingu ID.4 nie wynikała wyłącznie z tego, że był z niego niezadowolony. To powiedziawszy, Guberman doszedł do wniosku, że nie będzie tęsknił za crossoverem. Zauważył jednak, że był "pierwszym użytkownikiem" i że nowsi właściciele ID.4, z którymi rozmawiał, mieli mniej problemów.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Pożar elektryka w Warszawie: Lucid Air za milion złotych spłonął po wypadku

Pożar elektryka w Warszawie: Lucid Air za milion złotych spłonął po wypadku

W ostatnich dniach na warszawskim Mokotowie wydarzył się dramatyczny wypadek, w którym brał udział elektryczny pojazd Luksusowy sedan Lucid Air, wart aż milion złotych, stanął w płomieniach po uderzeniu w słup. Szczegóły zdarzenia wzbudziły duże zainteresowanie opinii publicznej. Zobacz więcej >>
Kontrowersje wokół Tesli: Anulacja Taniej Tesli na Rzecz Robotaxi?

Kontrowersje wokół Tesli: Anulacja Taniej Tesli na Rzecz Robotaxi?

Ostatnie doniesienia od agencji Reuters wstrząsnęły światem Tesli i jego entuzjastów. Według informacji opublikowanych przez Reuters, producent samochodów elektrycznych miał rzekomo porzucić plany dotyczące taniej wersji Tesli, znanego wewnętrznie jako NV91 lub H422. Zobacz więcej >>
KIELCE. Orlen stawia ostatnią ładowarkę 50 kW, obiecuje roaming i karty RFID

KIELCE. Orlen stawia ostatnią ładowarkę 50 kW, obiecuje roaming i karty RFID

Orlen stawia krok w przyszłość motoryzacji elektrycznej, instalując ostatnią ładowarkę 50 kW w Kielcach. Łukasz Kwiatkowski, menedżer z Orlenu, ujawnił na LinkedIn, że firma postawiła urządzenie marki Ekoenergetyka Axon FX o mocy 50 kW. Zobacz więcej >>
Volvo kończy epokę silników Diesla po 45 latach

Volvo kończy epokę silników Diesla po 45 latach

W fabryce w Torslandzie, Szwecja, ostatni raz zjechało z taśmy montażowej Volvo XC90 z silnikiem Diesla, kładąc kres 45-letniej historii korzystania z tych jednostek napędowych. Pojazd ten będzie eksponowany w muzeum marki. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane