Renault Master E-Tech Electric (2024): Nowa Era Elektrycznych Dostawczych Mistrzów

Renault Master E-Tech Electric (2024): Nowa Era Elektrycznych Dostawczych Mistrzów
15.02.2024 14:00
Renault podnosi poprzeczkę w segmencie elektrycznych dostawczych aut, prezentując nowy model Renault Master E-Tech Electric (2024) z imponującym zasięgiem. W erze rosnącej świadomości ekologicznej i potrzeby zrównoważonego transportu, nowy Master E-Tech Electric staje się pionierem, wprowadzając nowe standardy wydajności i innowacji. Jednym z kluczowych osiągnięć tego modelu jest jego zasięg. Z wykorzystaniem baterii o pojemności 87 kWh, Renault Master E-Tech Electric osiąga niesamowite 460 jednostek WLTP zasięgu, co stawia go w czołówce konkurencji. W porównaniu do Fiat e-Ducato 110 kWh, który oferuje 420 jednostek WLTP zasięgu, Renault prezentuje się imponująco, osiągając o 26 procent więcej.
Renault, będąc liderem w Europie w dziedzinie samochodów dostawczych, kontynuuje swoją dominację, prezentując nową generację Renault Master E-Tech Electric. Nowy model jest owocem od podstawowego zaprojektowania z myślą o napędzie bateryjnym, a nie jak wcześniej, konwersji z modelu spalinowego na elektryczny. Warto podkreślić, że Renault nie tylko skupia się na wydajności energetycznej, ale również na aerodynamice pojazdu. Nadwozie "aerovan" jest efektem optymalizacji przepływu powietrza, co przekłada się na 20 procentowy spadek współczynnika oporu powietrza w porównaniu do poprzedniej generacji.
Renault Master E-Tech Electric będzie dostępny w dwóch wariantach baterii: 40 kWh i 87 kWh, a producent zapewnia, że nie wpłynie to negatywnie na ładowność pojazdu. Maksymalna dopuszczalna masa całkowita (DMC) wynosi imponujące 4 tony, otwierając możliwość dostosowania się do ewentualnych zmian w prawodawstwie dotyczącym aut elektrycznych. Ponadto, nowy model będzie wyposażony w technologię Vehicle-to-Everything (V2X), umożliwiającą zasilanie zewnętrznych urządzeń. Zdolność V2G (Vehicle-to-Grid) pozwoli także na aktywny udział w stabilizacji sieci elektroenergetycznej.
Z nowym Renault Master E-Tech Electric, francuski producent podnosi poprzeczkę w segmencie elektrycznych dostawczych aut, dostarczając innowacyjne rozwiązania, które nie tylko spełniają, ale także przewyższają oczekiwania rynku. Czy to będzie nowy król elektrycznych dostawczaków? Odpowiedź znajdziemy wkrótce, gdy nowy model trafi na rynek za kilka miesięcy. Elektryczna rewolucja w dostawach już trwa! ⚡
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Podwyżki cen w Mercedes Me Charge – czy warto skorzystać z usługi?

Podwyżki cen w Mercedes Me Charge – czy warto skorzystać z usługi?

Mercedes-Benz, znany z luksusu i innowacyjnych rozwiązań, wprowadza zmiany w cenniku swojej usługi ładowania pojazdów elektrycznych – Mercedes Me Charge. Zmiany te dotykają zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, co może wywołać mieszane reakcje wśród użytkowników elektrycznych modeli tej marki. Zobacz więcej >>
Opony zimowe do samochodów elektrycznych – jak wybrać i dlaczego warto?

Opony zimowe do samochodów elektrycznych – jak wybrać i dlaczego warto?

Wraz z rosnącą popularnością samochodów elektrycznych na polskich drogach pojawia się coraz większa potrzeba specjalistycznych opon zimowych, które zapewnią bezpieczeństwo i poprawią efektywność jazdy w trudnych warunkach. Elektryki wymagają bowiem opon dostosowanych do specyficznych potrzeb, takich jak wyższy moment obrotowy czy większa masa pojazdu. Zobacz więcej >>
Infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych w Polsce: aktualne wyzwania i kierunki rozwoju

Infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych w Polsce: aktualne wyzwania i kierunki rozwoju

Rozwój infrastruktury dla pojazdów elektrycznych w Polsce napotyka na liczne bariery, które znacząco wpływają na tempo i efektywność wprowadzania zeroemisyjnego transportu. Z raportu Polskiego Stowarzyszenia Nowej Mobilności (PSNM) oraz Volvo Cars Poland wynika, że różnice w kosztach dzierżawy terenów pod stacje ładowania oraz przewlekłe procedury administracyjne to główne czynniki opóźniające rozwój tej kluczowej infrastruktury. Zobacz więcej >>
Nowelizacja Ustawy o Elektromobilności – Krok Naprzód czy Kolejny Niedoskonały Projekt?

Nowelizacja Ustawy o Elektromobilności – Krok Naprzód czy Kolejny Niedoskonały Projekt?

Rada Ministrów podjęła decyzję o przyjęciu trzeciej nowelizacji Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, co ma pomóc realizować cele Krajowego Planu Odbudowy (KPO) z 2021 roku. Choć wdrażanie nowych przepisów można uznać za sukces na poziomie strategicznym, szczegółowe regulacje ujawniają luki i niedociągnięcia, które mogą utrudnić osiągnięcie zamierzonych celów. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane