Renault Master E-Tech Electric (2024): Nowa Era Elektrycznych Dostawczych Mistrzów

Renault Master E-Tech Electric (2024): Nowa Era Elektrycznych Dostawczych Mistrzów
15.02.2024 14:00
Renault podnosi poprzeczkę w segmencie elektrycznych dostawczych aut, prezentując nowy model Renault Master E-Tech Electric (2024) z imponującym zasięgiem. W erze rosnącej świadomości ekologicznej i potrzeby zrównoważonego transportu, nowy Master E-Tech Electric staje się pionierem, wprowadzając nowe standardy wydajności i innowacji. Jednym z kluczowych osiągnięć tego modelu jest jego zasięg. Z wykorzystaniem baterii o pojemności 87 kWh, Renault Master E-Tech Electric osiąga niesamowite 460 jednostek WLTP zasięgu, co stawia go w czołówce konkurencji. W porównaniu do Fiat e-Ducato 110 kWh, który oferuje 420 jednostek WLTP zasięgu, Renault prezentuje się imponująco, osiągając o 26 procent więcej.
Renault, będąc liderem w Europie w dziedzinie samochodów dostawczych, kontynuuje swoją dominację, prezentując nową generację Renault Master E-Tech Electric. Nowy model jest owocem od podstawowego zaprojektowania z myślą o napędzie bateryjnym, a nie jak wcześniej, konwersji z modelu spalinowego na elektryczny. Warto podkreślić, że Renault nie tylko skupia się na wydajności energetycznej, ale również na aerodynamice pojazdu. Nadwozie "aerovan" jest efektem optymalizacji przepływu powietrza, co przekłada się na 20 procentowy spadek współczynnika oporu powietrza w porównaniu do poprzedniej generacji.
Renault Master E-Tech Electric będzie dostępny w dwóch wariantach baterii: 40 kWh i 87 kWh, a producent zapewnia, że nie wpłynie to negatywnie na ładowność pojazdu. Maksymalna dopuszczalna masa całkowita (DMC) wynosi imponujące 4 tony, otwierając możliwość dostosowania się do ewentualnych zmian w prawodawstwie dotyczącym aut elektrycznych. Ponadto, nowy model będzie wyposażony w technologię Vehicle-to-Everything (V2X), umożliwiającą zasilanie zewnętrznych urządzeń. Zdolność V2G (Vehicle-to-Grid) pozwoli także na aktywny udział w stabilizacji sieci elektroenergetycznej.
Z nowym Renault Master E-Tech Electric, francuski producent podnosi poprzeczkę w segmencie elektrycznych dostawczych aut, dostarczając innowacyjne rozwiązania, które nie tylko spełniają, ale także przewyższają oczekiwania rynku. Czy to będzie nowy król elektrycznych dostawczaków? Odpowiedź znajdziemy wkrótce, gdy nowy model trafi na rynek za kilka miesięcy. Elektryczna rewolucja w dostawach już trwa! ⚡
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Kontrowersje wokół Tesli: Anulacja Taniej Tesli na Rzecz Robotaxi?

Kontrowersje wokół Tesli: Anulacja Taniej Tesli na Rzecz Robotaxi?

Ostatnie doniesienia od agencji Reuters wstrząsnęły światem Tesli i jego entuzjastów. Według informacji opublikowanych przez Reuters, producent samochodów elektrycznych miał rzekomo porzucić plany dotyczące taniej wersji Tesli, znanego wewnętrznie jako NV91 lub H422. Zobacz więcej >>
Samochody Elektryczne: Taniej Już Być Nie Może!

Samochody Elektryczne: Taniej Już Być Nie Może!

Wraz z rosnącą popularnością samochodów elektrycznych, coraz częściej pojawiają się głosy obawiające się przeciążenia sieci energetycznej i wzrostu cen prądu. Jednakże, najnowsze dane oraz raporty wskazują na zupełnie inną perspektywę. Według raportu amerykańskiej firmy Synapse Energy Economics, właściciele samochodów elektrycznych odnotowali znaczące korzyści finansowe w ciągu ostatniej dekady. Zobacz więcej >>
Ładowanie Pulsacyjne: Klucz do Dłuższego Życia Baterii Li-ion

Ładowanie Pulsacyjne: Klucz do Dłuższego Życia Baterii Li-ion

Nowe badania przeprowadzone przez naukowców z Centrum Helmholtza rzucają nowe światło na proces starzenia się ogniw Li-ion. Okazuje się, że metoda ładowania pulsacyjnego, wykorzystująca wysoką częstotliwość impulsów, może znacząco spowolnić degradację baterii i podwoić ich czas życia w porównaniu do tradycyjnych metod ładowania opartych na stałym natężeniu. Zobacz więcej >>
Ferrari podpisuje porozumienie z SK.On: Elektrolit na Tlenkach w Grze?

Ferrari podpisuje porozumienie z SK.On: Elektrolit na Tlenkach w Grze?

Ferrari ogłosiło niedawno współpracę z południowokoreańskim producentem ogniw litowo-jonowych, firmą SK.On. Choć szczegóły porozumienia nie zostały ujawnione, to fakt tej współpracy sugeruje, że SK.On może być na dobrej drodze do zaawansowania w produkcji ogniw z litowymi anodami i stałym elektrolitem. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane