Anwim S.A. i Makro Polska rozwijają infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych

Anwim S.A. i Makro Polska rozwijają infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych
02.10.2024 17:26
Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, podejmuje kolejne kroki w kierunku rozwoju elektromobilności w Polsce. Firma podpisała umowę z Makro Polska, dzięki której na parkingach przed 28 hurtowniami tej sieci pojawi się 150 nowych punktów ładowania pojazdów elektrycznych. Współpraca ta jest elementem szerszej strategii Anwim S.A., zakładającej budowę ogólnopolskiej sieci ładowarek dostępnych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych flot.
Ambitna strategia rozwoju MOYA Energia
Anwim S.A., oprócz rozwijania swojej sieci stacji paliw, intensywnie inwestuje w infrastrukturę ładowania elektrycznych pojazdów pod marką MOYA Energia. Planowane punkty ładowania będą instalowane nie tylko na stacjach MOYA, ale również w kluczowych lokalizacjach, takich jak centra handlowe czy stacje usługowe. Dzięki temu użytkownicy samochodów elektrycznych zyskają łatwiejszy dostęp do ładowarek w trakcie codziennych zakupów lub podróży.

Marcin Pollo, dyrektor ds. rozwoju elektromobilności w Anwim S.A., podkreśla, że współpraca z Makro Polska stanowi istotny krok w realizacji długoterminowej strategii firmy. Do 2030 roku Anwim S.A. planuje stworzyć sieć liczącą 10 000 punktów ładowania w całej Polsce, z czego 4 000 będą to punkty własne, zarządzane bezpośrednio przez MOYA.
Zielona transformacja w Makro Polska
Makro Polska również kładzie duży nacisk na zrównoważony rozwój i zmniejszenie śladu węglowego. Wojciech Szydlik z Makro Polska zaznacza, że instalacja ładowarek na parkingach hurtowni jest naturalnym krokiem w stronę bardziej ekologicznych rozwiązań. Szybkie ładowarki ułatwią korzystanie z pojazdów elektrycznych zarówno klientom, jak i partnerom biznesowym Makro, wspierając jednocześnie rozwój elektromobilności w Polsce.
Szybkie ładowanie w kluczowych lokalizacjach
MOYA planuje instalację ładowarek o dużej mocy, sięgającej nawet 350–400 kW, w miejscach o wysokim natężeniu ruchu, takich jak główne trasy komunikacyjne. Dzięki temu pojazdy będą mogły zostać naładowane w zaledwie 15 minut, co znacznie skróci czas oczekiwania na pełne naładowanie. W lokalizacjach, gdzie kierowcy spędzają więcej czasu, jak centra handlowe czy hotele, dostępne będą ładowarki o niższej mocy, dostosowane do dłuższych postojów.
Korzyści dla użytkowników aplikacji MOYA
Dla klientów Anwim S.A. szczególnie atrakcyjna może okazać się oferta dostępna w aplikacji mobilnej MOYA oraz karta multienergetyczna MOYA Firma. Użytkownicy aplikacji mają już teraz dostęp do ponad 2500 punktów ładowania na terenie całej Polski, a także do stacji paliw MOYA, Shell i Amic. Karta MOYA Firma umożliwia zbiorcze fakturowanie usług, gromadzenie punktów lojalnościowych oraz korzystanie z atrakcyjnych nagród i rabatów.
Podsumowanie
Współpraca Anwim S.A. i Makro Polska wpisuje się w dynamiczny rozwój rynku elektromobilności w Polsce. Dzięki nowym punktom ładowania pojazdów elektrycznych, obie firmy przyczyniają się do tworzenia nowoczesnej infrastruktury sprzyjającej transformacji ekologicznej w sektorze transportu. To kolejny krok w stronę przyszłości, w której elektryczne pojazdy staną się standardem na polskich drogach.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Elektryczne furgonetki a przyszłość stref wolnych od emisji w Europie

Elektryczne furgonetki a przyszłość stref wolnych od emisji w Europie

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku elektrycznych furgonetek, miasta Europy przygotowują się na wprowadzenie stref wolnych od emisji spalin do 2030 roku. Produkcja pojazdów elektrycznych szybko rośnie, a eksperci prognozują, że już wkrótce ich liczba przewyższy tradycyjne modele spalinowe. Zobacz więcej >>
Tesla przywraca program poleceń w Polsce – korzyści dla polecających i nowych klientów

Tesla przywraca program poleceń w Polsce – korzyści dla polecających i nowych klientów

Po krótkiej przerwie Tesla ponownie uruchamia w Polsce program linków polecających, dzięki któremu zyskać mogą zarówno aktualni właściciele pojazdów Tesli, jak i nowi nabywcy, którzy skorzystają z unikalnego kodu rekomendacji. To szansa na zniżki dla klientów oraz premie dla polecających, co przyciąga coraz więcej zainteresowanych. Zobacz więcej >>
Punkty Vitay za ładowanie samochodów elektrycznych: Orlen rozszerza ofertę programu lojalnościowego

Punkty Vitay za ładowanie samochodów elektrycznych: Orlen rozszerza ofertę programu lojalnościowego

Programy lojalnościowe stacji benzynowych od lat cieszą się dużą popularnością wśród kierowców. Teraz Orlen, lider w tej dziedzinie w Polsce, postanowił rozszerzyć swoją ofertę, obejmując nią również właścicieli pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Donald Trump jako 47. prezydent USA: Co oznacza dla elektromobilności?

Donald Trump jako 47. prezydent USA: Co oznacza dla elektromobilności?

Donald Trump powraca do Białego Domu jako 47. prezydent Stanów Zjednoczonych, co wywołuje wiele pytań, szczególnie w kontekście przyszłości branży samochodów elektrycznych (EV). Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane