Jaguar i-Pace (PL) - test i jazda próbna

2021-11-18
|
Zasięg, czas ładowaia, wysoka cena - to tylko niektóre obawy, jakie mają potencjali nabywcy samochodów o napędzie elektrycznym. A gdyby tak częściowo ograniczyć obawy o zasięg i czas ładowania?
Oto test Jaguara i-Pace - w pełni elektryczny Jaguar z zasięgiem do 500 kilometrów.
Jaguar i-Pace to pierwszy seryjny elektryczny SUV brytyjskiej marki. Jaguar i-Pace ma akumulatory o pojemności 90 kWh i w założeniu może przejechać nawet 500 km bez ładowania. W rzeczywistości jest to sporo mniej, ale elektryczny Jaguar i tak zajedzie dalej (i szybciej!) niż popularne miejskie elektryki, takie jak Nissan Leaf czy BMW i3.
Na pierwszy rzut Jaguar wygląda jak samochód kompaktowy. Ale to złudne spojrzenie. Samochód ma prawie 470 cm długości, 2 metry szerokości i niemal 3 metry rozstawu osi. Jest duży i lekko podniesiony. Nie jest to co prawda SUV, ale też nazwać go sedanem się nie odważymy.

Warto przeczytać

Mobilize Duo i Bento – Nowa Wizja Miejskiej Mobilności

Mobilize Duo i Bento – Nowa Wizja Miejskiej Mobilności

Podczas salonu samochodowego w Paryżu, submarka Renault, Mobilize, zaprezentowała dwa nowe modele: Duo i Bento. Te innowacyjne pojazdy elektryczne mają za zadanie zmienić postrzeganie miejskiej mobilności, oferując ekologiczne i praktyczne rozwiązania zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorców. Zobacz więcej >>
Tesla Autopilot – Niewykorzystany Potencjał Bezpieczeństwa

Tesla Autopilot – Niewykorzystany Potencjał Bezpieczeństwa

Systemy wspomagania jazdy, takie jak Tesla Autopilot, mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach poprzez asystowanie kierowcy. Jednak najnowsze badania przeprowadzone przez Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) sugerują, że wielu użytkowników korzysta z tych systemów w sposób, który podważa ich pierwotny cel. Zobacz więcej >>
Impact Clean Power Technology uruchamia najnowocześniejszą linię produkcyjną baterii litowo-jonowych w Europie

Impact Clean Power Technology uruchamia najnowocześniejszą linię produkcyjną baterii litowo-jonowych w Europie

Impact Clean Power Technology, jeden z wiodących europejskich producentów zaawansowanych systemów bateryjnych, zrealizował przełomowy krok w rozwoju swojej działalności. Firma uruchomiła w pełni zautomatyzowaną linię produkcyjną baterii litowo-jonowych, która znajduje się w nowej fabryce GigafactoryX pod Warszawą. Zobacz więcej >>
Gwałtowny spadek rejestracji nowych samochodów w UE w sierpniu 2024 roku

Gwałtowny spadek rejestracji nowych samochodów w UE w sierpniu 2024 roku

Sierpień 2024 roku okazał się trudnym miesiącem dla europejskiego rynku motoryzacyjnego, odnotowując znaczny spadek rejestracji nowych samochodów. Z danych Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Pojazdów (ACEA) wynika, że liczba nowych pojazdów zarejestrowanych w Unii Europejskiej spadła aż o 18,3%. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane