Ważna aktualizacja oprogramowania Tesla Full Self-Driving Beta v11 jest ponownie opóźniona.

Ważna aktualizacja oprogramowania Tesla Full Self-Driving Beta v11 jest ponownie opóźniona.
14.02.2023 12:30
Ważna aktualizacja oprogramowania Tesla Full Self-Driving Beta v11 jest ponownie opóźniona, ponieważ producent samochodów wydaje się mieć poważne problemy z jej wdrożeniem.
Tesla FSD Beta v11 jest zarówno ekscytującym i przerażającym krokiem, ponieważ ma połączyć możliwości autostradowe Tesli FSD i Autopilota. FSD Beta umożliwia pojazdom Tesli autonomiczną jazdę do miejsca docelowego wprowadzonego do systemu nawigacji samochodu, ale kierowca musi pozostać czujny i gotowy do przejęcia kontroli przez cały czas. Ponieważ odpowiedzialność spoczywa na kierowcy, a nie na systemie Tesli, mimo swojej nazwy nadal jest on uważany za system wspomagania kierowcy poziomu drugiego. Jest to program typu "dwa kroki do przodu, jeden do tyłu", ponieważ w niektórych aktualizacjach nastąpił regres w zakresie możliwości prowadzenia pojazdu.
Tesla często wypuszcza nowe aktualizacje oprogramowania FSD Beta i dodaje do grupy testowej kolejnych właścicieli. Od czasu szerszego wydania bety w zeszłym roku, w Ameryce Północnej w programie jest obecnie ponad 400 000 właścicieli Tesli - praktycznie każdy właściciel Tesli, który wykupił pakiet FSD w swoim pojeździe jest aktywnym testerem beta. Jednak nie wszyscy testują ten sam poziom oprogramowania. Większość właścicieli musi jeszcze czekać aby otrzymać kolejne aktualizacje FSD beta. Tesla miała wydać aktualizację v11 w listopadzie 2022 roku, ale od tego czasu aktualizacja utknęła w testach w ramach zamkniętej grupy użytkowników Tesli.
Aktualizacja jest ważnym krokiem, ponieważ ma korzystać z nowych sieci neuronowych - jak stwierdził Musk. Ale z perspektywy konsumenta jest również ważna, ponieważ oczekuje się, że połączy pna oprogramowania FSD Beta Tesli używany głównie na drogach i ulicach miast z oprogramowaniem Autopilota Tesli, który jest używany jako system wspomagania kierowcy poziomu 2 na autostradach.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Mercedes szykuje mniejszego "Gelendę" na prąd – premiera w 2026 roku

Mercedes przygotowuje nową propozycję dla klientów, którym klasyczny Mercedes klasy G 580 EQ wydaje się zbyt duży lub zbyt drogi. Producent pracuje nad mniejszym, elektrycznym modelem, który zachowa charakterystyczny styl i niektóre technologie swojego większego brata. Elektryczna klasa G – potężna, ale kosztowna Mercedes G 580 EQ rozwija 587 KM, osiąga 100 km/h w mniej niż 5 sekund i posiada akumulator o pojemności 112 kWh, umożliwiający szybkie ładowanie z mocą 200 kW. Zobacz więcej >>

Tesla z najgorszym wynikiem od trzech lat. Czy firma Elona Muska traci przewagę?

Jak co roku, 2 kwietnia Tesla opublikowała dane dotyczące sprzedaży za pierwszy kwartał. Niestety, nie są one optymistyczne – to najgorszy wynik od trzech lat. 🚗 336 681 – tyle aut dostarczyła Tesla w Q1 2025. Zobacz więcej >>

Tesla Model Y w tańszej wersji? Nadchodzi nowy wariant!

Tesla może szykować niespodziankę dla klientów poszukujących tańszego auta elektrycznego. Według doniesień, trwają prace nad nową wersją Modelu Y – mniejszą, z mniej rozbudowanym wyposażeniem i znacząco niższą ceną. Zobacz więcej >>

Toyota C-HR+ – nowy elektryczny SUV zadebiutuje w 2026 roku

Toyota zapowiada kolejny krok w elektryfikacji – Toyota C-HR+ trafi na polski rynek w pierwszym kwartale 2026 roku. To kluczowy model w gamie elektrycznych SUV-ów marki, który ma wyróżniać się osiągami, dużym zasięgiem i nowoczesnymi rozwiązaniami. Zobacz więcej >>

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane