Amaury Guichon tworzy przepiękne rzeźby z czekolady. Jego najnowsze dzieło przedstawia najsmaczniejszego Hyundaia Ioniq 6 na świecie. Filmik przedstawia proces tworzenia modelu, który rozpoczyna się od pustego stołu i dzbanka płynnej czekolady.Zaczyna od stworzenia dużego prostokąta z czekolady i narysowania sylwetki Ioniqa 6. To jest szablon do wycięcia każdej strony samochodu. Wygina kawałki materiału, aby uformować elementy takie jak maska, przednia szyba i dach.
Używa on tego samego rodzaju narzędzi, które są potrzebne do rzeźbienia w glinie i przycina czekoladę, aby dodać szczegóły projektu. Po spędzeniu trochę czasu nad przednią maską, tylnym zderzakiem i spojlerem, model wygląda jak brązowy Ioniq 6.
Następnym krokiem jest nałożenie farby, aby czekoladowy samochód wyglądał bardziej realistycznie. Najpierw nakładana jest biała karoseria. Następnie maskuje wszystko i nakłada czarne detale. Tylne światła to osobna warstwa farby. Guichon używa tokarki, aby stworzyć opony. Jest to dość niechlujne, ale bardziej smakowite niż kształtowanie kawałka drewna w ten sposób. Maszyna do cięcia wykonuje złożony wzór na koła. Ostatnim krokiem jest naniesienie malutkich logo Hyundai i napisu Ioniq 6.
W Stanach Zjednoczonych Ioniq 6 jest dostępny z trzema układami napędowymi. Tylnonapędowy model standardowy oferuje 149 koni mechanicznych. Nabywcy mogą również otrzymać wariant tylnonapędowy o mocy 225KM, a wersja z napędem na wszystkie koła ma 320KM.
W zależności od modelu, do dyspozycji jest pakiet akumulatorów o pojemności 53,0 kilowatogodzin lub 77,4 kWh. SE RWD Long Range jest w stanie przejechać 580 kilometrów na jednym ładowaniu. SEL AWD i Limited AWD mają najniższe dostępne zasięgi na poziomie 435 kilometrów.
Ford, jako jeden z liderów rynku motoryzacyjnego, zdecydował się na znaczącą zmianę w produkcji baterii do swoich pojazdów elektrycznych. W 2025 roku Mustang Mach-E będzie wyposażany w akumulatory produkowane nie pod Wrocławiem, ale w stanie Michigan. Zobacz więcej >>
Na prestiżowych targach motoryzacyjnych SEMA 2024 zaprezentowano prawdziwą perełkę technologii – Teslę Model S Plaid Pursuit, specjalnie przystosowaną do służby w policji przez firmę Unplugged Performance. Ten niezwykle szybki i innowacyjny radiowóz zasili flotę departamentu szeryfa hrabstwa Los Angeles, wprowadzając nowe standardy efektywności i wydajności w działaniach policyjnych. Zobacz więcej >>
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) ogłosił rozpoczęcie konsultacji społecznych dotyczących nowego programu wsparcia dla nabywców samochodów elektrycznych. Program „Mój elektryk 2.0” ma na celu zwiększenie dostępności pojazdów zeroemisyjnych, oferując atrakcyjniejsze warunki dotacji niż dotychczasowy system. Zobacz więcej >>
Donald Trump powraca do Białego Domu jako 47. prezydent Stanów Zjednoczonych, co wywołuje wiele pytań, szczególnie w kontekście przyszłości branży samochodów elektrycznych (EV). Zobacz więcej >>
Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>