Lucid założył sklep na stacji Tesla Supercharger w Los Angeles, aby zaoferować właścicielom Tesli jazdy testowe Lucid Air. Z jakiegoś powodu wydaje się to złościć niektórych fanów Tesli.W większości chcemy, aby pojazdy elektryczne szły za samochodami napędzanymi benzyną, ale napęd elektryczny nawrócił już wiele osób. Dlatego nie jest zaskakujące, że producenci samochodów sięgają po istniejących klientów EV, a nie ma większego rynku EV niż klienci Tesli .
Ci producenci samochodów znaleźli ciekawy sposób na zdobycie tych klientów: Stacje Supercharger. Na początku tego roku Cadillac sprowadził pojazdy testowe Lyric do stacji ładowania Tesli w Chinach, aby zaoferować przejażdżki właścicielom Tesli.
Teraz Lucid Motors zrobił rozeznanie i postanowił zrobić to samo w Kalifornii i sprowadził samochód do jazd testowych Lucid Air na stację Supercharger w Hollywood:
Co ciekawe, właściciele Tesli w powyższym wątku pojawili się nieco wściekli na tę sytuację - nazywając ją "desperacką", "nie właściwym sposobem na reklamę" i nie tylko.
Nie rozumiem oburzenia tą sytuacją. To sprytny marketing. Tak, większość z tych osób nie będzie zainteresowana, ale możesz zasiać ziarno ciekawości w niektórych głowach, i to jest to, co marketing próbuje zrobić. Jest to też całkowicie fair game, dopóki wolno im przebywać na tym parkingu, nie widzę żadnego problemu.