Tesla potwierdziła, że buduje nowe laboratorium testów zderzeniowych w Teksasie!

Tesla potwierdziła, że buduje nowe laboratorium testów zderzeniowych w Teksasie!
08.05.2023 19:07
Tesla potwierdziła, że buduje nowe laboratorium testów zderzeniowych w Austin, aby jeszcze bardziej poprawić pasywne bezpieczeństwo swoich pojazdów elektrycznych. Zajęło trochę czasu dla Tesli, aby uzyskać wiarygodność w branży motoryzacyjnej, i choć nadal ma sceptyków, to uczynił się niezaprzeczalny przez zyskiem ustanowienie zdolności do produkcji 2 mln pojazdów elektrycznych. Zdolność do masowej produkcji pojazdów elektrycznych z zyskiem to jedyny sposób, w jaki Tesla zyskała wiarygodność w branży motoryzacyjnej. Podczas projektowania i inżynierii nowego pojazdu, priorytetem jest (lub powinno być) bezpieczeństwo, a Tesla zaskoczyła wielu na tym froncie przez lata.
Model 3 zdobył kilka innych wyróżnień w dziedzinie bezpieczeństwa, w tym pięć gwiazdek we wszystkich kategoriach i najniższe prawdopodobieństwo odniesienia obrażeń w testach NHTSA, pięć gwiazdek od Euro NCAP, przy czym został okrzyknięty "nowym wzorcem technologii bezpieczeństwa", oraz pięć gwiazdek od australijskiego NCAP. Od tego czasu praktycznie wszystkie pojazdy Tesli uzyskały podobne, wiodące w branży oceny bezpieczeństwa. Tesla poczyniła pewne postępy w dziedzinie bezpieczeństwa aktywnego, a w mediach mówi się głównie o Autopilocie i pełnej samojezdności Beta. Można jednak argumentować, że bezpieczeństwo Tesli jest jeszcze bardziej imponujące.
Niedawno Tesla wyjaśniła, w jaki sposób wykorzystuje fakt, że jej pojazdy są zintegrowane, aby zebrać niesamowitą ilość danych o rzeczywistych wypadkach i wykorzystać je do poprawy bezpieczeństwa podczas kolizji. Producent wykorzystałby swoje laboratorium testów zderzeniowych w Kalifornii, aby sprawdzić swoje wyniki. Teraz dowiadujemy się, że Tesla buduje nowe laboratorium testów zderzeniowych w Austin.
Rekruter Tesli napisał w zeszłym tygodniu na LinkedIn:
początek cytatu
Wszyscy o to prosiliście. Tesla dostarczyła! Tesla buduje Crash Test Lab w Austin, TX! Zatrudniamy techników do wsparcia laboratorium testów zderzeniowych.
koniec cytatu
Tesla wystawia ofertę pracy na stanowisko "Engineering Technician, Passive Safety Crash Test Lab".
W opisie stanowiska pracy napisano:
początek cytatu
Zespół Passive Safety Crash & Sled Test jest odpowiedzialny za wykonywanie, analizowanie i raportowanie testów zderzeniowych i testów na sankach w wymaganych terminach programu, koncentrując się głównie na rozwoju pojazdów, certyfikacji regulacyjnej i testach zderzeniowych ochrony konsumenta. Zespół składa się z inżynierów i techników specjalizujących się w badaniach pojazdów i mechaniki, oprzyrządowania i ATD (Anthropomorphic Test Devices, czyli manekiny do testów zderzeniowych) oraz wizualizacji.
koniec cytatu
Na razie niewiele wiadomo o planach Tesli dotyczących nowego laboratorium testów zderzeniowych w Teksasie, ani o tym, czy będzie ono stanowiło dodatek do laboratorium we Fremont, czy też je zastąpi.
Autor: Karolina
Źródło: electrek
|
Tagi:

Warto przeczytać

Donald Trump jako 47. prezydent USA: Co oznacza dla elektromobilności?

Donald Trump jako 47. prezydent USA: Co oznacza dla elektromobilności?

Donald Trump powraca do Białego Domu jako 47. prezydent Stanów Zjednoczonych, co wywołuje wiele pytań, szczególnie w kontekście przyszłości branży samochodów elektrycznych (EV). Zobacz więcej >>
Nowy program „Mój elektryk 2.0” – więcej dotacji na zakup samochodów elektrycznych

Nowy program „Mój elektryk 2.0” – więcej dotacji na zakup samochodów elektrycznych

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) ogłosił rozpoczęcie konsultacji społecznych dotyczących nowego programu wsparcia dla nabywców samochodów elektrycznych. Program „Mój elektryk 2.0” ma na celu zwiększenie dostępności pojazdów zeroemisyjnych, oferując atrakcyjniejsze warunki dotacji niż dotychczasowy system. Zobacz więcej >>
Ford przenosi produkcję baterii dla Mustanga Mach-E do USA – korzyści podatkowe priorytetem

Ford przenosi produkcję baterii dla Mustanga Mach-E do USA – korzyści podatkowe priorytetem

Ford, jako jeden z liderów rynku motoryzacyjnego, zdecydował się na znaczącą zmianę w produkcji baterii do swoich pojazdów elektrycznych. W 2025 roku Mustang Mach-E będzie wyposażany w akumulatory produkowane nie pod Wrocławiem, ale w stanie Michigan. Zobacz więcej >>
Punkty Vitay za ładowanie samochodów elektrycznych: Orlen rozszerza ofertę programu lojalnościowego

Punkty Vitay za ładowanie samochodów elektrycznych: Orlen rozszerza ofertę programu lojalnościowego

Programy lojalnościowe stacji benzynowych od lat cieszą się dużą popularnością wśród kierowców. Teraz Orlen, lider w tej dziedzinie w Polsce, postanowił rozszerzyć swoją ofertę, obejmując nią również właścicieli pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane