Tesla Model 3 po 3 latach: Koszty, zużycie baterii, zalety i wady.

Tesla Model 3 po 3 latach: Koszty, zużycie baterii, zalety i wady.
22.05.2023 16:00
Wielu właścicieli samochodów elektrycznych to właściciele Tesli Model 3 i chociaż samochód jest daleki od doskonałości, wydaje się, że zdecydowana większość tych właścicieli nie żałuje decyzji o zakupie sedana Tesli. Ten właściciel Modelu 3 ma swój samochód od trzech lat, więc ma solidne pojęcie o kosztach posiadania, o tym, jak trzyma się bateria i co można polubić, a czego nie w tym samochodzie elektrycznym.
Tesla Model 3 była najpopularniejszym samochodem elektrycznym w USA i na świecie, przynajmniej przez pewien czas. W rzeczywistości jest uważany za samochód elektryczny, który udowodnił, że pojazdy elektryczne mogą stać się pojazdami głównego nurtu i stanowić solidną konkurencję dla najbardziej atrakcyjnych rywali napędzanych benzyną. Większy Model Y objął obecnie prowadzenie jako bardziej popularny z dwójki rodzeństwa Tesli, ale Model 3 jest bardziej przystępną cenowo opcją.
Mając to wszystko na uwadze, Oliur, influencer z YouTube, nie tylko pokazuje swój wspaniały Model 3 Performance, ale także opowiada nam o wszystkich szczegółach związanych z jego doświadczeniem jako właściciela. Musimy powiedzieć, że widzieliśmy wiele takich filmów, a Oliur wykonuje spektakularną pracę, która naprawdę się wyróżnia. Oliur nigdy nie posiadał samochodu tak długo, jak miał swoją Teslę, co z pewnością mówi coś o samochodzie. Od razu mówi nam, że nie wydał pieniędzy na pakiet Full Self-Driving Tesli i cieszy się, że zaoszczędził pieniądze. Mówi, że to po prostu nie jest tego warte, szczególnie dla osób mieszkających poza Stanami Zjednoczonymi.
Zamiast spędzić 20 minut na zachwycaniu się Modelem 3, a następnie dorzucić kilka obowiązkowych negatywów na koniec, Oliur przyjmuje inne podejście. Na samym początku przechodzi od razu do rzeczy, które nie podobają mu się w samochodzie, a następnie przedstawia bardzo zrównoważone podejście. Oliur zauważa, że wycieraczki przedniej szyby pozostawiają wiele do życzenia. Jego Model 3 nie ma pompy ciepła, a jego zasięg zimą nie jest tak dobry, jak się spodziewał. Mówi również, że hałas wiatru przy wyższych prędkościach jest dość nieprzyjemny, ale nowsze modele są lepiej izolowane. Poza jedną wymianą i wymianą akumulatora 12 V, jego samochód był naprawdę bezproblemowy, a sytuacja serwisowa była pozytywna i wygodna w obu przypadkach.
Autor: Karolina
Źródło: insideevs
|
Tagi:

Warto przeczytać

Kia EV6 GT po Liftingu: Co Nowego Może Przynieść?

Kia EV6 GT po Liftingu: Co Nowego Może Przynieść?

Kia EV6 GT po liftingu może zyskać kilka funkcji, które zasłynęły w Hyundai Ioniq 5 N. Czy moc tej wersji wzrośnie? To bardzo możliwe. Zobacz więcej >>
Wynajem Długoterminowy Samochodów Elektrycznych - Korzyści, Koszty i Trendy

Wynajem Długoterminowy Samochodów Elektrycznych - Korzyści, Koszty i Trendy

Wynajem długoterminowy samochodów staje się coraz bardziej popularny, a pojazdy elektryczne zdobywają coraz większe uznanie. Nic dziwnego. Zobacz więcej >>
Volkswagen ID.Buzz z akumulatorem 62 kWh: nowa era nadchodzi!

Volkswagen ID.Buzz z akumulatorem 62 kWh: nowa era nadchodzi!

Volkswagen Samochody Dostawcze, jak donosi tygodnik Automobilwoche, planuje wprowadzenie na rynek nowego wariantu ID.Buzza z akumulatorem o pojemności 62 kWh. Szef marketingu firmy, Lars Krause, w rozmowie z niemieckim czasopismem zapowiedział, że za „trzy do czterech lat” napęd elektryczny stanie się w Europie pierwszym wyborem klientów w segmencie vanów. Dynamiczny rozwój gamy modelowej Firma ma ambitne plany związane z elektromobilnością. Zobacz więcej >>
Rynek Samochodów Elektrycznych w Europie: Wyzwania i Szanse

Rynek Samochodów Elektrycznych w Europie: Wyzwania i Szanse

Przez ostatnią dekadę rynek samochodów elektrycznych (EV) w Europie rozwijał się dynamicznie. Koszty baterii spadły o 90%, zasięg pojazdów wzrósł z 100-150 km do ponad 400 km, a infrastruktura ładowania rozwija się, choć nadal istnieją obszary wymagające poprawy. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane