Wielu właścicieli samochodów elektrycznych to właściciele Tesli Model 3 i chociaż samochód jest daleki od doskonałości, wydaje się, że zdecydowana większość tych właścicieli nie żałuje decyzji o zakupie sedana Tesli. Ten właściciel Modelu 3 ma swój samochód od trzech lat, więc ma solidne pojęcie o kosztach posiadania, o tym, jak trzyma się bateria i co można polubić, a czego nie w tym samochodzie elektrycznym.
Tesla Model 3 była najpopularniejszym samochodem elektrycznym w USA i na świecie, przynajmniej przez pewien czas. W rzeczywistości jest uważany za samochód elektryczny, który udowodnił, że pojazdy elektryczne mogą stać się pojazdami głównego nurtu i stanowić solidną konkurencję dla najbardziej atrakcyjnych rywali napędzanych benzyną. Większy Model Y objął obecnie prowadzenie jako bardziej popularny z dwójki rodzeństwa Tesli, ale Model 3 jest bardziej przystępną cenowo opcją.
Mając to wszystko na uwadze, Oliur, influencer z YouTube, nie tylko pokazuje swój wspaniały Model 3 Performance, ale także opowiada nam o wszystkich szczegółach związanych z jego doświadczeniem jako właściciela. Musimy powiedzieć, że widzieliśmy wiele takich filmów, a Oliur wykonuje spektakularną pracę, która naprawdę się wyróżnia. Oliur nigdy nie posiadał samochodu tak długo, jak miał swoją Teslę, co z pewnością mówi coś o samochodzie. Od razu mówi nam, że nie wydał pieniędzy na pakiet Full Self-Driving Tesli i cieszy się, że zaoszczędził pieniądze. Mówi, że to po prostu nie jest tego warte, szczególnie dla osób mieszkających poza Stanami Zjednoczonymi.
Zamiast spędzić 20 minut na zachwycaniu się Modelem 3, a następnie dorzucić kilka obowiązkowych negatywów na koniec, Oliur przyjmuje inne podejście. Na samym początku przechodzi od razu do rzeczy, które nie podobają mu się w samochodzie, a następnie przedstawia bardzo zrównoważone podejście. Oliur zauważa, że wycieraczki przedniej szyby pozostawiają wiele do życzenia. Jego Model 3 nie ma pompy ciepła, a jego zasięg zimą nie jest tak dobry, jak się spodziewał. Mówi również, że hałas wiatru przy wyższych prędkościach jest dość nieprzyjemny, ale nowsze modele są lepiej izolowane. Poza jedną wymianą i wymianą akumulatora 12 V, jego samochód był naprawdę bezproblemowy, a sytuacja serwisowa była pozytywna i wygodna w obu przypadkach.
Tesla wkracza na nowy poziom komfortu i sportowego stylu, dodając opcję sportowych siedzeń do swojego flagowego modelu, Modelu S Plaid. Ale czy to naprawdę nowość? Okazuje się, że sportowe fotele, które teraz oficjalnie pojawiły się w konfiguratorze Modelu S Plaid, pierwotnie miały swoje pięć minut sławy na pokładzie Tesli Cybertrucka... Zobacz więcej >>
Tesla, znana z rewolucji w przemyśle motoryzacyjnym, ponownie staje w centrum uwagi, tym razem z dwiema istotnymi informacjami dotyczącymi cen i produkcji swoich samochodów. Po wcześniejszych zapowiedziach, Tesla podniosła ceny swojego popularnego modelu, Tesli Model Y. Zobacz więcej >>
Ostatnia aktualizacja oprogramowania Tesli, która umożliwiła aktywację reflektorów adaptacyjnych, skłoniła wielu właścicieli starszych modeli Tesli Model 3 do zadania sobie pytania: czy można zainstalować nowsze reflektory adaptacyjne w starszych wersjach samochodów? Odpowiedź może być zaskakująca, ale zdaniem jednego hakerów, jest to możliwe, chociaż wymaga pewnych kroków. Starsze modele Tesli Model 3 wyposażone są w reflektory projekcyjne sektorowe, które nie mają matrycy diod potrzebnej do działania reflektorów adaptacyjnych. Zobacz więcej >>
Ostatnie doniesienia od agencji Reuters wstrząsnęły światem Tesli i jego entuzjastów. Według informacji opublikowanych przez Reuters, producent samochodów elektrycznych miał rzekomo porzucić plany dotyczące taniej wersji Tesli, znanego wewnętrznie jako NV91 lub H422. Zobacz więcej >>
Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>