Pickup i SUV Scout EV w oficjalnej prezentacji VW.

Pickup i SUV Scout EV w oficjalnej prezentacji VW.
27.06.2023 15:30
Niskiej rozdzielczości zdjęcie nadchodzącego w pełni elektrycznego pickupa i SUV-a Scout zostało umieszczone w oficjalnej prezentacji Volkswagen Capital Markets Day i pokazuje, jak oba pojazdy mogą wyglądać, gdy zadebiutują w przyszłym roku. Zauważone przez członka forum Scout EV Golfguy, ziarniste zdjęcie potwierdza pudełkowate profile boczne opublikowane przez podmiot należący do Volkswagena w zeszłym roku i dodaje ledwo widoczne szczegóły, takie jak trójkątny kształt na tylnej szybie drzwi pickupa, czarne listwy w dolnej części nadwozia i coś, co wydaje się być dużym szklanym dachem. Jest też wysoka linia pasa, która dodaje surowego wizerunku i coś, co wydaje się być podobnym do Rivian R1T pełnowymiarowym paskiem świetlnym LED z przodu. Jednocześnie nie ma widocznych lusterek bocznych, co pozwala nam sądzić, że pojazdy będą prawdopodobnie wyposażone w kamery wideo zamiast tradycyjnych lusterek.
Warto zauważyć, że jest jeszcze zbyt wcześnie, aby wiedzieć na pewno, jak te dwa pojazdy elektryczne będą wyglądać, gdy zostaną ukończone, ale z wyglądu prawdopodobnie będą podobne do Forda Bronco, z prostym kształtem nadwozia inspirowanym starym International Harvester Scout, który był budowany w Indianie w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Volkswagen poważnie podchodzi do tego projektu, sugerując nową, całkowicie elektryczną platformę, która będzie stanowić podstawę nowych modeli Scout i inwestując 2 miliardy dolarów w nową fabrykę w Columbii w Południowej Karolinie, gdzie od 2026 roku będą produkowane pojazdy elektryczne skoncentrowane na Stanach Zjednoczonych.
Co więcej, wewnętrzne prace projektowe skupią się na takich kwestiach jak prześwit, kąty natarcia i zejścia, solidne osie i ładowność, co sugeruje, że nowe pojazdy Scout nie będą tylko kolejną kroplą w morzu samochodów, które wyglądają, jakby mogły dobrze radzić sobie w terenie, ale w rzeczywistości są wygodne tylko na gładkich, utwardzonych nawierzchniach. Szczegóły, takie jak zasięg i moc, są nadal nieznane, ale możemy zobaczyć wskaźniki około 643 kilometrów na pełnym naładowaniu i moc wyjściową około 300 KM, dzięki czemu Scout będzie konkurencyjny w stosunku do Forda Bronco i Jeepa Wranglera napędzanych silnikiem spalinowym. Jeśli chodzi o cenę, dyrektor generalny Scout, Scott Keogh, potwierdził w wywiadzie dla TechCrunch, że SUV będzie kosztował 40000 USD lub "tuż na północ od tej kwoty", co oznacza, że prawdopodobnie będzie w tej samej lidze, co nadchodzące pojazdy elektryczne Rivian oparte na R2.
Autor: Karolina
Zdjęcia: motor1
|
Źródło: insideevs
|
Tagi:

Warto przeczytać

Infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych w Polsce: aktualne wyzwania i kierunki rozwoju

Infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych w Polsce: aktualne wyzwania i kierunki rozwoju

Rozwój infrastruktury dla pojazdów elektrycznych w Polsce napotyka na liczne bariery, które znacząco wpływają na tempo i efektywność wprowadzania zeroemisyjnego transportu. Z raportu Polskiego Stowarzyszenia Nowej Mobilności (PSNM) oraz Volvo Cars Poland wynika, że różnice w kosztach dzierżawy terenów pod stacje ładowania oraz przewlekłe procedury administracyjne to główne czynniki opóźniające rozwój tej kluczowej infrastruktury. Zobacz więcej >>
Ford przenosi produkcję baterii dla Mustanga Mach-E do USA – korzyści podatkowe priorytetem

Ford przenosi produkcję baterii dla Mustanga Mach-E do USA – korzyści podatkowe priorytetem

Ford, jako jeden z liderów rynku motoryzacyjnego, zdecydował się na znaczącą zmianę w produkcji baterii do swoich pojazdów elektrycznych. W 2025 roku Mustang Mach-E będzie wyposażany w akumulatory produkowane nie pod Wrocławiem, ale w stanie Michigan. Zobacz więcej >>
Nowy program „Mój elektryk 2.0” – więcej dotacji na zakup samochodów elektrycznych

Nowy program „Mój elektryk 2.0” – więcej dotacji na zakup samochodów elektrycznych

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) ogłosił rozpoczęcie konsultacji społecznych dotyczących nowego programu wsparcia dla nabywców samochodów elektrycznych. Program „Mój elektryk 2.0” ma na celu zwiększenie dostępności pojazdów zeroemisyjnych, oferując atrakcyjniejsze warunki dotacji niż dotychczasowy system. Zobacz więcej >>
Elektryczne furgonetki a przyszłość stref wolnych od emisji w Europie

Elektryczne furgonetki a przyszłość stref wolnych od emisji w Europie

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku elektrycznych furgonetek, miasta Europy przygotowują się na wprowadzenie stref wolnych od emisji spalin do 2030 roku. Produkcja pojazdów elektrycznych szybko rośnie, a eksperci prognozują, że już wkrótce ich liczba przewyższy tradycyjne modele spalinowe. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane