Opel Corsa Yes: Ekskluzywna Elektryczna Euforia czy Marketingowy Manewr?

Opel Corsa Yes: Ekskluzywna Elektryczna Euforia czy Marketingowy Manewr?
12.03.2024 16:00
Opel Corsa Yes, nazwany przez niektórych efemerydą, wzbudza mieszane uczucia w polskich salonach. Zaledwie 40 egzemplarzy rozłożone na całą Polskę, z czego 30 czerwonych i 10 białych - czy to model, czy może zaledwie chwyt reklamowy.
Wartość tego limitowanego modelu to 129 000 złotych brutto, ale atrakcyjne warunki leasingowe na dwa lata, z wpłatą początkową wynoszącą 21 procent ceny (27 090 złotych brutto), mogą skusić niejednego entuzjastę. Co ciekawe, część tej kwoty można odzyskać dzięki dofinansowaniu w ramach programu „Mój elektryk”. Miesięczne raty wynoszą 599 złotych netto, co sprawia, że model ten staje się dostępny dla szerszego grona zainteresowanych. Corsa Yes jest wyposażona w wcześniejszy i mniej potężny zespół napędowy o mocy 100 kW/136 KM oraz baterię o pojemności 50 (~46) kWh. Jednak nadwozie i wnętrze przeszły już facelifting. To podejście może być postrzegane jako kompromis między ceną a wydajnością. Zaskakującym odkryciem okazało się, że limitowana edycja tego modelu w Polsce jest niezwykle rzadka. Zaledwie 40 sztuk, co oznacza, że każdy salon dealerski może mieć tylko jeden egzemplarz, co sprawia, że Opel Corsa Yes staje się prawdziwą perełką. Warto zauważyć, że cena tego modelu jest o ponad 20 procent niższa niż najtańszego odpowiednika w standardowym konfiguratorze (od 161 900 zł).
Czy zamówienie tego auta i potwierdzenie jego otrzymania czynią kogoś szczęśliwcem? To pytanie, które teraz zadają sobie ci, którzy zdecydowali się na tę ekskluzywną edycję Opel Corsa Yes. Jedno jest pewne - ten model przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoje parametry, ale także dzięki swojej unikalności na polskim rynku samochodowym.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Koniec z blokowaniem ładowarek w blokach? Ministerstwo Klimatu szykuje istotne zmiany w prawie

Koniec z blokowaniem ładowarek w blokach? Ministerstwo Klimatu szykuje istotne zmiany w prawie

Ministerstwo Klimatu i Środowiska opublikowało projekt nowelizacji ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. To dobra wiadomość dla właścicieli mieszkań w budynkach wielorodzinnych, którzy chcą zainstalować prywatną stację ładowania samochodu elektrycznego. Zobacz więcej >>
Jedna Metropolia, jeden bilet, wiele środków transportu – GZM rozwija komunikację jutra

Jedna Metropolia, jeden bilet, wiele środków transportu – GZM rozwija komunikację jutra

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia to wyjątkowy obszar na mapie Polski. Skupia 41 miast i gmin, rozciąga się na powierzchni 2,5 tys. Zobacz więcej >>
Mercedes G 580 EQ – elektryczna ikona, której nikt nie chce? Klienci wolą klasyczne V8

Mercedes G 580 EQ – elektryczna ikona, której nikt nie chce? Klienci wolą klasyczne V8

Miał być symbolem nowoczesności i luksusu na miarę XXI wieku. Zamiast tego Mercedes G 580 EQ, elektryczna wersja legendarnej Klasy G, notuje wyniki sprzedaży, które można uznać za... Zobacz więcej >>
Tesla wprowadza opłaty za ładowanie powyżej 80% – również w Polsce

Tesla wprowadza opłaty za ładowanie powyżej 80% – również w Polsce

Nowe zasady ładowania na Superchargerach Tesli wchodzą w życie także w Polsce. Od teraz kierowcy mogą zapłacić nawet 2 zł za minutę, jeśli będą ładować pojazd powyżej 80% baterii. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane