MG CyberX – nowy elektryczny SUV dla młodych kierowców nadchodzi!

MG CyberX – nowy elektryczny SUV dla młodych kierowców nadchodzi!
16.04.2025 19:00
Marka MG, należąca do chińskiego koncernu SAIC, konsekwentnie rozwija swoją ofertę pojazdów elektrycznych. Do dobrze znanych modeli MG4 i sportowego Cyberstera już wkrótce dołączy nowy SUV – CyberX, stworzony z myślą o młodszych użytkownikach i naszpikowany nowoczesnymi technologiami.
CyberX – kanciasty SUV z charakterem
CyberX to kolejny model w linii „Cyber”, która ma przyciągnąć młodsze pokolenie kierowców. Pierwsze zdjęcia ujawniają odważną, kanciastą sylwetkę i charakterystyczne listwy LED biegnące przez całą szerokość nadwozia. Samochód przypomina stylistycznie nową Toyotę Land Cruiser i ma być zbliżony wielkością do Smarta #5 (4705 mm długości). Oznacza to, że jego bezpośrednimi rywalami będą m.in. Skoda Enyaq, VW ID.4, Ford Mustang Mach-E czy Tesla Model Y.
Nowa platforma E3 i technologia przyszłości
CyberX powstaje na nowoczesnej platformie E3 SAIC – to w pełni elektryczna architektura, która ma być bazą dla wielu modeli – od miejskich aut po sportowe SUV-y. Jej sercem jest nowa bateria w technologii Cell-to-Body (CTB), która zwiększa sztywność nadwozia i zmniejsza masę pojazdu.
Nowy SUV zostanie również wyposażony w system operacyjny Zebra 3.0, oferujący zaawansowaną łączność, funkcje głosowe i intuicyjny interfejs cyfrowy. Z kolei układ J6 Horizon Robotics umożliwi półautonomiczne prowadzenie, zaawansowaną nawigację i systemy monitorowania kierowcy.
CyberX nie tylko na Chiny – trafi także do Europy
Choć CyberX powstaje z myślą o chińskim rynku, MG potwierdziło, że trafi on również do Europy. Premiera modelu odbędzie się już podczas salonu samochodowego w Szanghaju (23 kwietnia – 2 maja). Biorąc pod uwagę dotychczasową politykę cenową MG, można się spodziewać atrakcyjnej ceny w stosunku do oferowanych możliwości i nowoczesnych rozwiązań.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Jedna Metropolia, jeden bilet, wiele środków transportu – GZM rozwija komunikację jutra

Jedna Metropolia, jeden bilet, wiele środków transportu – GZM rozwija komunikację jutra

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia to wyjątkowy obszar na mapie Polski. Skupia 41 miast i gmin, rozciąga się na powierzchni 2,5 tys. Zobacz więcej >>
Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Huawei zapowiada na wrzesień 2025 aktualizację do nowego systemu jazdy autonomicznej ADS 4.0. Choć w sieci pojawiły się głosy o poziomie autonomii 4, producent studzi emocje – w rzeczywistości chodzi raczej o poziom 3, i to wyłącznie na autostradach. Zobacz więcej >>
Alpine A390 – sportowy fastback, który rzuca rękawicę Tesli

Alpine A390 – sportowy fastback, który rzuca rękawicę Tesli

Francuska marka Alpine, znana dotąd głównie z lekkiego, spalinowego modelu A110, wchodzi w zupełnie nową erę. Nowo zaprezentowany model A390 to pierwszy w historii marki samochód z napędem 4×4 oraz pierwszy elektryk z prawdziwego zdarzenia, który może nawiązać walkę z gigantami rynku, takimi jak Tesla Model Y, Ford Mustang Mach-E czy BMW iX. Zobacz więcej >>
Ford Puma Gen-E – elektryk dla rozsądnych, nie dla sprinterów

Ford Puma Gen-E – elektryk dla rozsądnych, nie dla sprinterów

Ford Puma Gen-E to długo wyczekiwana elektryczna wersja jednego z najpopularniejszych crossoverów ostatnich lat. Model, który od lat święci triumfy w Wielkiej Brytanii i zadomowił się na dobre na polskich drogach, teraz staje do walki w segmencie elektryków – i robi to po swojemu: bez rewolucji, ale z pomysłem. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane