Już za kilka tygodni Volkswagen zaprezentuje swój najnowszy model - ID.3 po liftingu. Producent samochodów ujawnił kilka ekskluzywnych szczegółów nowego modelu. Szczególną uwagę przykuwają tylne dwuczęściowe światła cofania, które gruntownie przeprojektowano wraz z resztą tylnego reflektora.
Warto zauważyć, że odświeżony model ID.3 pojawi się stosunkowo wcześnie w cyklu życia modelu. ID.3 został po raz pierwszy zaprezentowany we wrześniu 2019 roku, zatem liftingu doczekał się już po niecałych 4 latach. Oczekuje się, że lifting obejmie dyskretne poprawki w projekcie, z wyeliminowaniem struktury plastra miodu na zderzaku aby nadać samochodowi bardziej konwencjonalny wygląd.
Jednak to nie wszystko, co Volkswagen ma do zaoferowania. W odświeżonej wersji ID.3 możemy spodziewać się większego 12-calowego ekranu dotykowego i wyższej jakości wnętrza, a także ulepszonego oprogramowania. Co więcej, dla fanów sportowych wersji pojawi się koncepcyjny hot hatch ID.X.
ID.3 jest jednym z sześciu modeli w całkowicie elektrycznej rodzinie VW ID, która obejmuje również nadchodzący sedan ID.7. Firma planuje montaż ID.3 w swojej fabryce w Wolfsburgu, aby nadążyć za dużym popytem.
Oczekuje się, że zaktualizowany VW ID.3 będzie dostępny w Niemczech w cenie od 43995 EUR i zostanie dostarczony nowym klientom w czwartym kwartale 2023 roku. Będzie dostępny we wstępnie skonfigurowanych wersjach Life, Business, Style, Max i Tour.
Światowa premiera poliftowego VW ID.3 odbędzie się 1 marca 2023 roku, więc już niedługo będziemy mieli szansę poznać bliżej ten model. Z pewnością Volkswagen przygotował dla nas wiele niespodzianek i udoskonaleń, które przyciągną uwagę klientów z całego świata.
Rok 2025 to kolejny przełom dla elektromobilności, szczególnie na Wyspach Brytyjskich. Ponad 20% nowych samochodów sprzedanych w UK to elektryki (BEV), co potwierdza, że auta z wtyczką przestały być niszową alternatywą, a stały się realną odpowiedzią na potrzeby współczesnych kierowców. Zobacz więcej >>
Alpine A290 to elektryczny hot hatch, który wywodzi się z miejskiego Renault 5 E-Tech. Choć dzielą wiele wspólnych cech, różni je kluczowa rzecz: emocje za kierownicą. Zobacz więcej >>
Sprzedaż Tesli w kwietniu 2025 roku wyraźnie spadła – i to zarówno w Europie, jak i w Chinach. Dane mówią jednoznacznie: europejski rynek EV coraz częściej wybiera inne marki, a klienci zrażeni są nie tylko ofertą, ale i postawą Elona Muska. Zobacz więcej >>
Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60.
Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>