Już za kilka tygodni Volkswagen zaprezentuje swój najnowszy model - ID.3 po liftingu. Producent samochodów ujawnił kilka ekskluzywnych szczegółów nowego modelu. Szczególną uwagę przykuwają tylne dwuczęściowe światła cofania, które gruntownie przeprojektowano wraz z resztą tylnego reflektora.
Warto zauważyć, że odświeżony model ID.3 pojawi się stosunkowo wcześnie w cyklu życia modelu. ID.3 został po raz pierwszy zaprezentowany we wrześniu 2019 roku, zatem liftingu doczekał się już po niecałych 4 latach. Oczekuje się, że lifting obejmie dyskretne poprawki w projekcie, z wyeliminowaniem struktury plastra miodu na zderzaku aby nadać samochodowi bardziej konwencjonalny wygląd.
Jednak to nie wszystko, co Volkswagen ma do zaoferowania. W odświeżonej wersji ID.3 możemy spodziewać się większego 12-calowego ekranu dotykowego i wyższej jakości wnętrza, a także ulepszonego oprogramowania. Co więcej, dla fanów sportowych wersji pojawi się koncepcyjny hot hatch ID.X.
ID.3 jest jednym z sześciu modeli w całkowicie elektrycznej rodzinie VW ID, która obejmuje również nadchodzący sedan ID.7. Firma planuje montaż ID.3 w swojej fabryce w Wolfsburgu, aby nadążyć za dużym popytem.
Oczekuje się, że zaktualizowany VW ID.3 będzie dostępny w Niemczech w cenie od 43995 EUR i zostanie dostarczony nowym klientom w czwartym kwartale 2023 roku. Będzie dostępny we wstępnie skonfigurowanych wersjach Life, Business, Style, Max i Tour.
Światowa premiera poliftowego VW ID.3 odbędzie się 1 marca 2023 roku, więc już niedługo będziemy mieli szansę poznać bliżej ten model. Z pewnością Volkswagen przygotował dla nas wiele niespodzianek i udoskonaleń, które przyciągną uwagę klientów z całego świata.
Coraz więcej kierowców korzysta z samochodów elektrycznych nie tylko w mieście, ale też podczas długich podróży. Wzrost zasięgów i lepsza infrastruktura ładowania sprawiają, że BEV-y jadą nawet na urlop do Chorwacji czy Włoch bez większych problemów. Zobacz więcej >>
Japońska motoryzacja od lat słynie z kompaktowych rozwiązań, ale Mibot przesuwa granice jeszcze dalej. Ten jednoosobowy elektryk z Hiroszimy mierzy nieco ponad metr szerokości, rozpędza się do 60 km/h i kosztuje około 6,4 tys. Zobacz więcej >>
XPENG jako pierwszy chiński producent samochodów elektrycznych znalazł się na pierwszym miejscu rankingu satysfakcji klientów w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. W badaniu przeprowadzonym przez USCALE GmbH wzięło udział ponad 5 000 właścicieli EV – a wyniki mówią jasno: kierowcy XPENG są najbardziej zadowoleni ze swojego wyboru. Zobacz więcej >>
Jeszcze kilka lat temu naprawa samochodu elektrycznego po wypadku oznaczała dla właściciela i ubezpieczyciela znacznie wyższe wydatki niż w przypadku aut spalinowych. Najnowszy raport Generalnego Stowarzyszenia Niemieckiego Przemysłu Ubezpieczeniowego (GDV) pokazuje jednak, że sytuacja stopniowo się poprawia. Zobacz więcej >>
Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Tesla kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci szybkich ładowarek Supercharger, a wraz z tym procesem pojawia się nowa aktualizacja mapy, która prezentuje zarówno istniejące stacje, jak i te w fazie rozwoju. Dodatkowo, na stronie producenta uruchomiono kolejną rundę głosowania, w której użytkownicy mogą wskazać miejsca, gdzie ich zdaniem powinny zostać zainstalowane nowe ładowarki. Zobacz więcej >>
Wraz z najnowszą aktualizacją oprogramowania Tesli, użytkownicy Modelu Y o napędzie na tył i mniejszej baterii w Europie zyskali nową funkcję – adaptacyjne reflektory. Jednakże, w związku z obniżką cen tych modeli, pojawiły się pytania dotyczące różnic między wariantami, zwłaszcza w kontekście rodzaju zastosowanych ogniw baterii. Zobacz więcej >>
Startup z Nowej Zelandii otrzymał właśnie spory zastrzyk gotówki - w wysokości 18 milionów dolarów - na komercjalizację grafitu wytwarzanego z wiórów drzewnych do zastosowania w akumulatorach pojazdów elektrycznych. To rewelacyjna wiadomość dla przemysłu motoryzacyjnego w Europie i Stanach Zjednoczonych.
CarbonScape tłumaczy, że biografit jest produkowany z ubocznych materiałów przemysłu leśnego i drzewnego, takich jak zrębki i trociny, stanowiąc zrównoważoną alternatywę dla grafitu syntetycznego i naturalnego. Zobacz więcej >>