Już za kilka tygodni Volkswagen zaprezentuje swój najnowszy model - ID.3 po liftingu. Producent samochodów ujawnił kilka ekskluzywnych szczegółów nowego modelu. Szczególną uwagę przykuwają tylne dwuczęściowe światła cofania, które gruntownie przeprojektowano wraz z resztą tylnego reflektora.
Warto zauważyć, że odświeżony model ID.3 pojawi się stosunkowo wcześnie w cyklu życia modelu. ID.3 został po raz pierwszy zaprezentowany we wrześniu 2019 roku, zatem liftingu doczekał się już po niecałych 4 latach. Oczekuje się, że lifting obejmie dyskretne poprawki w projekcie, z wyeliminowaniem struktury plastra miodu na zderzaku aby nadać samochodowi bardziej konwencjonalny wygląd.
Jednak to nie wszystko, co Volkswagen ma do zaoferowania. W odświeżonej wersji ID.3 możemy spodziewać się większego 12-calowego ekranu dotykowego i wyższej jakości wnętrza, a także ulepszonego oprogramowania. Co więcej, dla fanów sportowych wersji pojawi się koncepcyjny hot hatch ID.X.
ID.3 jest jednym z sześciu modeli w całkowicie elektrycznej rodzinie VW ID, która obejmuje również nadchodzący sedan ID.7. Firma planuje montaż ID.3 w swojej fabryce w Wolfsburgu, aby nadążyć za dużym popytem.
Oczekuje się, że zaktualizowany VW ID.3 będzie dostępny w Niemczech w cenie od 43995 EUR i zostanie dostarczony nowym klientom w czwartym kwartale 2023 roku. Będzie dostępny we wstępnie skonfigurowanych wersjach Life, Business, Style, Max i Tour.
Światowa premiera poliftowego VW ID.3 odbędzie się 1 marca 2023 roku, więc już niedługo będziemy mieli szansę poznać bliżej ten model. Z pewnością Volkswagen przygotował dla nas wiele niespodzianek i udoskonaleń, które przyciągną uwagę klientów z całego świata.
Ford, jako jeden z liderów rynku motoryzacyjnego, zdecydował się na znaczącą zmianę w produkcji baterii do swoich pojazdów elektrycznych. W 2025 roku Mustang Mach-E będzie wyposażany w akumulatory produkowane nie pod Wrocławiem, ale w stanie Michigan. Zobacz więcej >>
Po krótkiej przerwie Tesla ponownie uruchamia w Polsce program linków polecających, dzięki któremu zyskać mogą zarówno aktualni właściciele pojazdów Tesli, jak i nowi nabywcy, którzy skorzystają z unikalnego kodu rekomendacji. To szansa na zniżki dla klientów oraz premie dla polecających, co przyciąga coraz więcej zainteresowanych. Zobacz więcej >>
Rozwój infrastruktury dla pojazdów elektrycznych w Polsce napotyka na liczne bariery, które znacząco wpływają na tempo i efektywność wprowadzania zeroemisyjnego transportu. Z raportu Polskiego Stowarzyszenia Nowej Mobilności (PSNM) oraz Volvo Cars Poland wynika, że różnice w kosztach dzierżawy terenów pod stacje ładowania oraz przewlekłe procedury administracyjne to główne czynniki opóźniające rozwój tej kluczowej infrastruktury. Zobacz więcej >>
Wraz z dynamicznym rozwojem rynku elektrycznych furgonetek, miasta Europy przygotowują się na wprowadzenie stref wolnych od emisji spalin do 2030 roku. Produkcja pojazdów elektrycznych szybko rośnie, a eksperci prognozują, że już wkrótce ich liczba przewyższy tradycyjne modele spalinowe. Zobacz więcej >>
Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>