Chińska grupa motoryzacyjna BYD ujawniła dodatkowe informacje na temat swojego nadchodzącego luksusowego i wyczynowego modelu YangWang U9. Jego głównymi atrakcjami wydają się być imponujący układ napędowy o mocy ponad 1000 koni mechanicznych oraz sprytny system zawieszenia Disus. Jak pokazano na dwóch filmach zamieszczonych poniżej, sztuczny układ zawieszenia może sprawić, że cały samochód odskoczy o kilka centymetrów od ziemi, a także umożliwia elektrycznemu supersamochodowi jazdę bez jednego koła, podobnie jak w przypadku Citroena DS z lat 60-tych, który był w stanie zrobić to dzięki hydropneumatycznemu zawieszeniu.
Okrzyknięty przez BYD jako "najbardziej zaawansowany system kontroli nadwozia pojazdu na świecie", tak zwany układ zawieszenia Disus zostanie podzielony na kilka różnych kategorii, które trafią do szerokiego portfolio chińskiego producenta samochodów, a ich ostatecznym celem będzie poprawa wrażeń z jazdy.
Disus-C, który reguluje tłumienie poprzez sterowanie elektrozaworem amortyzatora, Disus-A, który wykorzystuje amortyzatory pneumatyczne, które można regulować nawet o 150 milimetrów oraz Disus-P, który jest "pierwszym na świecie inteligentnym hydraulicznym systemem kontroli nadwozia" i może kontrolować wlot oleju do amortyzatora, zawór regulacji tłumienia i zawór regulacji sztywności. Dodatkowo posiada on regulowany zasięg do 200 mm i może podnosić wszystkie cztery koła jednocześnie lub każde koło niezależnie.
Według BYD, system Disus przeszedł ponad 30 miesięcy i 10 milionów kilometrów testów wytrzymałościowych, a niektóre modele, które są już w produkcji z kompatybilnym sprzętem, są gotowe do otrzymania nowych funkcji za pośrednictwem aktualizacji oprogramowania over-the-air.