Redmi Note 9 Pro SAM prowadzi samochód w Indiach

Redmi Note 9 Pro SAM prowadzi samochód w Indiach
01.01.2024 12:00
Smartfony zrewolucjonizowały nasze codzienne życie, a Redmi Note 9 Pro, wprowadzony na rynek pod koniec 2020 roku, jest tego doskonałym przykładem. Wyceniany na około 1300-1400 złotych, z początku zwrócił uwagę swoimi średniej klasy specyfikacjami, obejmując imponujące aparaty, dużą pamięć i wydajne procesory. Jednak to, co naprawdę go wyróżnia, to integracja z innowacyjnym oprogramowaniem, takim jak Flowpilot i Openpilot, umożliwiające mu autonomiczne prowadzenie samochodu. Odkrycie zaawansowanych możliwości Redmi Note 9 Pro pojawiło się w nagraniu z maja 2023 roku. Materiał przedstawia smartfon skutecznie kierujący Suzuki Alto K10 w deszczowych warunkach na drodze w Indiach, miejscu znanym z chaotycznego ruchu i nieprzewidywalnych wyzwań. To, co sprawia, że ta prezentacja jest jeszcze bardziej intrygująca, to fakt, że nie była to słoneczna autostrada w Kalifornii, lecz dwujezdniowa droga w Indiach, gdzie pojazdy często ignorują normy ruchu.
Mimo pozornej wolnej prędkości Suzuki Alto K10, oscylującej w granicach 30-40 km/h, z włączonymi światłami awaryjnymi, prezentacja robi wrażenie. Warunki pogodowe były dalekie od idealnych, z mokrą szybą, okresowym zaparowaniem i obecnością pieszych, rowerzystów, a nawet pojazdów jadących pod prąd. Redmi Note 9 Pro, wyposażony w oprogramowanie Flowpilot, sprawnie monitorował drogę i prowadził pojazd, prawdopodobnie wykorzystując ukryte kable w uchwytach i osłonach. Dodatkowo, pojazd był wyposażony w Elektroniczny System Wspomagania Kierownicy (EPS) dla lepszej kontroli. Flowpilot działa na systemie Openpilot, stworzonym przez startup Comma.ai. Dla optymalnej wydajności zaleca się połączenie Openpilota z dedykowanym sprzętem, takim jak Comma 3X. Na nagraniu ten sprzęt jest widocznie zamocowany pod lusterkiem wstecznym, w cenie 1250 dolarów, równowartości około 4920 złotych netto.
Integracja smartfonów z zaawansowanymi zdolnościami jazdy nie tylko podkreśla postęp technologiczny, ale także stawia pytania dotyczące przyszłości autonomii w prowadzeniu i roli dostępnych cenowo urządzeń, takich jak Redmi Note 9 Pro, w rozszerzaniu tych innowacji na szerszą publiczność. W miarę jak branża motoryzacyjna przyjmuje te postępy, pozostaje zobaczyć, w jaki sposób smartfony będą nadal redefiniować nasze oczekiwania w dziedzinie inteligentnej mobilności.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Europejski rynek motoryzacyjny 2025: rabaty, koniec dopłat i rekordy sprzedaży elektryków

Europejski rynek motoryzacyjny 2025: rabaty, koniec dopłat i rekordy sprzedaży elektryków

Rosnące rabaty, znikające rządowe dopłaty i imponujące wyniki sprzedaży aut elektrycznych – tak w skrócie wygląda europejski rynek motoryzacyjny na początku 2025 roku. Z najnowszego raportu JATO Dynamics wynika, że producenci muszą wykazywać się niezwykłą elastycznością, aby sprostać szybko zmieniającym się warunkom. Zobacz więcej >>
Krawężnik, który ładuje samochód. Niemcy testują rewolucję w elektromobilności

Krawężnik, który ładuje samochód. Niemcy testują rewolucję w elektromobilności

Przez ostatni rok ulice Kolonii stały się poligonem dla jednego z najciekawszych projektów miejskiej elektromobilności w Europie. Rheinmetall – znany głównie z sektora zbrojeniowego – pokazał, że jego technologie świetnie sprawdzają się także… w chodniku. Zobacz więcej >>
Elektryczna rewolucja: Jak Wielka Brytania i Polska wchodzą w erę BEV

Elektryczna rewolucja: Jak Wielka Brytania i Polska wchodzą w erę BEV

Rok 2025 to kolejny przełom dla elektromobilności, szczególnie na Wyspach Brytyjskich. Ponad 20% nowych samochodów sprzedanych w UK to elektryki (BEV), co potwierdza, że auta z wtyczką przestały być niszową alternatywą, a stały się realną odpowiedzią na potrzeby współczesnych kierowców. Zobacz więcej >>
Hyundai Elexio – nowy elektryk na rynek chiński. Czy trafi do Europy?

Hyundai Elexio – nowy elektryk na rynek chiński. Czy trafi do Europy?

Hyundai zaprezentował zupełnie nowy model elektryczny – Elexio. To średniej wielkości SUV opracowany z myślą o rynku chińskim. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane