Elektryczna Mobilność w Przystępnej Cenie: Nowa Era od Volkswagena

Elektryczna Mobilność w Przystępnej Cenie: Nowa Era od Volkswagena
04.06.2024 16:00
Volkswagen postanowił zrewolucjonizować rynek pojazdów elektrycznych, wprowadzając przystępne cenowo modele w segmencie entry. Grupa marek Core, do której należą m.in. Volkswagen, Skoda i CUPRA, zamierza zaoferować elektryczne auta produkowane w Europie, z myślą o europejskich klientach. Premiera tych pojazdów planowana jest na 2027 rok, a już pod koniec 2025 roku pojawią się cztery miejskie samochody elektryczne w cenach poniżej 25 000 euro, z podstawowym modelem dostępnym za 20 000 euro. Wszystkie pojazdy będą produkowane w hiszpańskich fabrykach.
W Zasięgu Europejskich Kierowców
Producent z Wolfsburga, znany z dążenia do oferowania przystępnych cenowo i wysokiej jakości pojazdów, kontynuuje swoją misję w erze elektromobilności. Zapowiedź produkcji modelu ID.2all to jeden z pierwszych kroków w kierunku wprowadzenia na rynek przystępnych cenowo elektrycznych kompaktów i SUV-ów.

"Pokolenia ludzi kojarzą silne marki Grupy Volkswagen z pierwszym samochodem i z przystępną mobilnością. Jako Grupa z silnymi markami kontynuujemy także dziś tę społeczną odpowiedzialność. Rozpoczynamy ten zorientowany na przyszłość projekt. Chodzi o mobilność elektryczną w segmencie entry z Europy dla Europy. W ten sposób podejmujemy wyraźne zobowiązanie wobec Europy jako lokalizacji przemysłu, europejskiej polityki przemysłowej i ostatecznie działamy w interesie europejskich klientów" – powiedział Oliver Blume, prezes zarządu Grupy Volkswagen.
Wyzwania i Koszty
Thomas Schäfer, prezes zarządu marki Volkswagen i odpowiedzialny za grupę marek Core, podkreślił wyzwania związane z rosnącymi kosztami energii, materiałów i surowców, jednak zapewnił, że ambicje dotyczące elektromobilności pozostają niezmienne.

"Przyszłość jest elektryczna. Aby elektromobilność stała się powszechna, potrzebne są atrakcyjne pojazdy, zwłaszcza w segmencie entry. Obietnica naszej marki brzmi: mobilność elektryczna dla każdego. Realizujemy ją w grupie marek Core. Pomimo atrakcyjnej ceny nasze pojazdy wyznaczą standardy w segmencie entry pod względem technologii, designu, jakości i doświadczeń klienta" – dodał Schäfer.
Produkcja w Hiszpanii
Projekt ten jest kluczowym krokiem na drodze do popularyzacji elektromobilności w Europie. Grupa marek Core zaprezentuje rodzinę miejskich elektrycznych aut, wśród których znajdą się dwa kompaktowe samochody – jeden Volkswagena i jeden marki CUPRA, oraz dwa małe SUV-y – po jednym od Skody i Volkswagena. Wszystkie te pojazdy będą produkowane w Hiszpanii, co pozwoli na obniżenie kosztów produkcji i, w efekcie, zaoferowanie ich w konkurencyjnych cenach.

Volkswagen wraz z grupą marek Core pokazuje, że możliwe jest połączenie przystępnej ceny z nowoczesną technologią i wysoką jakością. To obietnica mobilności elektrycznej dostępnej dla każdego Europejczyka, realizowana z myślą o przyszłości i zrównoważonym rozwoju.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Cadillac Powraca do Europy z Elektrycznym Modelem Lyriq

Cadillac Powraca do Europy z Elektrycznym Modelem Lyriq

Po latach nieobecności Cadillac, marka symbolizująca luksus i przepych rodem zza Oceanu, powraca na europejski rynek. W roli głównej występuje ich flagowy model elektryczny – Cadillac Lyriq. Zobacz więcej >>
Chińska marka BYD ujawnia szczegółowe ceny modeli Dolphin, Seal i Seal U w Polsce

Chińska marka BYD ujawnia szczegółowe ceny modeli Dolphin, Seal i Seal U w Polsce

Chińska marka BYD, znana jako Build Your Dreams, ogłosiła szczegółowe ceny swoich modeli Dolphin, Seal i Seal U na polskim rynku. To jedna z najgorętszych premier 2024 roku, zwłaszcza że BYD jest jednym z głównych sponsorów turnieju Euro 2024 w Niemczech, co zapewni jej szeroką ekspozycję w mediach. Zobacz więcej >>
Elektryczny autobus na trasie do Morskiego Oka: Nowa era transportu w Tatrzańskim Parku Narodowym

Elektryczny autobus na trasie do Morskiego Oka: Nowa era transportu w Tatrzańskim Parku Narodowym

W Tatrzańskim Parku Narodowym ruszyły testy elektrycznego autobusu na drodze z Palenicy Białczańskiej nad Morskie Oko. To nowatorskie rozwiązanie ma na celu ograniczenie liczby konnych zaprzęgów, co jest odpowiedzią na długoletni spór między obrońcami praw zwierząt a fiakrami, przewożącymi turystów na tej malowniczej trasie. Zobacz więcej >>
Autonomiczny Elektryczny Minibus Blees BB-1 na Trasach w Parku Śląskim

Autonomiczny Elektryczny Minibus Blees BB-1 na Trasach w Parku Śląskim

Od 24 maja odwiedzający Park Śląski będą mieli okazję skorzystać z autonomicznego minibusa Blees BB-1. Ten innowacyjny pojazd elektryczny będzie kursować na trzykilometrowej trasie przez Aleję Żyrafy, wzdłuż Śląskiego Ogrodu Zoologicznego, aż do Planetarium – Śląskiego Parku Nauki. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane