Elektryczna Mobilność w Przystępnej Cenie: Nowa Era od Volkswagena

Elektryczna Mobilność w Przystępnej Cenie: Nowa Era od Volkswagena
04.06.2024 16:00
Volkswagen postanowił zrewolucjonizować rynek pojazdów elektrycznych, wprowadzając przystępne cenowo modele w segmencie entry. Grupa marek Core, do której należą m.in. Volkswagen, Skoda i CUPRA, zamierza zaoferować elektryczne auta produkowane w Europie, z myślą o europejskich klientach. Premiera tych pojazdów planowana jest na 2027 rok, a już pod koniec 2025 roku pojawią się cztery miejskie samochody elektryczne w cenach poniżej 25 000 euro, z podstawowym modelem dostępnym za 20 000 euro. Wszystkie pojazdy będą produkowane w hiszpańskich fabrykach.
W Zasięgu Europejskich Kierowców
Producent z Wolfsburga, znany z dążenia do oferowania przystępnych cenowo i wysokiej jakości pojazdów, kontynuuje swoją misję w erze elektromobilności. Zapowiedź produkcji modelu ID.2all to jeden z pierwszych kroków w kierunku wprowadzenia na rynek przystępnych cenowo elektrycznych kompaktów i SUV-ów.

"Pokolenia ludzi kojarzą silne marki Grupy Volkswagen z pierwszym samochodem i z przystępną mobilnością. Jako Grupa z silnymi markami kontynuujemy także dziś tę społeczną odpowiedzialność. Rozpoczynamy ten zorientowany na przyszłość projekt. Chodzi o mobilność elektryczną w segmencie entry z Europy dla Europy. W ten sposób podejmujemy wyraźne zobowiązanie wobec Europy jako lokalizacji przemysłu, europejskiej polityki przemysłowej i ostatecznie działamy w interesie europejskich klientów" – powiedział Oliver Blume, prezes zarządu Grupy Volkswagen.
Wyzwania i Koszty
Thomas Schäfer, prezes zarządu marki Volkswagen i odpowiedzialny za grupę marek Core, podkreślił wyzwania związane z rosnącymi kosztami energii, materiałów i surowców, jednak zapewnił, że ambicje dotyczące elektromobilności pozostają niezmienne.

"Przyszłość jest elektryczna. Aby elektromobilność stała się powszechna, potrzebne są atrakcyjne pojazdy, zwłaszcza w segmencie entry. Obietnica naszej marki brzmi: mobilność elektryczna dla każdego. Realizujemy ją w grupie marek Core. Pomimo atrakcyjnej ceny nasze pojazdy wyznaczą standardy w segmencie entry pod względem technologii, designu, jakości i doświadczeń klienta" – dodał Schäfer.
Produkcja w Hiszpanii
Projekt ten jest kluczowym krokiem na drodze do popularyzacji elektromobilności w Europie. Grupa marek Core zaprezentuje rodzinę miejskich elektrycznych aut, wśród których znajdą się dwa kompaktowe samochody – jeden Volkswagena i jeden marki CUPRA, oraz dwa małe SUV-y – po jednym od Skody i Volkswagena. Wszystkie te pojazdy będą produkowane w Hiszpanii, co pozwoli na obniżenie kosztów produkcji i, w efekcie, zaoferowanie ich w konkurencyjnych cenach.

Volkswagen wraz z grupą marek Core pokazuje, że możliwe jest połączenie przystępnej ceny z nowoczesną technologią i wysoką jakością. To obietnica mobilności elektrycznej dostępnej dla każdego Europejczyka, realizowana z myślą o przyszłości i zrównoważonym rozwoju.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Samochody elektryczne z drugiej ręki – ceny, utrata wartości i wpływ rządowych dopłat

Samochody elektryczne z drugiej ręki – ceny, utrata wartości i wpływ rządowych dopłat

Według prognoz portalu Otomoto, do końca bieżącego roku liczba ogłoszeń dotyczących używanych samochodów elektrycznych ma osiągnąć 8241. Choć stanowi to niewielki ułamek w morzu ogłoszeń samochodów spalinowych (ponad 250 tysięcy), udział elektryków stale rośnie. Zobacz więcej >>
Nowe Punkty Ładowania Samochodów Elektrycznych przy Sklepach Stokrotka dzięki Współpracy z Inbalance Grid

Nowe Punkty Ładowania Samochodów Elektrycznych przy Sklepach Stokrotka dzięki Współpracy z Inbalance Grid

W ramach ambitnego projektu rozwoju infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych, Stokrotka, jedna z największych sieci supermarketów w Polsce, podpisała umowę partnerską z litewskim operatorem stacji ładowania Inbalance Grid. Efektem tej współpracy będzie stworzenie aż 276 nowych stanowisk do ładowania samochodów elektrycznych w 114 lokalizacjach na terenie całego kraju. Zobacz więcej >>
Opony do Samochodów Elektrycznych: Co Powinieneś Wiedzieć

Opony do Samochodów Elektrycznych: Co Powinieneś Wiedzieć

Mogłoby się wydawać, że opony do samochodów elektrycznych niczym nie różnią się od tych używanych w pojazdach z napędem konwencjonalnym. Jednakże istnieje kilka istotnych różnic, które każdy posiadacz lub potencjalny nabywca elektryka powinien znać. Zobacz więcej >>
Oslo zmienia zasady dla samochodów elektrycznych: koniec z buspasami

Oslo zmienia zasady dla samochodów elektrycznych: koniec z buspasami

Władze Oslo zdecydowały, że samochody elektryczne nie będą już mogły korzystać z buspasów. Nowe uprawnienia zyskają natomiast kierowcy lekkich samochodów dostawczych i ciężarówek. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane