Ford i Evolucja wprowadzają do oferty wallboxy do ładowania samochodów elektrycznych

Ford i Evolucja wprowadzają do oferty wallboxy do ładowania samochodów elektrycznych
19.08.2024 16:00
Ford, we współpracy z firmą Evolucja, ogłosił wprowadzenie nowej oferty dla posiadaczy samochodów elektrycznych. Od teraz klienci, którzy zdecydują się na zakup modeli Ford Explorer Electric lub Ford Mustang Mach-E, otrzymają w ramach ceny pojazdu zestaw do ładowania o wartości 4 500 zł. W skład tego zestawu wchodzi stacja ładowania Autel MaxiCharger AC Wallbox o mocy 22 kW oraz 5-metrowy kabel zasilający EvBee 22 kW.
Ładowanie w domu dla każdego
Nowa oferta Forda to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów w zakresie ładowania samochodów elektrycznych w warunkach domowych i w miejscu pracy. Wallboxy, które zostały wprowadzone do oferty Ford Akcesoria, mają na celu ułatwienie codziennego użytkowania pojazdów elektrycznych. Oferta skierowana jest zarówno do właścicieli domów jednorodzinnych, mieszkańców budynków wielorodzinnych z miejscami parkingowymi, jak i do małych oraz średnich przedsiębiorstw, które mogą potrzebować stacji ładowania dla swojej floty.
Oferta limitowana i czasowa
Ford Polska poinformował, że oferta jest limitowana i obowiązuje przez ograniczony czas, co podkreśla unikalność tej propozycji. Klienci, którzy zdecydują się na zakup wspomnianych modeli elektrycznych Forda, mogą skorzystać z tej wyjątkowej okazji, otrzymując nowoczesną stację ładowania oraz akcesoria bez dodatkowych kosztów.
Funkcjonalność i bezpieczeństwo
Stacja ładowania EvBee LUX AC o mocy do 22 kW wyróżnia się kompaktową budową oraz aluminiowym radiatorem, który zapewnia niską temperaturę pracy, co przekłada się na dłuższą żywotność urządzenia. Ładowarka jest wyposażona w moduł komunikacyjny, umożliwiający łączność poprzez Bluetooth lub Wi-Fi, a także w czytnik kart RFID/NFC, co zabezpiecza ją przed nieuprawnionym użyciem. Dodatkowo, użytkownicy mogą zarządzać sesjami ładowania za pomocą aplikacji mobilnej EvBee Home, która oferuje szereg funkcji, takich jak harmonogramowanie ładowania, regulacja mocy, czy monitorowanie parametrów ładowania w czasie rzeczywistym.
Warianty i możliwości integracji
Autel MaxiCharger AC Wallbox jest dostępny w dwóch wersjach: model o mocy do 11 kW z wbudowanym przewodem o długości 5 m oraz model o mocy do 22 kW z gniazdem i wyświetlaczem LCD. Oba warianty oferują standardowo komunikację przez Wi-Fi, kabel Ethernet lub Bluetooth oraz możliwość regulacji mocy ładowania. Co więcej, stacje te mogą być zarządzane za pomocą aplikacji mobilnej Autel Charge. Dodatkowym atutem jest możliwość integracji z instalacją fotowoltaiczną, co pozwala na dynamiczne zarządzanie mocą w czasie rzeczywistym.
Podsumowanie
Wprowadzenie do oferty wallboxów do ładowania pojazdów elektrycznych przez Forda, we współpracy z firmą Evolucja, stanowi kolejny krok w stronę ułatwienia codziennego użytkowania samochodów elektrycznych. Dzięki tej inicjatywie, klienci Forda mogą liczyć na wygodne i efektywne ładowanie swoich pojazdów zarówno w domu, jak i w miejscu pracy, co z pewnością wpłynie na rozwój rynku e-mobilności w Polsce.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Donald Trump jako 47. prezydent USA: Co oznacza dla elektromobilności?

Donald Trump jako 47. prezydent USA: Co oznacza dla elektromobilności?

Donald Trump powraca do Białego Domu jako 47. prezydent Stanów Zjednoczonych, co wywołuje wiele pytań, szczególnie w kontekście przyszłości branży samochodów elektrycznych (EV). Zobacz więcej >>
Orlen Charge z promocyjnymi stawkami ładowania na długi weekend listopadowy

Orlen Charge z promocyjnymi stawkami ładowania na długi weekend listopadowy

Orlen Charge wprowadził promocyjne stawki na ładowanie samochodów elektrycznych, które obowiązują od 28 października do 10 listopada 2023 roku. Zniżki te mogą szczególnie ucieszyć kierowców planujących listopadowe podróże związane z Dniem Wszystkich Świętych oraz długim weekendem. Zobacz więcej >>
Podwyżki cen w Mercedes Me Charge – czy warto skorzystać z usługi?

Podwyżki cen w Mercedes Me Charge – czy warto skorzystać z usługi?

Mercedes-Benz, znany z luksusu i innowacyjnych rozwiązań, wprowadza zmiany w cenniku swojej usługi ładowania pojazdów elektrycznych – Mercedes Me Charge. Zmiany te dotykają zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, co może wywołać mieszane reakcje wśród użytkowników elektrycznych modeli tej marki. Zobacz więcej >>
ORLEN Deutschland buduje nowoczesny park ładowania w Elmshorn

ORLEN Deutschland buduje nowoczesny park ładowania w Elmshorn

ORLEN Deutschland GmbH, spółka zależna PKN Orlen, rozpoczęła budowę nowoczesnego parku ładowania pojazdów elektrycznych w Elmshorn, w Niemczech. Jest to część strategii firmy mającej na celu rozwój infrastruktury elektromobilności nie tylko u naszego zachodniego sąsiada, ale także w Polsce. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane