E.ON Polska nawiązał współpracę z firmą Elocity, dzięki której blisko 50 ogólnodostępnych punktów ładowania samochodów elektrycznych operatora zostało włączonych do aplikacji Elocity. To kolejny krok w stronę uproszczenia elektromobilności dla użytkowników aut elektrycznych w Polsce.
Jak zaznacza Grzegorz Końpa, head of commercial projects, eMobility Solutions w E.ON Polska:

– Zależy nam, by korzystanie ze stacji E.ON Drive było maksymalnie proste i wygodne. Integracja punktów ładowania z aplikacją Elocity zapewnia użytkownikom łatwy dostęp do wielu metod płatności – od tych w aplikacji, przez terminale płatnicze, aż po transakcje online po zeskanowaniu kodu QR.

Dzięki integracji systemów IT obu firm użytkownicy zyskują:
dostęp do wszystkich danych ładowania w jednym miejscu,
uproszczoną obsługę i administrację,
wsparcie techniczne 24/7, dostępne przez cały tydzień.
Punkty ładowania E.ON Polska będą dostępne w aplikacji Elocity pod marką E.ON (widoczną w filtrze operatorów), co odróżni je od siostrzanej spółki E.ON Drive Infrastructure (EDRI) Poland – operatora ultraszybkich ładowarek HPC.
Elocity to firma technologiczna działająca od 2018 roku, która tworzy własne oprogramowanie do zarządzania stacjami ładowania i oferuje kompleksowe usługi dla inwestorów, firm i flot EV.
To partnerstwo to ważny krok w rozwoju dostępnej, przyjaznej elektromobilności.