Punkty Vitay za ładowanie samochodów elektrycznych: Orlen rozszerza ofertę programu lojalnościowego

Punkty Vitay za ładowanie samochodów elektrycznych: Orlen rozszerza ofertę programu lojalnościowego
14.11.2024 20:00
Programy lojalnościowe stacji benzynowych od lat cieszą się dużą popularnością wśród kierowców. Teraz Orlen, lider w tej dziedzinie w Polsce, postanowił rozszerzyć swoją ofertę, obejmując nią również właścicieli pojazdów elektrycznych. Użytkownicy aplikacji Orlen Charge mogą teraz zdobywać punkty Vitay nie tylko za tankowanie paliwa, ale także za sesje ładowania swoich pojazdów.
Jak zdobyć punkty Vitay za ładowanie EV?
Aby móc zbierać punkty Vitay za ładowanie samochodu elektrycznego, należy zarejestrować swoją kartę lojalnościową w aplikacji Orlen Charge. Proces ten jest prosty:

1.Zaloguj się do aplikacji Orlen Charge.
2.Przejdź do zakładki „Mój Profil”, klikając swoje imię i nazwisko.
3.Wpisz numer swojej karty Vitay w odpowiednie pole.

Po zakończeniu rejestracji, za każdą sesję ładowania użytkownicy będą otrzymywać 8 punktów Vitay za każdy zużyty kWh. Dodatkowo, w ramach trwającej promocji, za samo zarejestrowanie karty w aplikacji można otrzymać jednorazowo 1000 punktów. Promocja ta obowiązuje od 12 listopada 2024 r. do 31 stycznia 2025 r.
Ambitne plany Orlenu w dziedzinie elektromobilności
Orlen, chcąc sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na infrastrukturę dla pojazdów elektrycznych, intensywnie rozwija swoją sieć ładowarek. Zgodnie ze zaktualizowaną strategią, do 2030 roku koncern planuje zbudować 10 tysięcy punktów ładowania w Europie Środkowej. Aktualnie sieć Orlen Charge obejmuje ponad 1000 urządzeń.
W październiku 2024 roku spółka ORLEN Deutschland GmbH ogłosiła budowę nowoczesnego parku ładowania w Elmshorn w Niemczech. Inwestycja ta będzie obejmować osiem stacji szybkiego ładowania Alpitronic HYC-400 z łączną mocą do 400 kW i 16 punktami ładowania. Lokalizacja została wybrana ze względu na strategiczne położenie przy autostradzie A23 i drodze federalnej 431. Zakończenie budowy planowane jest na 2025 rok.
Huby ładowania w Polsce
Orlen ma również ambitne plany rozwoju infrastruktury w Polsce. Jak poinformował Hubert Zdrojewski, dyrektor biura rozwoju produktów i technologii elektromobilności, w 2025 roku firma planuje uruchomić kilkanaście hubów ładowania, z których każdy będzie wyposażony w minimum 8 punktów o mocy co najmniej 150 kW. Do 2027 roku Orlen zamierza zbudować ponad 50 takich hubów, rozmieszczonych głównie przy autostradach i drogach szybkiego ruchu.
Do końca 2027 roku, w ramach umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW), ładowarki mają powstać w 33 miejscowościach, w tym w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu oraz wielu innych strategicznych lokalizacjach w Polsce.
Nowa era lojalności
Dzięki rozszerzeniu programu Vitay o punkty za ładowanie, Orlen pokazuje, że dostrzega zmieniające się potrzeby rynku motoryzacyjnego. Elektromobilność staje się coraz bardziej popularna, a nowa oferta zachęca właścicieli samochodów elektrycznych do korzystania z usług Orlenu, jednocześnie nagradzając ich lojalność.
W miarę rozwoju sieci ładowarek, kierowcy EV będą mogli jeszcze częściej korzystać z punktów Vitay, zamieniając je na nagrody lub codzienne zakupy, co sprawia, że nowa oferta jest krokiem naprzód w budowaniu relacji z klientami.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Autonomia poziomu 4? Jeszcze nie, ale Huawei robi duży krok

Huawei zapowiada na wrzesień 2025 aktualizację do nowego systemu jazdy autonomicznej ADS 4.0. Choć w sieci pojawiły się głosy o poziomie autonomii 4, producent studzi emocje – w rzeczywistości chodzi raczej o poziom 3, i to wyłącznie na autostradach. Zobacz więcej >>
Jedna Metropolia, jeden bilet, wiele środków transportu – GZM rozwija komunikację jutra

Jedna Metropolia, jeden bilet, wiele środków transportu – GZM rozwija komunikację jutra

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia to wyjątkowy obszar na mapie Polski. Skupia 41 miast i gmin, rozciąga się na powierzchni 2,5 tys. Zobacz więcej >>
Mercedes G 580 EQ – elektryczna ikona, której nikt nie chce? Klienci wolą klasyczne V8

Mercedes G 580 EQ – elektryczna ikona, której nikt nie chce? Klienci wolą klasyczne V8

Miał być symbolem nowoczesności i luksusu na miarę XXI wieku. Zamiast tego Mercedes G 580 EQ, elektryczna wersja legendarnej Klasy G, notuje wyniki sprzedaży, które można uznać za... Zobacz więcej >>
Długie gwarancje, czyli jak producenci elektryków walczą o zaufanie klientów

Długie gwarancje, czyli jak producenci elektryków walczą o zaufanie klientów

🔋 Gwarancje pod lupą Na rynku aut elektrycznych gwarancja staje się dziś jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta. Szczególnie mocno widać to wśród nowych graczy, jak marki chińskie, które próbują przekonać sceptycznych klientów do swojej oferty. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Nadchodzący Porsche Macan EV 2024 zauważony bez kamuflażu!

Porsche Macan EV 2024, nadchodzący elektryczny SUV, został zauważony z formie zbliżonej do produkcyjnej, praktycznie bez kamuflażu. Producent zapowiada, że stanie się on "najbardziej sportowym modelem w swojej klasie", zdolnym do rywalizacji z takimi konkurentami jak Tesla Model Y, Polestar 3, Mercedes-Benz EQC i Genesis GV60. Najświeższe szpiegowskie zdjęcia Macana EV rzucają nowe światło na stylistykę tego pojazdu. Zobacz więcej >>
Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei twierdzi, że nadchodzący Luxeed S7 EV będzie „lepszy od Modelu S Tesli”!

Huawei, znany producent smartfonów, zawarł strategiczne partnerstwo z chińską firmą Chery Automobile w celu stworzenia nowej marki pojazdów elektrycznych (EV) o nazwie Luxeed, która w nadchodzących miesiącach zaprezentuje swój pierwszy pojazd. Według dyrektora działu samochodowego Huawei, Richarda Yu Chengdonga, Luxeed S7 zadebiutuje oficjalnie już w listopadzie, jako konkurent dla Tesli Model S. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane