Punkty Vitay za ładowanie samochodów elektrycznych: Orlen rozszerza ofertę programu lojalnościowego

Punkty Vitay za ładowanie samochodów elektrycznych: Orlen rozszerza ofertę programu lojalnościowego
14.11.2024 20:00
Programy lojalnościowe stacji benzynowych od lat cieszą się dużą popularnością wśród kierowców. Teraz Orlen, lider w tej dziedzinie w Polsce, postanowił rozszerzyć swoją ofertę, obejmując nią również właścicieli pojazdów elektrycznych. Użytkownicy aplikacji Orlen Charge mogą teraz zdobywać punkty Vitay nie tylko za tankowanie paliwa, ale także za sesje ładowania swoich pojazdów.
Jak zdobyć punkty Vitay za ładowanie EV?
Aby móc zbierać punkty Vitay za ładowanie samochodu elektrycznego, należy zarejestrować swoją kartę lojalnościową w aplikacji Orlen Charge. Proces ten jest prosty:

1.Zaloguj się do aplikacji Orlen Charge.
2.Przejdź do zakładki „Mój Profil”, klikając swoje imię i nazwisko.
3.Wpisz numer swojej karty Vitay w odpowiednie pole.

Po zakończeniu rejestracji, za każdą sesję ładowania użytkownicy będą otrzymywać 8 punktów Vitay za każdy zużyty kWh. Dodatkowo, w ramach trwającej promocji, za samo zarejestrowanie karty w aplikacji można otrzymać jednorazowo 1000 punktów. Promocja ta obowiązuje od 12 listopada 2024 r. do 31 stycznia 2025 r.
Ambitne plany Orlenu w dziedzinie elektromobilności
Orlen, chcąc sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na infrastrukturę dla pojazdów elektrycznych, intensywnie rozwija swoją sieć ładowarek. Zgodnie ze zaktualizowaną strategią, do 2030 roku koncern planuje zbudować 10 tysięcy punktów ładowania w Europie Środkowej. Aktualnie sieć Orlen Charge obejmuje ponad 1000 urządzeń.
W październiku 2024 roku spółka ORLEN Deutschland GmbH ogłosiła budowę nowoczesnego parku ładowania w Elmshorn w Niemczech. Inwestycja ta będzie obejmować osiem stacji szybkiego ładowania Alpitronic HYC-400 z łączną mocą do 400 kW i 16 punktami ładowania. Lokalizacja została wybrana ze względu na strategiczne położenie przy autostradzie A23 i drodze federalnej 431. Zakończenie budowy planowane jest na 2025 rok.
Huby ładowania w Polsce
Orlen ma również ambitne plany rozwoju infrastruktury w Polsce. Jak poinformował Hubert Zdrojewski, dyrektor biura rozwoju produktów i technologii elektromobilności, w 2025 roku firma planuje uruchomić kilkanaście hubów ładowania, z których każdy będzie wyposażony w minimum 8 punktów o mocy co najmniej 150 kW. Do 2027 roku Orlen zamierza zbudować ponad 50 takich hubów, rozmieszczonych głównie przy autostradach i drogach szybkiego ruchu.
Do końca 2027 roku, w ramach umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW), ładowarki mają powstać w 33 miejscowościach, w tym w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu oraz wielu innych strategicznych lokalizacjach w Polsce.
Nowa era lojalności
Dzięki rozszerzeniu programu Vitay o punkty za ładowanie, Orlen pokazuje, że dostrzega zmieniające się potrzeby rynku motoryzacyjnego. Elektromobilność staje się coraz bardziej popularna, a nowa oferta zachęca właścicieli samochodów elektrycznych do korzystania z usług Orlenu, jednocześnie nagradzając ich lojalność.
W miarę rozwoju sieci ładowarek, kierowcy EV będą mogli jeszcze częściej korzystać z punktów Vitay, zamieniając je na nagrody lub codzienne zakupy, co sprawia, że nowa oferta jest krokiem naprzód w budowaniu relacji z klientami.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Zmiany na europejskich autostradach w 2025 roku – wyższe opłaty i nowe limity prędkości

Zmiany na europejskich autostradach w 2025 roku – wyższe opłaty i nowe limity prędkości

2025 rok to czas istotnych zmian dla kierowców podróżujących po Europie. W wielu krajach Unii Europejskiej wprowadzono wyższe opłaty za winiety oraz zaktualizowano limity prędkości. Zobacz więcej >>
Volkswagen ID.7 – Zwycięzca Testów ADAC 2024

Volkswagen ID.7 – Zwycięzca Testów ADAC 2024

W 2024 roku niemiecka organizacja motoryzacyjna ADAC przeprowadziła szerokie testy aż 84 samochodów, w tym 29 modeli elektrycznych. Oceniano je pod kątem zużycia energii, przestronności wnętrza, funkcjonalności oraz bezpieczeństwa. Zobacz więcej >>
Nowy odcinek S7: Rewolucja w podróżach między Warszawą a Krakowem

Nowy odcinek S7: Rewolucja w podróżach między Warszawą a Krakowem

Od dawna podróż z Warszawy do Krakowa była synonimem wyzwań za kierownicą. Teraz, dzięki otwarciu nowego odcinka trasy S7, czas przejazdu między tymi dwoma miastami skróci się do zaledwie 2,5 godziny – to niemal o połowę mniej niż dotychczas. Zobacz więcej >>
🎄 Świąteczne życzenia od MotoEVo.pl! 🎁

🎄 Świąteczne życzenia od MotoEVo.pl! 🎁

Drodzy miłośnicy elektromobilności, Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzymy Wam niekończących się kilometrów bezemisyjnej jazdy, szybkich ładowarek zawsze w zasięgu i nowych, ekscytujących technologii w Waszych garażach. 🚗⚡ Niech ten wyjątkowy czas przyniesie Wam spokój, radość i chwile pełne ciepła w gronie najbliższych. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2025 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane