Huawei ogłasza publiczne testy NCA beta

Huawei ogłasza publiczne testy NCA beta
02.01.2024 20:00
Huawei, chiński gigant technologiczny, poinformował, że w połowie stycznia rozpocznie publiczne testy swojego systemu Autonomicznej Jazdy (FSD) beta o nazwie NCA. Inicjatywa ta obejmie dwieście wybranych betatesterów, którzy będą mieli okazję przetestować nową technologię. Początkowo oprogramowanie trafi do posiadaczy modeli Huawei Aito M5 i M7, a następnie przed nadchodzącym Chińskim Nowym Rokiem zostanie udostępnione wszystkim zainteresowanym kierowcom korzystającym z pakietu ADS 2.0. Warto zaznaczyć, że NCA Huawei aspiruje do bycia systemem jazdy półautonomicznej 3. poziomu, co oznacza zdolność do samodzielnego prowadzenia pojazdu na terenach miejsko-podmiejskich. Jednakże, biorąc udział w testach beta, kierowcy muszą zachować czujność i nadzorować system, unikając zbytniego zaufania, jakie mogłoby pojawić się w przypadku niektórych systemów konkurencyjnych.
Huawei podkreśla, że NCA będzie funkcjonować na obszarze całych Chin, a pierwsze wewnętrzne testy mechanizmu zostały już zakończone. W pierwszej fazie rekrutacji do testów wyłonionych zostanie 200 właścicieli Aito M5 i M7, którzy otrzymają NCA beta poprzez aktualizację online (OTA). Ta przyjemność nie będzie tania, biorąc pod uwagę bazową cenę modelu Aito M5 w przedsprzedaży, która wynosiła 259800 juanów. W drugiej fazie, planowanej przed obchodami Chińskiego Nowego Roku, nastąpi rozszerzenie grona betatesterów o kolejnych kierowców. Aby przystąpić do testów, właściciele Aito M5 lub M7 muszą posiadać aktywny pakiet ADS 2.0, którego koszt w promocji wynosił 18000 juanów do końca 2023 roku. W przypadku pozostałych zainteresowanych, NCA beta będzie dostępne za opłatą w wysokości 36000 juanów lub w formie rocznego abonamentu za 7200 juanów.
Autor: Karolina

Warto przeczytać

Tesla Model S z Niesamowitym Przebiegiem: 2 000 000 km na Liczniku

Tesla Model S z Niesamowitym Przebiegiem: 2 000 000 km na Liczniku

Hansjörg von Gemmingen prowadzi Teslę Model S, która właśnie osiągnęła niesamowity przebieg 2 000 000 kilometrów. To imponujące osiągnięcie, nawet dla samochodu spalinowego. Zobacz więcej >>
KIELCE. Orlen stawia ostatnią ładowarkę 50 kW, obiecuje roaming i karty RFID

KIELCE. Orlen stawia ostatnią ładowarkę 50 kW, obiecuje roaming i karty RFID

Orlen stawia krok w przyszłość motoryzacji elektrycznej, instalując ostatnią ładowarkę 50 kW w Kielcach. Łukasz Kwiatkowski, menedżer z Orlenu, ujawnił na LinkedIn, że firma postawiła urządzenie marki Ekoenergetyka Axon FX o mocy 50 kW. Zobacz więcej >>
Tesla Model S Plaid: Nowe Sportowe Siedzenia pojawiają się, ale gdzie jest Cybertruck?

Tesla Model S Plaid: Nowe Sportowe Siedzenia pojawiają się, ale gdzie jest Cybertruck?

Tesla wkracza na nowy poziom komfortu i sportowego stylu, dodając opcję sportowych siedzeń do swojego flagowego modelu, Modelu S Plaid. Ale czy to naprawdę nowość? Okazuje się, że sportowe fotele, które teraz oficjalnie pojawiły się w konfiguratorze Modelu S Plaid, pierwotnie miały swoje pięć minut sławy na pokładzie Tesli Cybertrucka... Zobacz więcej >>
Jak zamontować reflektory adaptacyjne w starszej Tesli Model 3?

Jak zamontować reflektory adaptacyjne w starszej Tesli Model 3?

Ostatnia aktualizacja oprogramowania Tesli, która umożliwiła aktywację reflektorów adaptacyjnych, skłoniła wielu właścicieli starszych modeli Tesli Model 3 do zadania sobie pytania: czy można zainstalować nowsze reflektory adaptacyjne w starszych wersjach samochodów? Odpowiedź może być zaskakująca, ale zdaniem jednego hakerów, jest to możliwe, chociaż wymaga pewnych kroków. Starsze modele Tesli Model 3 wyposażone są w reflektory projekcyjne sektorowe, które nie mają matrycy diod potrzebnej do działania reflektorów adaptacyjnych. Zobacz więcej >>
TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

TeslaCam inteligentniejszy niż myślimy?

Oto film, który stał się viralem w ostatnich dniach na całym świecie. Rzadko zdarza się, że kamera uchwyca tak spektakularny wypadek na autostradzie. Zobacz więcej >>
Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Obejrzyj reklamę anty-EV giganta naftowego ExxonMobil!

Nie trzeba mieć dyplomu z ekonomii, aby zdać sobie sprawę, że branża pojazdów elektrycznych i branża paliw kopalnych nie są najlepszymi kumplami, chociaż firmy naftowe do tej pory nie wydawały się zbytnio przejmować pojazdami elektrycznymi. Być może dlatego, że uważały, że pojazdy elektryczne na baterie nigdy się nie przyjmą, a może dlatego, że wierzyły, że ignorowanie pojazdów elektrycznych jest najlepszą strategią, firmy naftowe powstrzymywały się od wielu komentarzy na temat pojazdów elektrycznych. Zobacz więcej >>
Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Nowe Audi A8 - będzie MOC!

Audi zapowiedziało właśnie premierę swojego nowego Audi A8 na 2024 rok! Według zapowiedzi A8 będzie najmocniejszym modelem w gamie aut niemieckiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że zgodnie z konceptem Audi zaoferuje dwa silniki elektryczne - jeden z przodu, drugi z tyłu - o łącznej mocy 710 KM i momencie obrotowym 708 Nm. Zobacz więcej >>
Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemcy mają problem! A z nimi cała Europa?

Niemiecki przemysł samochodowy ma problem. Świat coraz szybciej przechodzi na motoryzację napędzaną prądem, a niemieccy giganci przespali 10 lat względem Tesli czy Chin. Zobacz więcej >>
Copyright 2021 - 2024 - motoevo.pl - All Rights Reserved | Web Design: Agencja Reklamy A-GIT

Zmiany zostały zapisane